Waarom gek op Mac?

02-07-2013 16:26 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me zo af. Je kan me echt 's nachts wakker maken voor Mc Donalds, al zolang ik me kan herinneren. Ik weet dat t gewoon vies fabriekvoer is en normaal houd ik daar helemaal niet van. Ik houd juist van een goed en net restaurant en vers eten.

Ik ga denk ik 1 keer per kwartaal maar altijd als ik die M zie, zou ik naar binnen willen voor een big mac. Ik ben nu wel zwanger en dat maakt t erger maar anders zou ik dat ook willen denk ik...

Maar de Mac blijft mijn zwaktebod. Is dat nou psychisch (slecht dus lekker) of zit er iets in wat t onweerstaanbaar maakt? Ik houd wel van zout en daar zit er genoeg van in....
Heel herkenbaar! Ik probeer er zo min mogelijk aan toe te geven, maar je kunt me echt wakker maken voor een "verse", nog heel warme, McChicken
I am surrounded by morons
Ik hield niet zo van de Mac,maar die chicken sensation.........daar ga ik wel voor. De rest kan me niet bekoren. Ook de McFlurry is wel te doen

Groetjes Suusje
Ik ben gek op Filet o Fish, frietjes, cheeseburger en frietsaus maar gek genoeg ga ik niet zo heel vaak naar de Mac..
It's 5 o'clock somewhere
En ik ben zooo blij dat de milkshake banaan (tijdelijk?) weer terug is!
I am surrounded by morons
Ik ben er niet dol op. Maar sinds ik weet dat een hamburger van de mac na een jaar nog niet weggerot is, is mijn lust echt vergaan.
Ik had het wel altijd, dol op de kipnuggets met zoet/zure saus en dol op de frietjes met frietsaus.

Maar de laatste jaren ben ik het steeds viezer gaan vinden. En nu denk ik bij voorbaat al dat ik die kleffe zoute hap niet hoef.
The Big Tasty vind ik wel errugggg lekker!
Ik kan de McD bijna zien vanuit mijn huis en gek genoeg gaan wij dus haast nooit.(10 jaar geleden was het zowat elke week raar...)

Stom genoeg als we op vakantie zijn/gaan dan wel weer onderweg of op vliegveld oid.

2 jaar geleden in de VS net iets te vaak gegeten en sindsdien misschien nog maar 1 a 2x geweest of zo.Toen was ik het echt tegen gegeten.Het kwam ook echt vaak zo uit dat we er terecht kwamen met een excursie en wachten tijdens tussenstops etc.
Ik vind BurgerKing/Hungry Jack lekkerder dan Mac, maar op zich een gewone cheeseburger van de Mac gaat er bij mij ook wel in. Gelukkig heb ik hier niet zulke Amerikaanse fastfood in de buurt zitten, vrees dat ik me er anders toch wel regelmatig aan zou bezondigen.
Af en toe is het best lekker. Ook al is het slecht...
quote:dolfje schreef op 02 juli 2013 @ 16:38:

Ik kan de McD bijna zien vanuit mijn huis en gek genoeg gaan wij dus haast nooit.(10 jaar geleden was het zowat elke week raar...)

Stom genoeg als we op vakantie zijn/gaan dan wel weer onderweg of op vliegveld oid.

2 jaar geleden in de VS net iets te vaak gegeten en sindsdien misschien nog maar 1 a 2x geweest of zo.Toen was ik het echt tegen gegeten.Het kwam ook echt vaak zo uit dat we er terecht kwamen met een excursie en wachten tijdens tussenstops etc.Grappig. Ik in de VS dus nooit! Daar heb je genoeg diners waar ze echt goede hamburgers van goed vlees serveren met onion rings e.d. Maar in Azie duik ik regelmatig 'n hamburgertent in om mijn trek in westers eten te stillen.
De gewone hamburger vind ik erg lekker en mc flurry m&m's!!

