Wachten op besteld eten ?

21-01-2020 00:15 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanavond van 15.00 tot 22.00 ( het duurde tot 01.00 ) een “feestje” gehad waarbij qua eten weinig was.
De drank was daarintegen wel rijkelijk aanwezig.
Nu hebben wij net via thuisbezorgd een pizza besteld, alleen wachten wij nu al anderhalf uur en hebben nog niets..
Ze schijnen tot 02.00 open te zijn, maar als ik nu bel krijg ik een voicemail..

Wij hebben al geen honger meer en willen gewoon gaan slapen...

Wat zouden jullie doen ? Wachten tot ...? Terwijl de trek allang weg is ?

Of gaan slapen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan op ieder moment van de dag pizza eten. Vers of opgewarmd. Als ontbijt, lunch of tussendoortje.

Maar niet de pizza die ik om 22.30 bestelde en om 01.30 geleverd werd.

Wat een belachelijke actie. En nee, natuurlijk doe je dan niet meer open. 3 uur wachten? Kom nou. Serieus, hoe druk hadden ze het nou om 00.00 ‘s nachts van maandag op dinsdag?!
Pindakaasjes schreef:
21-01-2020 07:47
Voortaan elders je pizza bestellen en natuurlijk mogen ze fluiten naar die 17 Euro.
Wat gaan ze doen dan? aankomende nacht weer op je deur bonken omdat je betalen moet? of sturen ze een factuurtje? ;-) Laat je niet intimideren.

Jammer trouwens, van die feestjes waar je met honger vandaan komt.
Ik ben met mijn man ook wel eens vanuit een feestje naar de dichtsbijzijnde Mac. gereden. Met een 5 gangen diner achter de rug die in je holle kies paste.
Dat hebben wij ook eens gehad. Zaten we met zowat het hele gezelschap bij de Mac. Was wel gezellig :mrgreen:

Maar jemig, wat een klotetent zeg! Gelijk heb je dat je het niet aan neemt. En ik zou ook niet betalen. Daag!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat aso. Dit gedrag zullen ze vast vaker vertonen.
Ik zou een klacht indienen bij thuisbezorgd en een mooie recensie schrijven op fb.
Voor die €17 gaan ze echt niet moeilijk doen, hoe erg ze straks waarschijnlijk zullen gaan dreigen dat je dat je dat wel moet.

Ergens in de voorwaarden zal vast een max tijd staan en een tijd waarop ze anders contact moeten opnemen.
Je hebt ze gebeld (kun je bewijzen met je tel), zij waren onbereikbaar.
En dan zoveel uur bellen en zo doen, belachelijk. Ze weten echt wel dat ze in deze fout zitten.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Alle reacties Link kopieren
Stond er geen tijd bij in de email die je van Thuisbezorgd kreeg? Dan zou ik die zeker bewaren.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
21-01-2020 01:39
Mja, toch snap ik wel dat zo’n bezorger dan ook pissig wordt als je niet open doet . Die heeft ook maar te lopen als z’n baas blaft.
Ik zou de deur dan ook wel open gedaan hebben, maar over de rekening nog een nachtje slapen.
Dat lijkt me niet bepaald slim, wel de deur open doen en het eten aannemen, maar niet willen betalen
Alle reacties Link kopieren
menta schreef:
21-01-2020 08:35
Dat lijkt me niet bepaald slim, wel de deur open doen en het eten aannemen, maar niet willen betalen

Precies. Dan verspil je al je rechten want je hebt het produkt aangenomen en dus dien je daarvoor te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
21-01-2020 01:39
Mja, toch snap ik wel dat zo’n bezorger dan ook pissig wordt als je niet open doet . Die heeft ook maar te lopen als z’n baas blaft.
Ik zou de deur dan ook wel open gedaan hebben, maar over de rekening nog een nachtje slapen.
Als je de deur open doet en het eten aan neemt staan zij sterker in hun recht op het geld.
Jammer voor de bezorger..
Ik deed ook niet open. Maar goed de bezorger gedraagt zich zo aso met zijn gebonk dat ik daar weinig medelijden mee heb.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
RavenclawLady schreef:
21-01-2020 08:43
Als je de deur open doet en het eten aan neemt staan zij sterker in hun recht op het geld.
Jammer voor de bezorger..
Ik deed ook niet open. Maar goed de bezorger gedraagt zich zo aso met zijn gebonk dat ik daar weinig medelijden mee heb.
Dat is waarschijnlijk ook waarom ze alleen bestellingen via internet aannemen.

Ik heb alle begrip voor mensen met lastige bazen, maar je kunt mij niet vertellen dat werken voor een nachtpizzaboer de enige beschikbare baan is.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 21-01-2020 09:02
15.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden was ik eens op zoek naar losse bureaupoten bij een bouwmarkt. De maat die ik zocht hadden ze niet meer op voorraad.. ze konden ze bestellen, zou 1 a 2 weken duren.
Dus prima.
Ik na 2 weken terug.. nee, nog niet geleverd.
Weer 2 weken later, 4, 5, 6 weken verder.. nog steeds niets.
Ik dacht toen, laat maar! en elders vond ik geschikte bureaupoten die wel op voorraad waren. Dus klaar.
Ik geloof dat het iets van 4 maanden later was, toen ik een telefoontje kreeg dat de bureaupoten er waren.
Ik zei dat ik ze niet meer hoefde. Ik had ze immers bestelt onder het verhaal dat het 1a2 weken zou duren.. geen maanden!
Er werd nogal kortaf gereageerd dat een bestelling een bestelling was. Einde gesprek.
De andere dag kreeg ik echter wel een mail van de bouwmarkt dat il de bureaupoten moest afnemen en betalen.. ik heb geen enkele reactie gegeven en nooit meer wat van ze gehoord.
Pindakaasjes schreef:
21-01-2020 09:00
Jaren geleden was ik eens op zoek naar losse bureaupoten bij een bouwmarkt. De maat die ik zocht hadden ze niet meer op voorraad.. ze konden ze bestellen, zou 1 a 2 weken duren.
Dus prima.
Ik na 2 weken terug.. nee, nog niet geleverd.
Weer 2 weken later, 4, 5, 6 weken verder.. nog steeds niets.
Ik dacht toen, laat maar! en elders vond ik geschikte bureaupoten die wel op voorraad waren. Dus klaar.
Ik geloof dat het iets van 4 maanden later was, toen ik een telefoontje kreeg dat de bureaupoten er waren.
Ik zei dat ik ze niet meer hoefde. Ik had ze immers bestelt onder het verhaal dat het 1a2 weken zou duren.. geen maanden!
Er werd nogal kortaf gereageerd dat een bestelling een bestelling was. Einde gesprek.
De andere dag kreeg ik echter wel een mail van de bouwmarkt dat il de bureaupoten moest afnemen en betalen.. ik heb geen enkele reactie gegeven en nooit meer wat van ze gehoord.
Ik vind dit niet netjes van je. Jij plaatst ergens een speciale bestelling. Dat dat langer duurt, kan de winkel niet helpen. Maar als je het dan niet meer wil, is het wel zo netjes dat ook even te melden zodat de winkel de bestelling kan annuleren. Zij hebben nu een stel poten moeten betalen, die iemand zou afnemen en die ze anders niet besteld zouden hebben.
Om dit soort dingen laten wij in onze winkel dus voortaan vooraf betalen voor ik iets bestel. Te vaak dat ik ben blijven zitten met spullen die mensen uiteindelijk nooit meer komen halen en die ik aan de straatstenen niet kwijt raak verder. En dan verloopt de houdbaarheidsdatum en kan ik het weggooien. Als de levering echt lang op zich laat wachten, krijgen mensen hun geld gewoon terug en annuleer ik de bestelling. Wel zo fijn voor alle partijen.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-01-2020 09:00
Jaren geleden was ik eens op zoek naar losse bureaupoten bij een bouwmarkt. De maat die ik zocht hadden ze niet meer op voorraad.. ze konden ze bestellen, zou 1 a 2 weken duren.
Dus prima.
Ik na 2 weken terug.. nee, nog niet geleverd.
Weer 2 weken later, 4, 5, 6 weken verder.. nog steeds niets.
Ik dacht toen, laat maar! en elders vond ik geschikte bureaupoten die wel op voorraad waren. Dus klaar.
Ik geloof dat het iets van 4 maanden later was, toen ik een telefoontje kreeg dat de bureaupoten er waren.
Ik zei dat ik ze niet meer hoefde. Ik had ze immers bestelt onder het verhaal dat het 1a2 weken zou duren.. geen maanden!
Er werd nogal kortaf gereageerd dat een bestelling een bestelling was. Einde gesprek.
De andere dag kreeg ik echter wel een mail van de bouwmarkt dat il de bureaupoten moest afnemen en betalen.. ik heb geen enkele reactie gegeven en nooit meer wat van ze gehoord.

Waren ze om te eten die bureaupoten?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
21-01-2020 09:41
Waren ze om te eten die bureaupoten?
Lastig kauwen, dat metaal.
Ik vond het overigens nou niet zo aso van mezelf dat ik die poten niet meer wilde.
Komt in grote lijnen toch neer op dit pizza verhaal?
Je besteld iets met een afspraak qua tijd.. en dat duurt dat niet een beetje langer.. maar echt 20x langer.
Na 3x langsgeweest kreeg ik schouderophalend personeel te hulp.. zoals de TO niet eens iemand aan de lijn kreeg.. en dan is het uiteindelijk sneu voor de winkelier of het cafetaria??
Nou, in mijn hoofd niet hoor!
Pindakaasjes schreef:
21-01-2020 09:55
Lastig kauwen, dat metaal.
Ik vond het overigens nou niet zo aso van mezelf dat ik die poten niet meer wilde.
Komt in grote lijnen toch neer op dit pizza verhaal?
Je besteld iets met een afspraak qua tijd.. en dat duurt dat niet een beetje langer.. maar echt 20x langer.
Na 3x langsgeweest kreeg ik schouderophalend personeel te hulp.. zoals de TO niet eens iemand aan de lijn kreeg.. en dan is het uiteindelijk sneu voor de winkelier of het cafetaria??
Nou, in mijn hoofd niet hoor!


Het verschil is dat TO haar best heeft gedaan om de pizza af te bestellen. En jij niet de bureaupoten. Waarom heb je toen je die andere vond niet even gebeld dat je de bestelling annuleerde?


TO, toen ze belden dat ze je pizza eindelijk klaar gingen maken heb je gezegd dat het niet meer nodig was. Wat mij betreft was het daarmee klaar. Ze bellen toch niet voor niets? Raar dat ze dan alsnog gaan bakken en bezorgen. Hun probleem.


Wel bijzonder dat ze het zo druk hebben 's avonds laat.
Alle reacties Link kopieren
Nou even een update.
Vanmorgen een klein beetje verslapen dus flink zitten haasten :P

De pizza’s hingen vanmorgen dus aan onze voordeur..
Gisteren had ik wat drankjes op dus deed er een beetje lacherig over, maar ik vind het gedrag van dit bedrijf/bezorger toch wel heel erg ongepast en ga ook zeker een slechte recensie achterlaten.

Toen ik bestelde stond er als bezorgtijd 50 minuten.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
21-01-2020 09:58
Het verschil is dat TO haar best heeft gedaan om de pizza af te bestellen. En jij niet de bureaupoten. Waarom heb je toen je die andere vond niet even gebeld dat je de bestelling annuleerde?

Draai het eens om! waarom moet ik annuleren terwijl de winkel ook niks laat horen of weten?
2 weken of 4 maanden vind ik nogal een verschil.. nooit een mailtje of telefoontje gehad.. behalve toen er geld moest komen. Toen hadden ze mijn email adres opeens wel!
Ik heb vorig jaar 4 nieuwe eetkamerstoelen besteld. Ik heb flink aanbetaald dus zit er aan vast. Dit is de 14e week dat ik zit te wachten.. terwijl het 10 tot 11 weken zou duren. Geen ramp hoor! maar even een belletje of berichtje was wel zo netjes geweest!
En dan piepen dat internetwinkels de winkelstraten leegtrekken.. sorry hoor!
Maar on pizza topic maar weer. Laat je ons nog weten hoe het verder is gegaan TO?
Edit: die update is er al.
Ik zou die pizza zodra de tent open is terugbrengen en op de balie flikkeren. Wat een stel idioten.
Alle reacties Link kopieren
monalisalove schreef:
21-01-2020 10:32
Ik zou die pizza zodra de tent open is terugbrengen en op de balie flikkeren. Wat een stel idioten.

Absoluut!
koud en onaangeroerd terug geven!
monalisalove schreef:
21-01-2020 10:32
Ik zou die pizza zodra de tent open is terugbrengen en op de balie flikkeren. Wat een stel idioten.

Gewoon nu aan de deur hangen, als de zaak nog gesloten is. Hebben zij tenslotte zelf ook zo gedaan bij TO.
PoesinBoots schreef:
21-01-2020 11:03
Gewoon nu aan de deur hangen, als de zaak nog gesloten is. Hebben zij tenslotte zelf ook zo gedaan bij TO.
Precies dat. En ik zou erop zetten “retour afzender”. Wat een malloten.
PoesinBoots schreef:
21-01-2020 11:03
Gewoon nu aan de deur hangen, als de zaak nog gesloten is. Hebben zij tenslotte zelf ook zo gedaan bij TO.
Dit zou ik doen.
Belachelijk gewoon.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
21-01-2020 11:03
Gewoon nu aan de deur hangen, als de zaak nog gesloten is. Hebben zij tenslotte zelf ook zo gedaan bij TO.
Dit.
Ik zou ook niet zo goed durven als ze open zijn. Daar ben ik te schijterig voor. Veels te bang dat ze tegen me uitvallen of juist erger.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Pindakaasjes schreef:
21-01-2020 10:22
Draai het eens om! waarom moet ik annuleren terwijl de winkel ook niks laat horen of weten?
2 weken of 4 maanden vind ik nogal een verschil.. nooit een mailtje of telefoontje gehad.. behalve toen er geld moest komen. Toen hadden ze mijn email adres opeens wel!
Ik heb vorig jaar 4 nieuwe eetkamerstoelen besteld. Ik heb flink aanbetaald dus zit er aan vast. Dit is de 14e week dat ik zit te wachten.. terwijl het 10 tot 11 weken zou duren. Geen ramp hoor! maar even een belletje of berichtje was wel zo netjes geweest!
En dan piepen dat internetwinkels de winkelstraten leegtrekken.. sorry hoor!
Maar on pizza topic maar weer. Laat je ons nog weten hoe het verder is gegaan TO?
Edit: die update is er al.
Ze hebben het toch laten weten toen het binnen was? Wat wil je dan? Dat ze elke week bellen met de mededeling dat het er nog niet is? Ik krijg dit verwijt ook vaak te horen, jullie laten niks weten. Ik zie het nut niet van laten weten dat ik ook nog steeds niks weet. Zal wel aan mij liggen dan, maar het kost nogal wat tijd als ik telkens mensen op de hoogte moet houden van het feit dat ik nog niks weet. Lijkt mij een erg onzinnige handeling. Ik spreek dus af dat mensen het horen als het binnen is en dat heeft deze winkel ook gewoon gedaan. Vinden ze het te lang duren, dan hoor ik dat graag. Ik kan niet ruiken wat mensen een te lange wachttijd vinden natuurlijk.

TO : ik zou idd die pizza lekker bij hen aan de deur hangen. Wat een rare manieren hebben ze daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist wel langs gaan als ze open zijn om de pizza terug te brengen op het drukste moment in hun zaak.
Mijn verhaal afsteken en eindigen dat ze het niet in hun hoofd hoeven te halen mij nog lastig te gaan vallen met een rekening.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
21-01-2020 11:35
Ze hebben het toch laten weten toen het binnen was? Wat wil je dan? Dat ze elke week bellen met de mededeling dat het er nog niet is? Ik krijg dit verwijt ook vaak te horen, jullie laten niks weten. Ik zie het nut niet van laten weten dat ik ook nog steeds niks weet. Zal wel aan mij liggen dan, maar het kost nogal wat tijd als ik telkens mensen op de hoogte moet houden van het feit dat ik nog niks weet. Lijkt mij een erg onzinnige handeling. Ik spreek dus af dat mensen het horen als het binnen is en dat heeft deze winkel ook gewoon gedaan. Vinden ze het te lang duren, dan hoor ik dat graag. Ik kan niet ruiken wat mensen een te lange wachttijd vinden natuurlijk.

TO : ik zou idd die pizza lekker bij hen aan de deur hangen. Wat een rare manieren hebben ze daar.
Echt?

Ik vind het toch ook behoorlijk klantonvriendelijkheid wanneer een klant iets besteld op basis van de boodschap dat de levertijd twee weken is, en je als klant vervolgens niets hoort wanneer deze levertijd behoorlijk uitloopt.
Twee weken, of vier maanden is nogal een verschil.
Je snapt als bedrijf toch ook wel dat een klant dat veel te lang vindt duren.
Als er problemen zijn met de levering kan een klant dat ook niet ruiken en hoort een bedrijf je daar over te informeren vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizar verhaal dit. Echt een recensie plaatsen hoor. En nog aan de deur hangen ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven