Valentijnstaart
vrijdag 4 februari 2011 om 09:37
Hoihoi!
Zijn er nog mensen die ook een valentijnstaart of iets dergelijks gaan bakken? Want de liefde van een man gaat door de maag Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken en/of jullie tips hebben.
Ik ga zelf een brownietaart maken van 2 pakjes brownie mix van Homemade of (als ik het kan vinden) Tarte au Chocolat van dr Oetker, dat ga ik maken in een hartvorm. En dan met eetbare versieringen bekleden enz.
Groetjes,
Nicky
Zijn er nog mensen die ook een valentijnstaart of iets dergelijks gaan bakken? Want de liefde van een man gaat door de maag Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken en/of jullie tips hebben.
Ik ga zelf een brownietaart maken van 2 pakjes brownie mix van Homemade of (als ik het kan vinden) Tarte au Chocolat van dr Oetker, dat ga ik maken in een hartvorm. En dan met eetbare versieringen bekleden enz.
Groetjes,
Nicky
vrijdag 4 februari 2011 om 09:45
Nee, niemand om een taart voor te maken.
Misschien maak ik wel iets voor mijn dochters.
Ideeen: http://foodgawker.com/?s=valentine&cat=0
Misschien maak ik wel iets voor mijn dochters.
Ideeen: http://foodgawker.com/?s=valentine&cat=0
vrijdag 4 februari 2011 om 09:53
Ik doe normaal ook nooit veel aan valentijn, geen cadeautjes enz. omdat we elkaar het hele jaar door verwennen (denk aan verjaardag, kerst, ontmoetingsdag enz.), maar omdat ik regelmatig iets lekkers maak wat er snel op is dacht ik om met valentijn maar een speciale taart te maken.
Haha Ratteke, dat is toch geen straf? Hoe meer taart voor jezelf hoe beter, tenminste hier eet ik meestal een stukje en voor ik het weet heeft iedereen het alweer op.
Haha Ratteke, dat is toch geen straf? Hoe meer taart voor jezelf hoe beter, tenminste hier eet ik meestal een stukje en voor ik het weet heeft iedereen het alweer op.
vrijdag 4 februari 2011 om 10:10
Nee niet zozeer voor mezelf, chocolade taart vind hij erg lekker en dat maak ik niet zo vaak omdat het zo dikmakend is, mn mannetje is een vreselijke snoeperd. Biefstuk eet hij ook graag maar dat eten we regelmatig op zaterdag of zondag zodat ik 'smiddags al voorbereidingen kan treffen. Door de weeks is het altijd even snel wat makkelijks maken. Dus een biefstuk of iets anders is niet zo super speciaal omdat ik in de weekenden graag heel uitgebreid en lekkere dingen kook .
vrijdag 4 februari 2011 om 10:27
vrijdag 4 februari 2011 om 11:46
wat ik me dus afvroeg.. Als je 2 pakken van die browney mix in een vorm doet.. hoe lang moet het dan in de oven? Ik neem aan dat het dan anders moet dan op het pakje staat..
(ja, mijn vriend houdt haast nog meer van chocolade dan ik en wij doen niet aan valentijn maar hebben een paar dagen voor valentijn ons jubileum)
(ja, mijn vriend houdt haast nog meer van chocolade dan ik en wij doen niet aan valentijn maar hebben een paar dagen voor valentijn ons jubileum)
vrijdag 4 februari 2011 om 14:27
quote:nnicky1985 schreef op 04 februari 2011 @ 12:12:
Koken enz. gaat mij prima af, alleen de taarten mislukken (aangebrand, te vochtig van binnen enz.), vandaar de makkelijke kant en klaar mixen.
Als het je met een kant en klaar mix lukt lukt het zonder ook.
Ik ga niks maken voor valentijn (en niet kopen ook) maar als je je vriend dan wat wil geven doe het dan echt zelf maken.
In de allerhande van januari stond een chocolade taart, mocht je toch zelf willen proberen
Koken enz. gaat mij prima af, alleen de taarten mislukken (aangebrand, te vochtig van binnen enz.), vandaar de makkelijke kant en klaar mixen.
Als het je met een kant en klaar mix lukt lukt het zonder ook.
Ik ga niks maken voor valentijn (en niet kopen ook) maar als je je vriend dan wat wil geven doe het dan echt zelf maken.
In de allerhande van januari stond een chocolade taart, mocht je toch zelf willen proberen