Tips gevraagd voor kerst/oud en nieuw diner
donderdag 17 december 2009 om 14:43
Hi iedereen,
Ik ga met een groep vrienden en vriendinnen dineren tussen kerst en oud en nieuw.
Aan mij de taak om een restaurant uit te zoeken, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen! Ik heb al gekeken op Iens, maar dan heb ik een lijst van 10 restaurants waar ik dan niet uit kan kiezen.
Aan jullie de vraag of jullie nog leuke restaurants weten!
Hier even wat details op een rijtje:
- Amsterdam
- 15-20 personen
- trendy, chique, leuk, maar niet TE
- budget +/- 40/50 euro, eten + drinken
- menu: geen voorkeur, beetje van alles en nog wat
Om het even anders dan anders te maken, het zijn tenslotte de feestdagen, gaan we met z'n alle wel netjes gekleed.
Thanks alvast voor het meedenken
Ik ga met een groep vrienden en vriendinnen dineren tussen kerst en oud en nieuw.
Aan mij de taak om een restaurant uit te zoeken, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen! Ik heb al gekeken op Iens, maar dan heb ik een lijst van 10 restaurants waar ik dan niet uit kan kiezen.
Aan jullie de vraag of jullie nog leuke restaurants weten!
Hier even wat details op een rijtje:
- Amsterdam
- 15-20 personen
- trendy, chique, leuk, maar niet TE
- budget +/- 40/50 euro, eten + drinken
- menu: geen voorkeur, beetje van alles en nog wat
Om het even anders dan anders te maken, het zijn tenslotte de feestdagen, gaan we met z'n alle wel netjes gekleed.
Thanks alvast voor het meedenken
donderdag 17 december 2009 om 14:48
Hoi Lizzy,
Anders zet je je shortlist van 10 restaurants hier neer, dan kan iedereen daar zijn ervaring over delen met je
Ik ging vroeger wel eens naar het restaurant in Hotel Krasnapolsky, was altijd erg lekker, en ook wel wat anders dan je standaard daghap in t eetcafé om de hoek...
Fijne feestdagen!
Anders zet je je shortlist van 10 restaurants hier neer, dan kan iedereen daar zijn ervaring over delen met je
Ik ging vroeger wel eens naar het restaurant in Hotel Krasnapolsky, was altijd erg lekker, en ook wel wat anders dan je standaard daghap in t eetcafé om de hoek...
Fijne feestdagen!