Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
blue_lagoon schreef:
11-12-2017 22:06
Ik heb inderdaad ijzertjes voor onder schoenen van mijn moeder gekregen en daar moet ik het inderdaad maar mee doen TV. Sporten is nu eenmaal verplicht.

BE hulpmiddel durf ik niet, bang dat ik me dan verslaap of mijn bed niet uit kan zo vroeg.
Muziek of luisterboek aan dan bij het in slaap vallen?
Alle reacties Link kopieren
Muziek ga ik inderdaad doen BE.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo ook al naar bed, ben helemaal klaar met de komende week vandaag.
Donderdag is de sneeuw weer weg, BL!
Alle reacties Link kopieren
blueeyes*3 schreef:
11-12-2017 22:14
Donderdag is de sneeuw weer weg, BL!
Daar houd ik me inderdaad aan vast!
Alle reacties Link kopieren
Het sneeuwt hier nu heel hard het blijft niet liggen.

Goedemorgen. onbijt op. brood met smeerkaas en worst .een kleine rozijnenbol.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier is het droog en zonnig/blauw, wel koud denk tegen vriespunt. Sneeuw ligt er nog behalve waar gereden/gelopen word, daar is het troep. Bah.


Ik fiets zo even naar de Jumbo, is aan andere kant van dorp, maar weg is sneeuwvrij.


Fijne dag.
Hallo dames,

Vannacht nog kunnen slapen, Blue?

Ik eet een dikke boterham met groentespread en vanavond wordt het witlof bloemkool met aardappelen en verder weet ik nog niet.
Er staat deeg voor een ciabatta te rijzen.
anoniem_299075 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 17:41
3.93% gewijzigd
Ik ga zo mihoen met kip en wokgroenten maken. Wokgroenten in de aanbieding bij de appie :-D

BL: hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
Hier macaroni gegeten. Vanmiddag om n uur of drie groente soep..
En steeds tussen door n mandarijn. En ook twee of drie bonbonnetjes .

Vanavond de slimste mens kijken. misschien nog opsporing verzocht.maar meestal luister ik meer dan dat ik kijk.

Vanmiddag scheen de zon. kon ik dus niet genieten van de kerst lampjes.nu wel weer de verlichting aan.en de kaarsjes .
Gezellige avond. Alles komt goed.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Net uitgebreid gebeld met één van mijn beste vriendinnen. Altijd leuk om even bij te praten en uitstapjes te plannen.
Koffie op m'n werk.

BL: de sneeuw is bijna weg hier! Er liggen nog een paar witte hoopjes, maar de gladheid is grotendeels weg!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Lekker bolletje met osseworst als ontbijt.en koffie.

Gezellig kletsen met vriendinnen aan de telefoon T.S.V.doe ik niet zo veel meer.
daar heeft mijn onderschrift mee te maken.
Bij tegenslag en overlijden van dierbaren etc. totaal geen steun krijgen van iemand is moeilijk.

Maar daar wil ik nu niet meer aan denken. Heb n goed leven. als je met pensioen bent heb je toch al n iets ander leven.al doe ik nog wel veel dingen voor mij zelf. Maar ook veel samen met mijn man.

Nu de kerstversiering door het huis staat ,heb ik toch liever dit donkere weer.dan zo als gisteren de hele dag felle zon. Lekker knus in huis.alle lichtjes branden.
Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten .ik hoef er niet uit.
Toch voor iedereen n gezellige dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hallo, ben aan het wachten tot de regen stopt (als goed is om elf uur) en ga dan grote wandeling met de hond doen.
Sneeuw is wel bijna overal weg nu.

Ik drink thee.
Goodmorning,
Kom niet op gang na weer een rotnacht.
Koffie maar weer en hopelijk naar de supermarkt.
Heb je de hond al lang?
Ik heb er wel eens eentje te logeren.
Ik ben aan het oppassen op de hond van mijn ouders, die zijn op vakantie. :)
Gelijk een test om te kijken of ik een eigen hond wil :)
Lieve schattige puppy Haw?
blueeyes*3 schreef:
13-12-2017 11:10
Lieve schattige puppy Haw?
Ding is bijna 1 jaar, dus aan het puberen denk ik?
Wel type schoothondje, ligt graag op schoot enzo.

Ik wil denk meer een wandelhond, hij was het snel zat vandaag, kan ook door de regen/miezer komen natuurlijk. Bij mijn ouders loopt ie langer.
Alle reacties Link kopieren
Leuk n hond hawelry.zou ook wel graag n hondje willen .niet zo.n grote. Maar de kosten die er eventueel komen als het diertje ziek wordt houden mij tegen.
Heb het mee gemaakt in de familie.zo veel pech met n hondje .steeds ziek .
Bijna n abonnement bij de dieren arts. nee laat ik dat maar niet doen. Al is het nog zo leuk. Plus dat wij ook veel te veel weg zijn . en n hondje mag ook nergens naar binnen.
Wij hebben alle opties tegen elkaar afgewogen.en hebben besloten om het niet te doen. Maar leuk is het, zeker weten. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Soo, boodschappen binnen en dat is fijn. Ik had een heleboel.
Maar het miezerde toen ik wegging, soit, toen ging het gieten en het ergste was nog dat het laatste stuk weg nog vol sneeuwprut lag, dus iedereen moest met de fiets aan het handje erdoor ploeteren. Daar ging ik met mijn mooie suede laarzen, al wegglijdend..
Was echt woedend en ga zometeen de gemeente mailen.
Als ze willen dat we milieubewust leven, denk dan eens aan de fietsers!!

En nu is het natuurlijk droog.

Straks een peer, eerst koffie.
Alle reacties Link kopieren
Zonde van je laarzen jejoue. ja tis de hele dag donker. Heb er vandaag geen last van.zit knus thuis.
Maar de ergste maanden moeten nog komen. januari en februari. Deze maand trek ik het wel volgens mij. Tot nu toe weinig last. Al slik ik elke dag extra vitamine B.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
13-12-2017 12:54
Leuk n hond hawelry.zou ook wel graag n hondje willen .niet zo.n grote. Maar de kosten die er eventueel komen als het diertje ziek wordt houden mij tegen.
Heb het mee gemaakt in de familie.zo veel pech met n hondje .steeds ziek .
Bijna n abonnement bij de dieren arts. nee laat ik dat maar niet doen. Al is het nog zo leuk. Plus dat wij ook veel te veel weg zijn . en n hondje mag ook nergens naar binnen.
Wij hebben alle opties tegen elkaar afgewogen.en hebben besloten om het niet te doen. Maar leuk is het, zeker weten. 👍
Ik snap je afwegingen :)
Ik vind het erg leuk eigenlijk, maar heb logeerhond nog tot Kerst, dus ga dan pas conclusies trekken.
Sowieso wil ik een wat oudere hond uit het asiel. Geen puppy met puppy-streken.
Zeker nu ik mijn kinderwens begraven heb, is het fijn een dier te hebben voor te zorgen. En op vakantie zou die mee kunnen, normaal gezien gaan we kamperen enzo :) en kosten is geen probleem (is altijd goedkoper dan een kind en dat kan financieel ook).

:)
Haw, waarom je kinderwens begraven? Je was toch gestopt met medicatie zodat je kinderen kon krijgen? Iig: :hug:

O, tip voor een goed-opgevoede oudere hond: een hulphond die 'met pensioen' is. Daar hebben mijn ouders ook wel naar gekeken.
Ik heb er een topic voor aangemaakt: psyche/afscheid-nemen-kinderwens/list_m ... #p27778691

en waarschijnlijk ga ik in jan weer starten met medicatie, ach ja, je blijft aan de gang als je mij bent.

O heb je daar een site voor, die honden, BE?
Mijn zoete/gewone aardappelpuree is zo lekker geworden; ik heb een fijn gesneden rauwe ui toegevoegd, stukjes kaas, een lekkere boter en wat melk. Ik ben er weg van. :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven