Tips voor goede braadslee?

29-07-2011 12:58 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuwe braadslee kopen (mijn oude heeft bijna geen bodem meer), maar ik weet niet goed wat voor materiaal ik moet hebben. Wie heeft er tips?

Ik gebruik 'm meestal voor het braden van vlees, groente en aardappels roosteren.

Dank jullie wel!
Ik heb een heel simpele (en goedkope) braadslee bij Ikea gekocht. Doet mij nu een jaar goed dienst, ik denk dat hij van aluminium is ofzo, in ieder geval is hij lichtgewicht.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook eentje van Ikea. Ik had er eerst eentje met een anti-aanbaklaag, maar van die laag is nu na 3 jaar intensief gebruik weinig anti meer over en dus bakt hij aan als de pest.

Heb er nu eentje die helemaal van metaal is met een uitneembaar rooster. Laatst had ik chickenwings klaargemaakt en ze waren me toch een partij megaknapperig. Heb 'm nog niet gebruikt om aardappels etc. in klaar te maken (dus zonder rooster), maar was 'm laatst vergeten, terwijl ik de oven op standje hel aan 't voorverwarmen was en er ook nog restjes van het vorige gerecht in zaten (ik weet het, very piggy like). Ik kon de zwartgeblakerde restjes er toch heel makkelijk uit verwijderen, dus ben er erg over te spreken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven