Tips voor een gezellig cafe in Rotterdam

22-02-2010 16:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuk (hip) cafe in Rotterdam.

We gaan voor een vrijgezellenfeest uiteten en stappen maar we willen s middags prosecco drinken en misschien wat lekkers erbij eten. Wie heeft er tips? Het liefst in de buurt van de Schiekade.

Bedankt!
Cafe Floor>>> zit op Schouwburgplein = top!

Hotel New York>> zit op Kop van Zuid met uitzicht op de "nieuwe"haven.. erg leuk daar!!

Riva>> zit bij de Oude Haven, overdag eten en drinken en savonds/snachts ga je los op de muziek.

Zoiezo is de oude haven erg leuk om rond te dwalen en chillen, er zitten daar meerdere kleine hippe tentjes met lekker eten en drinken!!
Ik ga dit topic met belangstelling volgen omdat ik tegenwoordig al helemaal niet meer weet, maar wel interesse heb in wat hip is in Rotterdam. Met alle respect voor iedereen die aan de Schiekade leven lijkt mij hip café en Schiekade, ehm hoe ga ik dit schrijven, lastig. Of ik moet wat gemist hebben.

Er is wel een hele goede juwelier aan de Schiekade gevestigd, maar dat vroeg je niet.
Ik heb een keer een higt tea gehad bij Hotel New York.

Was erg geslaagd!
Boudoir op de Meent (oudere broertje van Riva in de Oude Haven).

Westelijk Handelsterrein, zitten heel veel leuke tentjes om te borrelen.

Café Rotterdam in de Cruise Terminal.

Geen idee wanneer dit vrijgezellenfeest is, maar als jullie in het voorjaar/zomer gaan...het dakterras van Engels is prachtig. Het best bewaarde geheim van R'dam (vind ik).
Level in de Pannekoekstraat is een heel hip cafe met waanzinnig lekkere cocktail's.
Iez op de witte de withstraat, mijn favoriet!
ik zou ook voor de oude haven, gaan, er zit ook een lekkere en gezellige mexicaan daar, weet even niet hoe die heet.

En anders idd eten bij Riva ook lekker, en stappen is ook altijd leuk daar en anders zit club vie er tegenover
Absoluut Boudoir!
Opa of de Witte Olifant in de Witte de Withstraat om wat te drinken,weet niet hoe het eten is.
Boudoir en ik was nog in Loos vorige week, gezellig!!!
Met de tram reis je zo van de Witte de Withstraat naar Loos (Veerhaven) en weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven