vitaminemelk en fruitsmoothies Aldi

08-12-2009 13:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Onlangs kocht ik bij de Aldi 'vitaminemelk' er zitten 8 extra vitamines in. Ook kocht ik flesjes fruitsmoothie (250 ml).

Ik ben altijd een beetje achterdochtig bij zulks. Kan ik er vanuit gaan dat het gewoon klopt wat erop staat? Zouden het écht meer vitamines zijn?

En die smoothies; als er op staat '100% fruit' is dit dan ook écht zo?

Zelf denk ik aan de ene kant; als het er op staat dan mág het gewoon niet anders zijn maar goed, vraag me dan ook weer af of er niet een addertje onder het gras zit en dat ik er in trap?....

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
Bewerkte sappen zijn absoluut geen vervanging van fruit. Fabrikanten kunnen heel wat beweren omdat ze graag willen verkopen maar er zijn genoeg onderzoeken die aantonen dat het verkooppraatjes zijn.
...
hallo, ik werk bij Hero in Breda. Ik kan bevestigen dat de informatie op de Fruit2Day verpakking klopt, en dat de Voedsel en Waren Authoriteit daar op controleert (net als de verpakkingen van andere producenten). Daarbij hebben wij veel wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de effectiviteit van Fruit2Day als manier om aan je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit te komen (zie bijvoorbeeld deze link, of kijk op www.wereldvanfruit.nl
quote:Hero01 schreef op 09 december 2009 @ 16:00:

hallo, ik werk bij Hero in Breda. Ik kan bevestigen dat de informatie op de Fruit2Day verpakking klopt, en dat de Voedsel en Waren Authoriteit daar op controleert (net als de verpakkingen van andere producenten). Daarbij hebben wij veel wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de effectiviteit van Fruit2Day als manier om aan je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit te komen (zie bijvoorbeeld deze link, of kijk op www.wereldvanfruit.nlGelukkig,zo leer ik weer wat bij,ben namelijk verslaafd aan de banaan/ananas!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven