Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even kieken hier. Mijn man is met met eten bezig .in ieder geval rijst.en daar komt nog iets bij natuurlijk. Ben niet zo van de rijst.
Ga wel van de over gebleven rijst pap koken.met n klontje roomboter .kaneel en bruine suiker. Dat vind ik dan wel weer lekker.
Vanmorgen de overgordijnen van de slaapkamer gewassen.hangen er ook al weer voor. Nog niet kurkdroog.maar dat gaat nu vanzelf .durfde het niet aan om ze in de droger te doen.
Nu recht op pauze.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Coetje, als je me nodig hebt dan weet je me te vinden :hug:

Ik heb vanmiddag mijn maandag gekochte artikel via mp binnen gekregen, gloednieuw in originele verpakking en met kaartje er nog aan. Ben in de wolken ermee.

Verder belde mijn beste vriend op om even te kletsen en het toeval wilde dat ik nog iets op moest halen bij het DHL servicepunt wat tegenover zijn appartement is. Ben dus spontaan even langs gegaan en het was super gezellig.

Gezellig bijgepraat onder het genot van koffie, saucijzenbroodjes, een Radler en heerlijke black metal :heart:
Hier wordt het vanavond chinees. Bami met saté. Groot voordeel is dat ik altijd een portie over heb, en met een gebakken ei is dat dan een prima maaltijd voor zaterdag.

Hier is de energie wisselend. Buikgriep gehad en deze week weer aan het werk. Verder gedoe met uwv en uitkering...

Ik :hello: even naar iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker BE bami met saté!!

Sterkte met het UWV, komt het gedoe doordat je nu werk hebt?
Bevalt het werk op zich wel? Blueeyes?
Ik eet een rijstwafel. Smaakt nergens naar!
Werk = leuk!

Ja, gedoe komt omdat ik nu werk heb. En omdat alle papiermolens zooooo traaaaaag zijn...
Succes BE, UWV is sowieso naar met alles. Wel fijn dat werk leuk is.
chrisjoh schreef:
28-09-2017 14:52
Even kieken hier. Mijn man is met met eten bezig .in ieder geval rijst.en daar komt nog iets bij natuurlijk. Ben niet zo van de rijst.
Ga wel van de over gebleven rijst pap koken.met n klontje roomboter .kaneel en bruine suiker. Dat vind ik dan wel weer lekker.
Vanmorgen de overgordijnen van de slaapkamer gewassen.hangen er ook al weer voor. Nog niet kurkdroog.maar dat gaat nu vanzelf .durfde het niet aan om ze in de droger te doen.
Nu recht op pauze.
Wat leuk; doet me herinneren aan mijn oma. Die deed dat ook; was zo lekker.
Goed bezig met je huishoudelijke klussen.
Rijst met bruine suiker deden we thuis altijd <3
als er restjes rijst over zijn.
BL: fijn dat het MP-pakketje geleverd is! Gezellig zo onverwacht bijpraten met beste vriend.
BE: veel sterkte met uitkering en UWV. Hoop verder dat je je weer snel de oude voelt.

Vanavond gekookte paksoi gegeten. Lekkere groente altijd. Heb ik in mijn studententijd ook veel gegeten, omdat huisgenoot er helemaal gek op was. Leuk dat je soms door eten of etensgeuren weer moet denken aan vroeger.
Verder paar telefoontjes gepleegd, wasmachine draait, afwas gedaan, stofzuiger door de woonkamer gehaald en toilet schoongemaakt.
Nu zo Expeditie Robinson kijken.
Kopje Nespresso Rosabaya de Colombia.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wat uit mijn humeur. Had vandaag een pakketje verwacht via mp maar helaas, de pakkettenbezorger had alleen een pakket voor vriend. Heb verkoper gemaild en het moet zelfs nog verstuurd worden. Zucht. Dat komt dus op zijn vroegst morgen als ik geluk heb. Pfffft. Verder moet ik morgen iemand mee uit lunchen nemen terwijl ik dat geld duizendmaal liever aan mezelf had gespendeerd, de druiven zijn dus erg zuur. En als toetje bovenop dit alles moet ik me nu klaar gaan maken om over een half uurtje de sport-hel weer binnen te stappen.

Geen goede dag dus.
Ik snap het, Blue_Lagoon. Hopelijk wordt het toch nog gezellig.

Gisteren lekker uit eten geweest (tong) en vanavond doe ik iets gemakkelijks.
Ik heb nog een paar gekookte aardappels en iets valt er wel bij te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk en lekker Jejoue, uit eten!

Ik ben net gedoucht, heb bijna een uur zwaar getraind. Met ook allemaal extra oefeningen. Artikel is ook net verzonden, heb de track en trace. Net de eerste was aangezet.
Zo! Dat heb je toch maar weer mooi gedaan!!!
Appel-kaneelthee. En ik wil een kaartje sturen naar een vriendin, maar ik heb haar goede adres niet.

BL, het kan natuurlijk zijn dat iemand gewoon niet in de gelegenheid was om het gister al op de post te doen. Ik vraag altijd of ze mij even mailen als het verstuurd is, dan voorkom ik dit soort dingen.
Een gebakken visje van de viskraam.
Leuk gesprekje gehad met die vrouw van de kraam, is altijd even gezellig.
verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels het goede adres BE?

Lekker Shisha een visje.

Hier een meevaller. Ben net terug van de Lidl met boodschappen (drinken en Summer Sun wasverzachter) en... een zwarte clutch uit de Heidi Klum collectie!!!! Ze hadden er nog welgeteld drie liggen. Ben blij want heb nu uit die collectie de zwarte suède shopper, de zwarte suède clutch en morgen de zwarte hooded sweater.

Vanmorgen ook de trombosedienst weer over de vloer gehad ben weer geprikt. Heb niets meer gehoord dus ga er vanuit dat de uitslag weer in orde is.

Nu even bijkomen en relaxen, heb flink gesjouwd met de boodschappen.
blue_lagoon schreef:
29-09-2017 13:34
Ik ben wat uit mijn humeur. Had vandaag een pakketje verwacht via mp maar helaas, de pakkettenbezorger had alleen een pakket voor vriend. Heb verkoper gemaild en het moet zelfs nog verstuurd worden. Zucht. Dat komt dus op zijn vroegst morgen als ik geluk heb. Pfffft. Verder moet ik morgen iemand mee uit lunchen nemen terwijl ik dat geld duizendmaal liever aan mezelf had gespendeerd, de druiven zijn dus erg zuur. En als toetje bovenop dit alles moet ik me nu klaar gaan maken om over een half uurtje de sport-hel weer binnen te stappen.

Geen goede dag dus.
Wat een balen van dat pakketje.
Waarom MOET je iemand mee uit eten nemen? Kun je niet bij één van jullie thuis lunchen, zodat het wat goedkoper is?
Ik hoopte juist dat je je lekker even zou kunnen afreageren tijdens het sporten. in verband met bovengenoemde. :$
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 29-09-2017 21:02
0.11% gewijzigd
Wat een gedoe blue, fijne avond in elk geval.


ik hoop hier dat vriend chinees haalt op de terugweg, ook om te vieren dat we gister de koopovereenkomst getekend hebben. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
29-09-2017 17:21
Wat een balen van dat pakketje.
Waarom MOET je iemand mee uit eten nemen? Kun je niet bij één van jullie thuis lunchen, zodat het wat goedkoper is.
Ik hoopte juist dat je je lekker even zou kunnen afreageren tijdens het sporten. in verband met bovengenoemde. :$
Het gaat om naaste familie en die verwacht, ondanks het driedubbele van mijn inkomen hetzelfde terug als wat diegene zelf geeft. Kom er dus niet onderuit.
blue_lagoon schreef:
29-09-2017 17:24
Het gaat om naaste familie en die verwacht, ondanks het driedubbele van mijn inkomen hetzelfde terug als wat diegene zelf geeft. Kom er dus niet onderuit.
Ja, heb je al eerder uitgelegd.
Ik vind het naar.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
29-09-2017 17:25
Ja, heb je al eerder uitgelegd.
Ik vind het naar.
Ik ook, maar onderga het maar. Het aankaarten en bespreekbaar maken is gegarandeerd ruzie en dat wil ik mijn familie absoluut niet aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Net een enorme was opgehangen. Krijg trommel nu niet meer vol dus de volgende was gebeurt morgen. Nu een flesje water en vanavond ben ik toe aan een borrel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven