Vriend eet vanavond ergens anders dus ik heb alle vrijheid om allemaal dingen te eten die hij niet lekker vindt
Zo eet ik dus vanavond twee soorten verse pizza! Op de een zit tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en lekker veel oude kaas, op de ander tomatenpuree, knoflook, ui, parmaham en brokjes geitenkaas.
Wat eten jullie het liefst als je met niemand rekening hoeft te houden?
Mijn vriend geeft niets om zalm, vissoep, sushi en tarly. Als ik dan eens alleen eet, plan ik altijd dat ik dan zoiets ga eten. In de praktijk is het eigenlijk altijd een pistoletje kaas met soep
Inmiddels eten we soms verschillende dingen, want het is een kleine moeite om te doen. Bijvoorbeeld voor hem een tartaartje, voor mij een zalmmoot, voor hem rijst, voor mij puree en groenten doen we dan wel samen.
Anoniem_92351
maandag 5 november 2012 om 15:43
Ik neem nooit de moeite om te koken als ik alleen ben..maar meestal legt vriend wat klaar zodat ik wel moet
Ik eet altijd heel eenvoudig als ik alleen eet, want ik vind koken voor alleen mijzelf niet zo leuk. Gelukkig kan ik me de laatste keer alleen eten niet herinneren.
Stoofperen, ik kwijl zo over mijn laptop heen. Denk al drie weekenden: dat ga ik maken, maar kom er niet aan toe. Toch maar eens doen. Gelijk een soeppan, dan kan ik ook wat invriezen en naar oma brengen.
Anoniem_84155
maandag 5 november 2012 om 15:47
quote:Tomatensoep schreef op 05 november 2012 @ 15:38:
Zijn er mensen die geen stoofpeertjes lusten? :oJa, de kinderen hier. Euw bah warm fruit... Nog nooit geproefd he... niet die van mij iig. Wel die van oma, en zij kan niet koken.
Ik maak ook nog wel eens aardappelpuree. Vind vriend ook niet lekker. En dan met verse worteltjes. En een saucijs. Of een schouderkarbonade. Lust ie ook niet. Zit te veel vet in/aan. (ja, het is een zeikerd met eten)