Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt BE. Ik kan alles slechter handelen sinds het ongeluk. Kan nergens meer tegen, heb het ongeluk ook nog niet verwerkt, voel me beschadigd en ben ook veel banger geworden om (weer) te vallen.

Ben de laatste tijden vooral bezig met me erbij neerleggen dat het leven gewoon grotendeels kut is, maar tegenslagen komen bij mij nu nog steeds extra hard binnen en dat zint me niks.
Alle reacties Link kopieren
O en fietspaden zijn hier niet schoon maar glibberig met veel vieze drab. En dan wonen we nog in het centrum, echt schandalig.

Winkels zijn op fietsafstand, lopen is net iets te ver eigenlijk. Maar we hebben weer eens geen keuze, we zullen wel moeten.
:hug: BL. Ik zou het je gunnen dat je het leven leuk zou kunnen vinden. Of in ieder geval jouw leven.

Zwarte bessen thee
Ach, ik vind leven ook niet leuk. De kunst is die kleine dingen te vinden die het fijn maken. :) Sterkte Blue, ik hoop dat er betere tijden voor je komen.


Ik ga zo warme chocomel maken van echte cacaopoeder! (recept van mijn ouders)
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
11-12-2017 14:42
Ja dat klopt BE. Ik kan alles slechter handelen sinds het ongeluk. Kan nergens meer tegen, heb het ongeluk ook nog niet verwerkt, voel me beschadigd en ben ook veel banger geworden om (weer) te vallen.

Ben de laatste tijden vooral bezig met me erbij neerleggen dat het leven gewoon grotendeels kut is, maar tegenslagen komen bij mij nu nog steeds extra hard binnen en dat zint me niks.
Hier geen rijke stinkerd.wel n auto..
Destijds kon ik in het revalidatie centrum. begeleiding krijgen .omgaan met wat je overkomen is . Is dat geen optie voor jou B.L.?
Je bent nog zo jong. het leven is niet kut. al denk ik dat ook wel eens . Probeer het positief te benaderen.
Natuurlijk ben ik ook wel eens boos.en chaggerijnig omdat ons leven zo anders is verlopen dan ik mij het voorgesteld had.en dat alles door zo.n stomme gebeurtenis.
Maar het helpt niet.of ik nou chaggerijnig in n hoekje ga zitten denken dat ik het zo graag anders had gewild .het veranderd toch niet.
Lieve meid . maak je zelf en je omgeving het leven niet zo moeilijk. Liefs en knuffel :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Is best een goede tip van Chrisjoh, BL! Je zit hier al zo lang mee! Misschien eens aankaarten?
BE, het is temazepam.

Vanavond nasi.
En ik kijk The Crown. Meesterlijk!
Alle reacties Link kopieren
Blue, pas maar op, dadelijk ga je nog bij de zomerliefhebbers horen en van topic switchen.
Tja, ik haat alles wat met winter te maken heeft op 21 december na. Dat is een goede dag want dan gaat het weer de goede kant op :P

Ik las net dat er 1500 km file staat, volgens mij is dat een Nederlands record.
Dadelijk eet ik speklappen, piepertje en rode kool, zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat alleen de kou. vind mij zelf dan zo zielig.
Heb het journaal gekeken. nou dan hebben wij hier niks te mopperen. tis droog .misschien dat het later op de avond deze kant nog op komt? Wens jullie sterkte en blijf lekker binnen.

De hutspot met veel gebakken uien er over was erg lekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ook Kerst, thee?

Ik maak wat pasta met kaas. Weinig trek, ik denk omdat vandaag alle drie mijn vaste dingen niet doorgaan.

JJ: die ken ik. Best knap dat je met 1 pil slaapt, ik heb er twee nodig. En als ze de tabletjes niet hebben, heb ik een probleem, want die capsules werken dus niet bij mij...

Haw: was de choco lekker? Ik denk dat ik zo ook maar eens warme choco ga maken. Met chocola en marshmallows...
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie allemaal voor de tips en lieve woorden :rose: en een knuffel voor jou tegen de kou Chrisjoh :hug:

Ik heb na het ophangen van de nieuwe was en het opruimen van de oude was een flinke stevige huilbui gehad. Doe iedere dag zo ontzettend mijn best maar het gaat gewoon niet beter met me.

Vriend is even naar de Subway voor zichzelf. Ik heb, net zoals gisteravond, weer eens geen honger. Word al misselijk als ik aan eten denk.

