Wachten op besteld eten ?

21-01-2020 00:15 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanavond van 15.00 tot 22.00 ( het duurde tot 01.00 ) een “feestje” gehad waarbij qua eten weinig was.
De drank was daarintegen wel rijkelijk aanwezig.
Nu hebben wij net via thuisbezorgd een pizza besteld, alleen wachten wij nu al anderhalf uur en hebben nog niets..
Ze schijnen tot 02.00 open te zijn, maar als ik nu bel krijg ik een voicemail..

Wij hebben al geen honger meer en willen gewoon gaan slapen...

Wat zouden jullie doen ? Wachten tot ...? Terwijl de trek allang weg is ?

Of gaan slapen ?
Ben je trouwens zeker dat ze open zijn / waren?

Ik ken genoeg eet-tenten die wekelijkse sluit hebben op maandag.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
21-01-2020 00:26
Briefje op je deur hangen dat je gaat slapen en dat de bezorger zich de moeite van het aanbellen kan besparen?

Krijg je ‘m in de brievenbus. :mail:
.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
21-01-2020 00:47
Ben je trouwens zeker dat ze open zijn / waren?

Ik ken genoeg eet-tenten die wekelijkse sluit hebben op maandag.
Nee ze waren gewoon open toen wij bestelden.
Wij willen namelijk iets weten wat er wel of niet bij het gerecht zat en daarom belden wij. Maar de eigenaar vroeg gelijk of wij aub via internet wilden bestellen want ze waren heel druk.
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
21-01-2020 00:58
Nee ze waren gewoon open toen wij bestelden.
Wij willen namelijk iets weten wat er wel of niet bij het gerecht zat en daarom belden wij. Maar de eigenaar vroeg gelijk of wij aub via internet wilden bestellen want ze waren heel druk.

Nou dan heb je toch je antwoord?
Ik snap niet ze goed waarom je dan toch daar gaat bestellen.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou je hoort vanzelf of de deurbel gaat :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
21-01-2020 00:58
Krijg je ‘m in de brievenbus. :mail:
Kan ze 'm alsnog morgen in stukjes meenemen voor de lunch :@@:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik word nu net terug gebeld.
Het eten word nu bereid, maar ik heb gezegd geen eten meer te willen en dat ik al in bed lig.

Nu zegt ze persoon aan de andere kant ; besteld is besteld en de rekening krijgen jullie sowieso :-[
Toch het eten aanpakken dan ?
Alle reacties Link kopieren
om 00:15 wachtte je al 1,5 uur. Als ik iets om 22:45 bestel verwacht ik niet dat ze dat om half 2 's nacht komen brengen :-?
Alle reacties Link kopieren
Pfffff wat een rotzaak zeg.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet echt duidelijk TO. Dan zeg je toch meteen, nou bespaar je de moeite. Wat heb je gezegd aan de telefoon?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij dan TO?
Prrrr, mauw miawwwww.
Hier zou die pizza-tent alleszins op het lijstje "te mijden en de volgende 5 jaar niks meer bestellen" komen.
Emma93 schreef:
21-01-2020 00:34
Je kan toch prima nog een half uurtje wachten. Dat vind ik wel zo netjes. Die mensen werken ook heel hard dag in dag uit.


Je mening is helder hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan toch maar slapen.
En dan zien we morgen wel verder.
We hebben beide geen zin meer in pizza en morgen als lunch opeten zie ik ook niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
21-01-2020 01:06
Ik word nu net terug gebeld.
Het eten word nu bereid, maar ik heb gezegd geen eten meer te willen en dat ik al in bed lig.

Nu zegt ze persoon aan de andere kant ; besteld is besteld en de rekening krijgen jullie sowieso :-[
Toch het eten aanpakken dan ?

Lekker naar bed gaan en morgen als iedereen weer fris en uitgeslapen is even terugbellen. Zijn ze misschien een stuk redelijker.
.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-01-2020 01:10
Je bent niet echt duidelijk TO. Dan zeg je toch meteen, nou bespaar je de moeite. Wat heb je gezegd aan de telefoon?
Ik zou zeggen jullie mogen het brengen maar ik betaal echt niet...als ik wou gaan slapen. Maar ik ben een nachtmens dus ik slaap nog lang niet. :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
21-01-2020 01:10
Je mening is helder hoor.
:rofl:
Prrrr, mauw miawwwww.
welcomehome schreef:
21-01-2020 01:06
Ik word nu net terug gebeld.
Het eten word nu bereid, maar ik heb gezegd geen eten meer te willen en dat ik al in bed lig.

Nu zegt ze persoon aan de andere kant ; besteld is besteld en de rekening krijgen jullie sowieso :-[
Toch het eten aanpakken dan ?

Nee hoor
Doei.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
21-01-2020 01:06
Kan ze 'm alsnog morgen in stukjes meenemen voor de lunch :@@:

Ik zou het doen. Maar ik ontbijt ook gerust met boerenkool of bij Burger King.
.
Jane-Ice schreef:
21-01-2020 01:12
Ik zou zeggen jullie mogen het brengen maar ik betaal echt niet...als ik wou gaan slapen. Maar ik ben een nachtmens dus ik slaap nog lang niet. :proud:
Ik ben ook een nachtmens en nu nog uren wakker, maar als ik de volgende ochtend om half 8 op moet, moet ik om half 2 's nachts écht geen pizza meer.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
21-01-2020 01:10
Je bent niet echt duidelijk TO. Dan zeg je toch meteen, nou bespaar je de moeite. Wat heb je gezegd aan de telefoon?
Dat heb ik ook gelijk gezegd.
Dat ik er al niet meer op gerekend had en ze meerdefe malen niet te pakken kreeg. Dus de bestelling niet meer wilde.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
21-01-2020 01:13
Ik ben ook een nachtmens en nu nog uren wakker, maar als ik de volgende ochtend om half 8 op moet, moet ik om half 2 's nachts écht geen pizza meer.

Oh doe mij dat!
.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik niet accepteren. Dat ze jouw bestelling pas na ruim 2,5 uur willen maken is niet jouw probleem. Niet open doen en niet meer daar bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Doe morgen ff een update, ben benieuwd of die pizza nog is gekomen.

Zelf zou ik hem aannemen, betalen en daar nooooit meer iets bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Nou er stond toch iemand aan de deur en niet zo leuk ook.
We besloten niet meer open te doen maar daar dacht de bezorger anders over en heeft hier echt keihard op de deur staan bonken :-|

Daarna zijn we nog gebeld door de cafetaria dat de rekening sowieso open blijft staan op een hele nare toon.
Het gaat hier om 17 euro..

Nu toch maar echt gaan slapen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven