uit eten in `t gooi
maandag 17 november 2008 om 15:27
maandag 17 november 2008 om 15:41
De open keuken in Hilversum is inderdaad erg gezellig en lekker.
Naast hoofdgerechten hebben ook proevertjes op de kaart. Dat zijn kleine gerechtjes die je kunt bestellen. 5 proevertjes zijn vergelijkbaar met een hoofdgerecht. Erg lekker, zo kun je van alles wat proeven.
Voor grotere groepen hebben ze ook het proevertjesmenu. In 3 of 4 gangen worden dan allemaal proevertjes geserveerd.
Ik heb hier toevallig vorige week nog met een groep gegeten.
Naast hoofdgerechten hebben ook proevertjes op de kaart. Dat zijn kleine gerechtjes die je kunt bestellen. 5 proevertjes zijn vergelijkbaar met een hoofdgerecht. Erg lekker, zo kun je van alles wat proeven.
Voor grotere groepen hebben ze ook het proevertjesmenu. In 3 of 4 gangen worden dan allemaal proevertjes geserveerd.
maandag 17 november 2008 om 16:02
maandag 17 november 2008 om 16:18
quote:Bucksie schreef op 17 november 2008 @ 15:41:
Dat klinkt mij als muziek in de oren.
Helaas weet ik dat proevertjes en tapas niet zo in de smaak vallen. Voor mezelf zou ik er voor gaan, maar voor deze groep wordt dat niets vrees ik...
Dat klinkt mij als muziek in de oren.
Helaas weet ik dat proevertjes en tapas niet zo in de smaak vallen. Voor mezelf zou ik er voor gaan, maar voor deze groep wordt dat niets vrees ik...
maandag 17 november 2008 om 16:58
Open keuken zit bij de jonghe graef op het pleintje... Naast proevertjes ed. ook gewoon erg lekkere voor-, hoofd- en nagerechten.
Anders even kijken op de website: www.deopenkeuken.nl
Anders even kijken op de website: www.deopenkeuken.nl
dinsdag 18 november 2008 om 23:14
maandag 9 november 2009 om 14:35
Ik zoek een wild restaurant in 't Gooi. Wij nodigen m'n ouders uit voor een dinertje en toen had m'n moeder het over wild eten in Laren. Ik zoek me een ongeluk, maar ik kan niets vinden. Nu riep mijn broer iets over Nick Vollebrecht ofzo.
Iemand bekend met wild restaurants in 't Gooi? Mocht dat nou niet het geval zijn dan is omgeving Amsterdam ook goed. Het gaat vnl. om het wild.
Iemand bekend met wild restaurants in 't Gooi? Mocht dat nou niet het geval zijn dan is omgeving Amsterdam ook goed. Het gaat vnl. om het wild.