Water nu.
BL: :hug: het is heel stom, maar soms hebben dingen tijd nodig. Huilen is soms heel helend. Lekker eruit gooien dus!
Alle reacties Link kopieren
Je zit echt in n dip BL..Huilen is goed.maar ik denk dat jij toch n goed gesprek nodig hebt met n proffesioneel iemand . Soms heb je op zo.n manier even steun nodig .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik denk ook wat Chris denkt (en BE), het klinkt als een depressie ofzo
iets waarbij je hulp nodig hebt, je krijgt volgens mij al hulp, maar is denk nu effe niet genoeg. :hug:
En ik weet dat je het niet wil horen BL, maar Haw en Chris hebben wel gelijk. Je hebt nu (meer) hulp nodig. En nee, dat wil niet zeggen dat jij niet je best doet. Jij doet klere-hard je best, dat zien wij allemaal. Maar je bent al een hele tijd aan het vechten, en soms zijn je legers uitgeput, en dan heb je hulptroepen nodig.

Misschien moet je ook niet onderschatten wat de pil voor je deed qua emotie-regulatie. Ik zou dat vooral ook eens bespreken, wellicht is er op die manier ook nog wat winst te boeken.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de lieve woorden en steun allemaal :rose: daar ben ik echt heel dankbaar voor.

Hawelry je hebt gelijk en Chrisjoh ook. Depressies zijn een terugkerend iets bij mij inderdaad. Woensdag zie ik de hulpverlening weer en BE je zou best eens gelijk kunnen hebben, ik slikte de pil al sinds mijn dertiende dus heb die denk ik inderdaad onderschat en altijd als vanzelfsprekend gezien. Je slaat ook de spijker op zijn kop, mijn legers zijn inderdaad uitgeput van het vechten iedere dag weer opnieuw.

Ik heb net een uurtje in bed gelegen, even behaaglijk en even nergens aan denken. Ga zo VI kijken, even wat afleiding.

De slimste mens komt ook weer Chrisjoh.

Hoe was je choco met marshmallows BE?

Thee, in mijn ideale wereld is het altijd herfst en winter zonder gladheid ;-D Lente mag ook nog dan is alles mooi groen en ruikt het lekker maar dan graag zonder het lengen van de dagen, daar kan ik echt niet tegen.
Chris: bedankt voor je attente reactie. Was een heftige tijd inderdaad; maar heb er gelukkig wel goed mee leren omgaan. Wat naar wat je in de kroeg is overkomen aangedaan. :hug:
Net nog even korte wandeling (25 min) gemaakt.



:)
Daarna thuis lekker thee gedronken en een belgische praline.
anoniem_357581 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 22:05
25.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mooi Hawelry.

En de sneeuwvlokken dwarrelen weer uit de hemel. Bah, ellendige pokkensneeuw. Denk dat ik morgen maar naar die ellendige sportschool ga lopen, dat vind ik al eng genoeg. Fietsen durf ik nu even echt niet aan.

Net nachtverzorging maar alvast gedaan en vandaag maar afgeschreven maar vrees dat het weer een doorwaakte nacht gaat worden in verband met de stress en zenuwen om de sneeuw en de gladheid en het sporten morgen.
Thee: is het vandaag gelukt met koken/eten? Hoe gaat het verder met je?
BE: fijn dat je thuis kon werken.
Hawelrey: klinkt als een leuk weekend.
BL: waarom koop je niet van die sneeuwspikes voor onder je schoenen? Of misschien gewoon thuisblijven, als je niet weg moet. Ik heb wel een auto, maar ben ook geen rijke stinkerd hoor. Auto is voor mij zowel voor werk als gezondheidsredenen gewoon nodig. Bovendien is die auto in de sneeuw ook niet alles hoor. Denk aan glijden met de auto, bumperklevende mensen in de gladheid en dubbele reistijd. Wat de rest ook zegt: bespreek met hulpverlening hoe het met je gaat. Want je zit duidelijk niet lekker in je vel. Sterkte.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 22:06
10.25% gewijzigd
Hulpmiddeltje nemen BL? Of proberen in slaap te vallen met muziek of een luisterboek aan? Dat helpt mij vaak tegen de stress.
Alle reacties Link kopieren
De slimste mens heb ik gekeken.was leuk. V.I.morgen maar kijken.heb geen zin meer in T.V.
De pil heb ik ook jaren geslik . en in combinatie met het vele rokeni is dat de oorzaak van wat ik gehad heb.
Maar zoveel last als jij nu hebt van je menstruatie ,doet je ook geen goed B.L..zou alles eens bij de. H.A. aankaarten. vraag voor de afspraak de dubbele tijd .anders zit ie met 10 minuten weer op zijn klokje te kijken.
Succes en sterkte met alles,
Ik lig al op bed met n kruik aan mijn voeten. En ga zo eens op zoeken in welk boek ik zal beginnen. Allemaal lekker slapen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad ijzertjes voor onder schoenen van mijn moeder gekregen en daar moet ik het inderdaad maar mee doen TV. Sporten is nu eenmaal verplicht.

BE hulpmiddel durf ik niet, bang dat ik me dan verslaap of mijn bed niet uit kan zo vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Chrisjoh en welterusten.
Slaap lekker Chris. Hoop dat je na de revalidatie je leven toch weer zo goed mogelijk op hebt kunnen pakken. Is pittig wat je dan allemaal voor je kiezen krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven