Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jejoue, even een berichtje namens Thee. Het gaat goed met haar en ze komt in de loop van de week weer eens op het topic kijken.

Muntwater nu.
Thanx, Blue_lagoon!

Heb net ook liquids besteld. Een paar nieuwe smaakjes, een paar bekende en een proefpakket van Flavourtec.

En nu zit ik aan de thee.
Ik ben erwtensoep (zelfgemaakt duh) aan het maken voor vanavond :D
Alle reacties Link kopieren
Flavourtec is chill, Jejoue. Welke smaken heb je besteld?

Lekker erwtensoep, maar niet met dit weer ;-D

Ik ben net terug van de Lidl, moest me legitimeren voor sigarettenshag voor vriend haha. Het is erg warm buiten maar ben weer luchtig gekleed.

Maar... heb ook goed nieuws!! Wil eind september weer beginnen bij de schilderclub. Heb net gebeld en dat kan, ik mag terug komen :cheer: Heb er zo ontzettend veel zin in!!
Alle reacties Link kopieren
O en de sinas zero was op bij de Lidl dus heb nu grote fles seven up zero meegenomen, die staat nu lekker koud te worden in de koelkast. Lekker fris!!
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens ook minder goed nieuws. Toen ik in de Lidl was heeft fysio gebeld. Ze hebben contact gehad en er staat nog een sessie open, moet dus nóg een keer 30 euro lappen. Terwijl we dachten dat ik klaar was met betalen. Waardeloze kut 'zorg'verzekeraar. Stelletje etterzakken blijft maar doorgaan. En vooral alles zelf dokken en lekker niets vergoeden. Zo kan ik het ook wel. Denk dat ik ook een zorgverzekering-instantie begin, dan loop ik ook eens binnen. Betaal me ook nog eens blauw aan premie en eigen risico maar krijg er niets voor terug. Stel bloedzuigers zijn het.
Waardeloos, zeg, al die onkosten!
Noteer alles, alle reiskosten, rekeningen, alles.
Bij je belastingaangifte invoeren. Wijst zich vanzelf.

Van Flavourtec een voordelig proefpakket besteld (Blue magic, Easy rider, Nutty b c, Peaches en Strawberry).
Daarnaast banaan en van Millers mijn favoriet: Capuccino.

En een oogschaduw palet van Ilovemakeup (death by chocolate).
Die wilde ik al heel lang hebben.

Compliment dat je je id moest tonen!!
Had je trek in erwtensoep, Daremanda?
Stevige hap!
Nou, het was meer dat ik een maaltijdsoep moest maken omdat bij vriend tanden werden getrokken.
En dacht een soep eet vast fijner.... en ik had spliterwten staan, dus ja...
Goed idee!
Dat eet zeker gemakkelijk weg.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Jejoue, ga een overzicht maken!!

Banaan klinkt erg goed en de nutty buddy cookie is by far mijn favoriet!!
Alle reacties Link kopieren
O en relaxt trouwens van dat oogschaduw-palet!

Haha, toen ik 25 was stond ik bij de sigarettenbalie van de AH en de verkoopster vroeg: ben jij al 18 geweest? :proud:
Nog even een disclaimer: je moet wel vrij veel zorgkosten hebben om voor teruggave in aanmerking te komen.

Zat ik tijdens de afwas te denken...

Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat je tijdens de afwas aan me dacht :heart: :$
Alle reacties Link kopieren
Hier ook net de afwas gedaan. Ik hou van een gladde aanrecht. Nu een groot glas ijskoude seven up zero en straks fruitsalade.
Sleepytime thee en een bakje blauwe bessen. En poezebeest had een liquid snack.
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo :whut: :cheer2:
Ben de afgelopen maanden nauwelijks op het forum geweest. Eigenlijk sinds de 'geweldige' forumupdate. Heel enkel een topic op relaties gelezen maar mis dit topic toch wel. Ik zal van de week eens proberen een stuk terug te lezen zodat ik ook een beetje weet wat jullie zoal bezighoudt en wat jullie eten natuurlijk :)
Hey Thee!! :hello:
Ja, het forum is er niet op vooruit gegaan onbegrijpelijk.

Broodje honing op, straks yoghurt en vanavond wordt het een stamppotje gemengde sla (Bonus).

Die bananen-liquid is erg lekker. Doet denken aan bananenschuimpjes.
Alle reacties Link kopieren
Fijn je hier ook weer te zien Thee.

Relaxt van die liquid Jejoue.

Ik moet over twee uur weer verplicht gaan sporten... bleh...
Maar het is wel grijs weer, BL!
Alle reacties Link kopieren
Hier niet, zon schijnt.
Ik zal wat grijze wolken opdracht geven om jouw kant op te drijven. Ergens beneden de rivieren, toch?
Alle reacties Link kopieren
Klopt!
Ik heb sportkleren aan. Hele dag weer naar de tering, bah.
Een uurtje naar de tering. Daarna lekker douchen en je dag is weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, eindelijk weer schoon gedoucht, opgemaakt en fatsoenlijk aangekleed. Wasmachine staat net aan en ik zit even bij te komen bij de ventilator met een groot glas winterthee. Als het goed is vandaag de laatste keer fysio zelf gelapt. Maar het is nog even afwachten want ik vertrouw mijn zorgverzekeraar zo ver als ik kan gooien. En met mijn skills, dat is niet ver.

Hier inmiddels ook lekker grijs en buiten op de fiets is het heerlijk, het waait fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven