verjaardag
maandag 16 januari 2012 om 20:42
maandag 16 januari 2012 om 20:46
quote:fienne1205 schreef op 16 januari 2012 @ 20:42:
nou ja an sommige danHeb net even zitten tellen, er zijn 30 reacties (waarvan 2 a 3 of zo van jou) en ongeveer 5 niet zo'n leuke, blijven er minstens 20 reacties over waar mensen (inclusief ik) je echt proberen te helpen. Valt best mee toch ? Iig een leuke verjaardag.
nou ja an sommige danHeb net even zitten tellen, er zijn 30 reacties (waarvan 2 a 3 of zo van jou) en ongeveer 5 niet zo'n leuke, blijven er minstens 20 reacties over waar mensen (inclusief ik) je echt proberen te helpen. Valt best mee toch ? Iig een leuke verjaardag.
maandag 16 januari 2012 om 20:48
maandag 16 januari 2012 om 20:52
ja al heel wat ideeën. en heb inmiddels ook op www.AH.nl gekeken daar hebben ze ook fantatische gerechten.
maandag 16 januari 2012 om 22:41
quote:fienne1205 schreef op 16 januari 2012 @ 20:45:
ja ik weet dat sommige mensen het goed bedoelen, en het is misschien niet zo'n goede vraag, maar ik zit nogal inde stress voor morgen.
Want je kwam er net pas achter dat je morgen jarig bent?
Alvast een fijne verjaardag, stoppen met stressen, morgen soep, brood, beleg, toastjes, salades en chips kopen en vergeet niet de mensen ook wat te drinken voor te zetten. Dan komt het allemaal goed!
ja ik weet dat sommige mensen het goed bedoelen, en het is misschien niet zo'n goede vraag, maar ik zit nogal inde stress voor morgen.
Want je kwam er net pas achter dat je morgen jarig bent?
Alvast een fijne verjaardag, stoppen met stressen, morgen soep, brood, beleg, toastjes, salades en chips kopen en vergeet niet de mensen ook wat te drinken voor te zetten. Dan komt het allemaal goed!
dinsdag 17 januari 2012 om 00:32
quote:fienne1205 schreef op 16 januari 2012 @ 20:45:
Misschien had je het eerder kunnnen bedenken en zo de 1623 (verjaardags)hapjes topics even door kunnen lezen/bladeren.
Sorry, jij zeikt over lulligie reacties maar wie komt er zo kort van tevoren met zo'n vraag.
Hoe dan ook, van harte en veel succes.
Misschien had je het eerder kunnnen bedenken en zo de 1623 (verjaardags)hapjes topics even door kunnen lezen/bladeren.
Sorry, jij zeikt over lulligie reacties maar wie komt er zo kort van tevoren met zo'n vraag.
Hoe dan ook, van harte en veel succes.
dinsdag 17 januari 2012 om 01:40
Ik ben vaak al weken voor onze verjaardag bezig wat ik ga maken
Cupcakes met een toef van roomboter, monchou, gesmolten witte chocola en poedersuiker
Soesjes
Koeken
Vlaai / taart
Stokbrood
Toastjes
Brie
Kruidenboter
Dip (zaanse mayo, knoflook, oude kaas, provencaalse kruiden)
Aioli
Zelfgemaakte eiersalade
Tomatentapenade
Zelfgemaakte gehaktballetjes
Wrap zalm roomkaas
Wrap groene pesto kruidenkaas kipfilet
Bladerdeeg geitenkaas honing walnoot appel
Bladerdeeg pittig gehakt
Bladerdeeg oude kaas kruidenkaas groene pesto pijnboompitten
Bladerdeeg kip ui pindasaus
Hartige taart geitenkaas zongedroogde tomaat spekjes ui
Gehaktballetje door de midden, stukje ananas ertussen
Hamrolletje met monchou peper uitje en augurkje fijngesneden
Gevulde eieren
Cupcakes met een toef van roomboter, monchou, gesmolten witte chocola en poedersuiker
Soesjes
Koeken
Vlaai / taart
Stokbrood
Toastjes
Brie
Kruidenboter
Dip (zaanse mayo, knoflook, oude kaas, provencaalse kruiden)
Aioli
Zelfgemaakte eiersalade
Tomatentapenade
Zelfgemaakte gehaktballetjes
Wrap zalm roomkaas
Wrap groene pesto kruidenkaas kipfilet
Bladerdeeg geitenkaas honing walnoot appel
Bladerdeeg pittig gehakt
Bladerdeeg oude kaas kruidenkaas groene pesto pijnboompitten
Bladerdeeg kip ui pindasaus
Hartige taart geitenkaas zongedroogde tomaat spekjes ui
Gehaktballetje door de midden, stukje ananas ertussen
Hamrolletje met monchou peper uitje en augurkje fijngesneden
Gevulde eieren
dinsdag 17 januari 2012 om 15:57
Maar wanneer komt je visite nu eigenlijk? 's Middags of 's Avonds, of lees ik niet goed? Omdat iemand het over soep had. Blijven je gasten eten?
wat ik al zei, ik hou het altijd redelijk simpel en ook als ik bij mensen op verjaardag ga is het redelijk simpel. Gewoon een gebakje met koffie/thee/bonbon of ander snoepje daarna. Dan een glas sap/bier/wijn en er komen wat chips en zoutjes op tafel. Dan gaan ze meestal een keer rond met kaas/worst/toastjes/koude wrap en daarna vaak nog met iets warms. Bitterbal, van die hele kleine pizza-hapjes, toastje (of hoe heet zo'n cupje) met ragout. Nog wat drankjes en dat was het dan wel.
Dus je kan het zo moeilijk/lekker/uitgebreid maken als je zelf wil natuurlijk.
Dus als ik puur naar mezelf kijk vond ik het een wat aparte en onvolledige vraag. Ik had zoiets van: als je even nadenkt dan weet je zelf ook wel wat je in huis moet halen.
Als mensen echt blijven eten of je groots wil uitpakken dan snap ik wel dat je advies wil over lekkere hapjes, maar voor zomaar een middag of avondje visite zou ik er niet te moeilijk over doen.
wat ik al zei, ik hou het altijd redelijk simpel en ook als ik bij mensen op verjaardag ga is het redelijk simpel. Gewoon een gebakje met koffie/thee/bonbon of ander snoepje daarna. Dan een glas sap/bier/wijn en er komen wat chips en zoutjes op tafel. Dan gaan ze meestal een keer rond met kaas/worst/toastjes/koude wrap en daarna vaak nog met iets warms. Bitterbal, van die hele kleine pizza-hapjes, toastje (of hoe heet zo'n cupje) met ragout. Nog wat drankjes en dat was het dan wel.
Dus je kan het zo moeilijk/lekker/uitgebreid maken als je zelf wil natuurlijk.
Dus als ik puur naar mezelf kijk vond ik het een wat aparte en onvolledige vraag. Ik had zoiets van: als je even nadenkt dan weet je zelf ook wel wat je in huis moet halen.
Als mensen echt blijven eten of je groots wil uitpakken dan snap ik wel dat je advies wil over lekkere hapjes, maar voor zomaar een middag of avondje visite zou ik er niet te moeilijk over doen.