vulling wraps voor op de bbq

28-06-2010 14:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag ga ik bbq-en bij mijn ouders en ik 'moet' wraps maken met vulling, Nu heb ik wel bij de index van MV gekeken maar ik vind niks. Graag jullie ideeen!
wraps voor op de bbq of voor bij de bbq?
kun je die in folie op de bbq leggen ofzo? Lijkt mij dat ze zonder nogal snel verbranden...

In folie vind ik het meestal lekker om al voorgegaarde dingen op te warmen, zoals gerookte kip of geroosterde groenten. Ik zou oppassen met sausjes want die trekken snel in de wrap zelf als je het verwarmt.
op de bbq.

Ik heb weleens een wrap gemaakt met daarin tomaat-mozzarella, basilicum en pesto. Maar wil nu eens wat anders
Waarom wraps bij een BBQ?
Ik vind wraps van zalm met crème fraîche erg lekker. En ook zo klaar.
Wraps horen niet op een BBQ

Wel lekker als bijgerecht, maar dan wel koud
nou ik moet toch zeggen dat het wel lekker smaakte hoor! Met de gesmolten mozzarella.
Twee wraps met kaas en lente ui er tussen in.. Dan een lekkere salsa er bij serveren.. Gegarandeerd succes ..
Een soort quesadilla? Dus vooral veel kaaaaas (gewone kaas, mozzarella, blauwe kaas) en dan misschien inderdaad met een tomaten-salsa erbij. Augurk ertussen is lekker, net als een beetje mosterd. Of misschien champignons? Lijkt me heerlijk hoor.
platgeslagen, gemarineerde kipfilet, of varkensvlees bakken op de bbq.

Lekker in een warme wrap met sla, avocado en saus.
Even geen antwoord op je vraag maar ik had zaterdag ern grote BBQ. Hebben we ananas in plakken gesneden en met een sateprikker op BBQ. Af en toe keren: was heerlijk! Gewoon een tip.
quote:-a- schreef op 28 juni 2010 @ 14:22:

Vrijdag ga ik bbq-en bij mijn ouders en ik 'moet' wraps maken met vulling, Nu heb ik wel bij de index van MV gekeken maar ik vind niks. Graag jullie ideeen!

Wrap recepten staan er veel hoor in de Index, onder Tortilla.

Of bedoel je iets voor OP de bbq?

Wat een vreemde combi. Ik weet het niet zeker maar zo vullen en op de bbq leggen krijg je denk ik dat de vulling niet goed is en de tortilla verbrand is.

Of een paar koude wraps maken, zie bestaande topic. Of warme tortilla's maar niet op de bbq gemaakt.

Het enige recept wat ik kan bedenken die ik heb gemaakt was wel een soort gegrilde tortilla met erbij een spiesje met vis of een spiesje met kip.

Je ziet het alleen niet zo goed denk ik op de foto, achter zie je een tortilla met het spiesje;

Hier iets beter te zien, dit is een mexicaans recept alleen;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven