verjaardag

16-01-2012 19:39 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb morgen een verjaardag maar wat moet ik daarvoor allemaal in huis halen? het is van 16:00 uur tot ong. 21:00. ik wil eigenlijk wat hapjes . en taart en cake heb ik al geregeld
Bedoel je een topic sluiten?
ja dat bedoel ik krijg hier toch alleen domme opmerkingen over... dus waarom niet!
Gefelilciteerd

Ik zou bacardi doen.
Hoezo domme reacties?

Jij komt met zo'n onvolledige vraag.
nou ja an sommige dan
Euh, ik weet niet hoor, maar volgens maar staan er best wat bruikbare reacties inmiddels? En een grapje tussendoor, ja.

Er zijn meerdere suggesties gegeven, toch?

En als het niet de juiste zijn, moet je dat even aangeven misschien.

Probeer echt met je mee te denken hoor!
ja ik weet dat sommige mensen het goed bedoelen, en het is misschien niet zo'n goede vraag, maar ik zit nogal inde stress voor morgen.
quote:fienne1205 schreef op 16 januari 2012 @ 20:42:

nou ja an sommige danHeb net even zitten tellen, er zijn 30 reacties (waarvan 2 a 3 of zo van jou) en ongeveer 5 niet zo'n leuke, blijven er minstens 20 reacties over waar mensen (inclusief ik) je echt proberen te helpen. Valt best mee toch ? Iig een leuke verjaardag.
dankje Zonnetje
quote:fienne1205 schreef op 16 januari 2012 @ 20:45:

ja ik weet dat sommige mensen het goed bedoelen, en het is misschien niet zo'n goede vraag, maar ik zit nogal inde stress voor morgen.

Niet zo druk maken, nergens goed voor!

Zit er al wat tussen voor je aan suggesties?
ja al heel wat ideeën. en heb inmiddels ook op www.AH.nl gekeken daar hebben ze ook fantatische gerechten.
Mooi. Komt allemaal goed! Dan wens ik je nogmaals...quote:BrightEyes80 schreef op 16 januari 2012 @ 20:31:

Succes met alle voorbereidingen en alvast een fijne verjaardag!
dankje Brighteyes,

alleen nog een vraagje voor als ik een topic wil sluiten hoe doe je dat
Dan moet je een verzoekje neerleggen bij de moderator op de pijler 'overig'.

Maar ze sluiten niet zomaar een topic, moet daar wel een gegronde reden voor zijn.
Serieus, daar ga je nu pas over nadenken? Als je een nachtje googled heb je morgen vast hele lekker hapjes kunnen vinden.

Succes en een fijne verjaardag!

Want je kwam er net pas achter dat je morgen jarig bent?

Alvast een fijne verjaardag, stoppen met stressen, morgen soep, brood, beleg, toastjes, salades en chips kopen en vergeet niet de mensen ook wat te drinken voor te zetten. Dan komt het allemaal goed!

Misschien had je het eerder kunnnen bedenken en zo de 1623 (verjaardags)hapjes topics even door kunnen lezen/bladeren.

Sorry, jij zeikt over lulligie reacties maar wie komt er zo kort van tevoren met zo'n vraag.

Hoe dan ook, van harte en veel succes.
Ik ben vaak al weken voor onze verjaardag bezig wat ik ga maken

Cupcakes met een toef van roomboter, monchou, gesmolten witte chocola en poedersuiker

Soesjes

Koeken

Vlaai / taart

Stokbrood

Toastjes

Brie

Kruidenboter

Dip (zaanse mayo, knoflook, oude kaas, provencaalse kruiden)

Aioli

Zelfgemaakte eiersalade

Tomatentapenade

Zelfgemaakte gehaktballetjes

Wrap zalm roomkaas

Wrap groene pesto kruidenkaas kipfilet

Bladerdeeg geitenkaas honing walnoot appel

Bladerdeeg pittig gehakt

Bladerdeeg oude kaas kruidenkaas groene pesto pijnboompitten

Bladerdeeg kip ui pindasaus

Hartige taart geitenkaas zongedroogde tomaat spekjes ui

Gehaktballetje door de midden, stukje ananas ertussen

Hamrolletje met monchou peper uitje en augurkje fijngesneden

Gevulde eieren
Maar wanneer komt je visite nu eigenlijk? 's Middags of 's Avonds, of lees ik niet goed? Omdat iemand het over soep had. Blijven je gasten eten?

wat ik al zei, ik hou het altijd redelijk simpel en ook als ik bij mensen op verjaardag ga is het redelijk simpel. Gewoon een gebakje met koffie/thee/bonbon of ander snoepje daarna. Dan een glas sap/bier/wijn en er komen wat chips en zoutjes op tafel. Dan gaan ze meestal een keer rond met kaas/worst/toastjes/koude wrap en daarna vaak nog met iets warms. Bitterbal, van die hele kleine pizza-hapjes, toastje (of hoe heet zo'n cupje) met ragout. Nog wat drankjes en dat was het dan wel.

Dus je kan het zo moeilijk/lekker/uitgebreid maken als je zelf wil natuurlijk.

Dus als ik puur naar mezelf kijk vond ik het een wat aparte en onvolledige vraag. Ik had zoiets van: als je even nadenkt dan weet je zelf ook wel wat je in huis moet halen.

Als mensen echt blijven eten of je groots wil uitpakken dan snap ik wel dat je advies wil over lekkere hapjes, maar voor zomaar een middag of avondje visite zou ik er niet te moeilijk over doen.
Bitterballuhhh! en paar pannen soep, stokbroodjes met kaasjes , salades enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven