waar lekker lunchen- omg Delft
zondag 12 september 2010 om 09:35
Vriend en ik hadden net besloten om eens lekker te gaan lunchen bij het Stadskoffiehuis in Delft. Kijk ik op de site.....is ie dicht op zondag!!
Wie o wie heeft leuke tips voor een lunchcafe/restaurant in de regio Delft/Voorburg/Leidschendam waar de broodjes net iets luxer zijn dan kaas en een blaadje sla?
toevoeging: we zijn met kind+ wagen dus het zou wel prettig zijn als die naar binnen past
Wie o wie heeft leuke tips voor een lunchcafe/restaurant in de regio Delft/Voorburg/Leidschendam waar de broodjes net iets luxer zijn dan kaas en een blaadje sla?
toevoeging: we zijn met kind+ wagen dus het zou wel prettig zijn als die naar binnen past
zondag 12 september 2010 om 13:08
Ik ben even de naam kwijt (daar heb je ook niks aan, sorry ) maar de nr 2 van het programma "mijn tent is top" zit precies tegenover Vestia, stadsschouwburg en er is een parkeergarage tegenover. Ik ben er geweest en vond het echt lekker, niet alleen de standaarddingen op de kaart, veel verschillende soorten fingerfood. Naar mijn mening leuk om eens te gaan kijken.