Voor een mc flurry wil ik nog weleens langs de mc drive rijden!
quote:jippie55 schreef op 02 juli 2013 @ 16:36:

Ik ben er niet dol op. Maar sinds ik weet dat een hamburger van de mac na een jaar nog niet weggerot is, is mijn lust echt vergaan.Dat is een oeroud en doodsimpel principe waarbij voldoende zout en uitdroging de (conserverings)truc doen. Ik ben verbaasd te lezen dat je dat de lust doet vergaan. Als je een zak chips open zet of een gebakken beefburger uit zo'n zakje van unox, dan gaat het ook niet rotten of schimmelen. Voor rotting is vocht nodig en daar is het eten van McDonalds simpelweg te droog en te zout voor.
Ik ben ook gek op de Mac!! Vooral de fish filet! Ik zit nu in Japan en ze hebben die heerlijke Apple pie, die ze al een lange tijd geleden hadden afgeschaft in NL. Yay!
quote:jippie55 schreef op 02 juli 2013 @ 16:36:

Ik ben er niet dol op. Maar sinds ik weet dat een hamburger van de mac na een jaar nog niet weggerot is, is mijn lust echt vergaan.

Zelfs dit helpt bij mij niet...Hoe erg is dat? En dat rundvlees ziet er ook gewoon goor uit...en toch he...

Gelukkig kon ik niet verder van de mac in mijn woonplaats af wonen, dat leek me een veilig idee..Het was niet doorslaggevend maar toch

Misschien dat dit topic helpt.

KFC ben ik dan weer nooit binnen geweest. Dat staat me echt tegen en lijkt me echt vies...

EN, Hungry Jack, owjee die kende ik nog niet..
Ik vind 't jammer dat ze bij de Mac/BurgerKing in ons land geen onionrings hebben.

En ik vind de chilicheese nuggets van de BurgerKing erg lekker (maar helaas dus geen BK in de buurt)
quote:elninjoo schreef op 02 juli 2013 @ 16:40:

[...]

Grappig. Ik in de VS dus nooit! Daar heb je genoeg diners waar ze echt goede hamburgers van goed vlees serveren met onion rings e.d. Maar in Azie duik ik regelmatig 'n hamburgertent in om mijn trek in westers eten te stillen.

In NY zijn we we ook niet geweest maar hadden naar Las Vegas en Hawaii een tussenlanding op Chicago en moesten wat eten en MacD was het dichtst bij. Later tijdens een busexcursie naar de grand canyon werd er op die dag zelfs 2 of 3x bij een mc gestopt om te eten en toen was er verder helaas niks anders in de buurt. Sindsdien ben ik er dus wel even klaar mee.

Al zijn we een tijd geleden eens naar de Burger King geweest maar dat is toch ook niet alles.
Erna heb ik wel vaak spijt trouwens. Want dan heb ik-onsmakelijk verhaal- van die Mc boeren. En bij ander voedsel heb ik dat nooit.

Na t eten hoef ik t niet weer te ervaren zeg maar....
Hungry Jack is 'n franchise van BurgerKing die de keten in Australie heeft. Je hebt er ook Whoppers.
Oh je kan mij ook wakker maken voor een mac kroket, hamburger of een mc chicken! Mijn ex als hij snachts thuis kwam van werk nam dan wel eens wat mee en maakte mij daar dus ook echt wakker voor :$
haha hier nog iemand. Ik kan me serieus op de Mc verheugen :-)

Dat ik weet dat ik 's avonds met een vriendin naar de bios en de Mc ga en dat ik dan 's morgens op mn werk al zit te watertanden bij het idee van een McMenu De meeste mensen snappen er niks van

Ik zit ook altijd urenlang vol van een menu terwijl ik iedereen altijd hoor klagen dat ze zo snel weer honger hebben na de Mc

Ik dus niet...en wat een waardeloos tijdstip is dit om het over de Mc te gaan hebben zeg, ik krijg me toch een trek!!
Oh en de mac is op 5 minuten afstand lopen van mijn huis
In de VS ga ik trouwens ook nooit naar de Mc

Ten eerste vind ik m daar minder lekker en mis ik de frietsaus

Ten tweede kan je in Amerika echt hamburgers eten die bijna het predikaat "culinair" verdienen dus dan is de Mc echt een aanfluiting

Dat is ie in Nederland natuurlijk ook maar toch kan ik m hier niet weerstaan. Misschien ook bij gebrek aan betere hamburgers

Burger King vind ik trouwens niet lekker. De frietjes wel en die Chicken Long sandwich gaat oiok nog wel, maar de burgers?

Blegh...zo'n vieze zurige saus zit er over
Fishfilet en macchicken en oh ja, de mac kroket zijn bij mij favoriet, maar het vaakst loop ik naar binnen voor simpel cappuccino.

Bij BK komt als uit de magnetron tegenwoordig en vind ik het daardoor een stuk minder lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven