Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Dat wens ik jou ook coetje. vooral veel gezondheid.
En dat wens ik iedereen toe inclusief mijzelf .
Moet straks nar de dokter voor de hechtingen coetje.

Ontbijt.droodje beleg .kaas.het wordt n beetje eentonig . Koffie.

Nogmaals n fijne jaarwisseling .en veel geluk en gezondheid voor 2020
Van harte gemeend ❤️ Ook voor de meelezers. :bye: .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hechtinkjes er uit. Niks aan de hand. wratten. Zit nog eentje die laat ik wel de volgende keer weghalen.
Had ook geen paniek.omdat ik al vaker n basal carnicoom heb gehad.en dat is ook niet ernstig. Als alles maar goed weggehaald wordt .
Maar uit voorzorg laat ik er liever naar kijken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Toch weer geruststellend, Chris!

Allen fijne jaarwisseling!!
Ook al oliebollen op? Gisteren at ik er al wat en vandaag eentje. Ben er gek op.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Chris!
Hier is alles klaar,pubers staan buiten bij de vuurkorf,ik :heart: die gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, Coetje!!

Ik krijg net een lang vest bezorgd, van C&A, maar toch zo leuk. Blij mee. Houd hem meteen aan.
Verder hoor ik hier nauwelijks vuurwerk. Heel anders dan verleden jaar.
Zoals nu, met af en toe een rotje, is het goed te behappen en geeft ook wel sfeer.

Ik heb net een Nespresso gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Coetje, Chris, Thee, Liz, ZZ, Honing (vergeet nu niemand hoop ik). Ik wens jullie een goed uiteinde en gezondheid, liefde en wijsheid toe in het nieuwe jaar. Dat wij hier met elkaar lief en leed mogen blijven delen. Op naar 2020 met al onze dierbaren! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar.
Probeer er iets moois van te maken. Liefs Chris.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar lieve mensen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar!!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Year 🎉
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar jaar lieve Viva vriendinnen! Veel geluk en goede gezondheid gewenst! 🥂🥂🍀🍀

Een mooi nieuw 2020!!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Chris, fijn de hechtingen eruit! Nog één te gaan dus. Fijn dat alles in orde is.

Viva, hoe gaat het met je kind? Hoop dat je een fijne avond hebt gehad.

Zenzeo, te gek voor je! Welke kleur heeft je vest? Altijd comfortabel een goed vest! Nee nog geen oliebollen op, we gaan vanmiddag nog bakken.

Oke gisteren, heel veel gevreten ja gevreten ja! 🐽🐽🐽🐽🐽 Maar geen oliebollen dat dan weer niet 🤭🤭

Nu brak... Net 4 boterhammen met roomboter en gekookte eitjes mjammiejammie! Beker koffie koffiemelk en beker thee.

We hebben nog zoveel over, dat eten we lekker vanmiddag op. We gaan er een huisdag van maken. Heb geen Kater hoor, ik drink geen alcohol. Maar gingen pas na 3.00 slapen en was al om 7.15 klaar wakker 🤣😂

Fijne 1e dag van 2020!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .daar zijn we weer.
Ontbijt zit er in.brood met cornedbeef.en een met jam.en koffie.
zenzeo op de valreep nog n mooi vest gekocht.

Misschien vanmiddag even naar zoon en kleinzoon.en daarna naar broer en schoonzus.of andersom.
Gisteravond heerlijk rustig gezeten .ik denk dat ik ook een van de weinige ben die geen oliebollen in huis hadden.
Wij hadden ze met Kerst.🎄
Denk dat mijn man ze komende week nog wel bakt.eerst maar eens meel in huis halen.we maken ze wel van kant en klare oliebollen mix..😛
Wel n heerlijke eigengemaakte rundvlees salade gegeten.glaasje Hugo gedronken.
Na twaalf uur nog wat gelezen in bed.en dat was onze rustige avond.
Geniet er net zo veel van .als van het vroegere gefeest.en toen hadden we ook nog 1 januari n grote party.en twee januari n verjaardag.
Fijne dag meiden .probeer wat moois van dit jaar te maken.ik gun jullie alle goeds. ❤️🌹❤️🌹geluk en gezondheid, het hele jaar door.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag :P

Wij zijn ook weer boven water,ging ook veel te laat naar bed,5.30..
Er kwamen nog vrienden en buren langs,het was wel erg gezellig!
Vriend en de jongens zijn de straat aan het vegen en ik begin zo de troep binnen op te ruimen.
Staat bij jullie de kerstboom nog? Ik ruim het dit weekend op.

Lieve meiden,ook ik wens jullie het allerbeste voor 2020!!
Fijn dat we hier buiten het eten ook andere dingen kunnen delen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag bij broer en schoonzus geweest .was gezellig, eindelijk n oliebol en appelflap gegeten.
Zeer weinig tot geen alcohol gedronken deze jaarwisseling en nieuwjaarsdag.
Wel het nodige gegeten. Na ja komende maand maar even minderen.
Al neem ik straks nog wel n kommetje vers gemaakte kippensoep..

Het vuurwerk mogen ze van mij nu afschaffen.na het drama in Arnhem.
Vind het wel zonde voor de echte liefhebber.inclusief mijn kleinzoon.die verheugt zich er het hele jaar op. Maar die moet er dan jammer genoeg onder lijden.dat sommige achterlijke idioten.dingen doen wat niet kan.
Vader en zoon overleden.moeder en dochter in het ziekenhuis.gezin kapot.
Twee jongetjes opgepakt. Ik noem het extra jongetjes .12 jaar geloof ik.hun leven ook kapot.denk ik tenminste.als je met zo iets moet leven .
Ouders van die knapen.ook hun leven staat op zijn kop.
Zo veel ellende en verdriet.
En volgend jaar staan de politici weer te oreren op de T.V, dat dat toch echt niet mag,
Harder optreden lijkt mij niet verkeerd😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja, wat een drama, die twee doden. Echt de hel voor alle betrokkenen.

Ik at (is wel een heel ander onderwerp) pasta met prei, kastanjechampignons en carbonarasaus.

Het vest is donkerblauw met een heel klein spikkeltje. Zit ook wol in, dus lekker warm.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo.n vest zenzeo..hou ik van.

Ja ik moet mij ook niet zo boos maken, maar ik vind dat zo erg.en dat sommige jongeren zo totaal onverschillig zijn wat ze anderen aandoen .
Ook de hulpverleners. Op weg om te helpen .en dat moet dan onder politie bescherming.

Ik zit mij alweer op te winden .dus stoppen maar.

Heb n heerlijke kippensoep gegeten. En n beker yoghurt.
Hebben de helft van de kerst spullen al bij elkaar gezet. Morgen de rest.en dan op de plaats zetten.tot december.

Fijne avond .slaap lekker .er wordt hier trouwens nog steeds. veel geknald .
Ga nog even t.v kijken. Daarna lezen. :bye:
chrisjoh wijzigde dit bericht op 02-01-2020 17:17
0.32% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zag het ook op het nieuws voorbijkomen,verschrikkelijk!

Wij zijn nog even langs schoonmoeder en mijn ouders geweest en op de terugweg chinees gehaald.
Vanaf morgen weer normaal eten :P
Moet morgen ook weer werken dus vanavond op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Werken vandaag,dus moest weer vroeg op.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag en tot later!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Gisteren weer allemaal rotzooi gegeten. Ik werd misselijk en niet lekker. Lag om 21.10 al op bed van het niet lekker zijn. Ben nu redelijk opgeknapt, maar nog weeïg in mijn maag. Vandaag gaan we op de normale Tour qua eten.

Zenzeo klinkt goed je vest!

Chris zelf gemaakte rundvlees salade klinkt erg goed! Wat is een glaasje Hugo?

Coetje, klinkt als een fijne relaxen dag.

Heb het ook gelezen van vader en zoontje! Echt verschrikkelijk erg! Hoe moet de moeder en dochter zich wel niet voelen? Wanneer worden we nou eens wakker en kappen met vuurwerk? Vind het zo zielig voor de diertjes, die om 00.00 ineens ruw garde bommen horen! Oogziekenhuis hier Rotterdam had het drukker dan ooit. Ja ik vind siervuurwerk prachtig, maar doe het verantwoord!

Goed orde van de dag! 4 boterhammen met roomboter 2 met gekookte eieren en 2 met roomkaas, is dat ook op! Beker koffie koffiemelk en beker thee.

Fijne (werk)dag allemaal.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Koffie en een paar snoeptomaatjes.
Kreeg een schaal oliebollen voor mijn neus maar die heb ik afgeslagen,mijn broeken zitten te strak :P
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.verstandig coetje.ik merk het ook het eerst aan mijn kleren.

H.B. Hugo is n mousserende hele zoete drank.met 6.9% alcohol.ik hou van zoete wijn .maar Hugo mag de naam wijn niet hebben.
Ik drink het ijskoud .zomers met n muntblaadje.en of citroen. vind het persoonlijk erg lekker.maar hier in mijn familie en kennissenkring wil niemand het drinken. Omdat ze het te zoet vinden. Kan het ook goed verdragen omdat er zo weinig alcohol inzit.
Broodje met kaas.en de andere helft met cornedbeef .koffie.
Ik ga n beetje rommelen in huis .zet zo eerst de wasmachine aan.
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De pubermeiden drinken Hugo alsof het ranja is :P ik vind het ook niet zo lekker maar houd bv ook niet zo van wijn.(behalve griekse witte imyglikos)

Ik kluts hier zo een eitje en eet dat op een koolhydraatarme boterham.
Alle reacties Link kopieren
Ja, HB, ik voel het ook meteen als ik niet gezond en matig eet. Toch ga ik me ook wel eens te buiten. Ben in wezen heel onmatig.
Maar goed. Vandaag netjes een dikke boterham gegeten met kaas, gestoofde tomaatjes en ei. Met nasikruiden.

Heb een plant met kerrieblaadjes besteld, maar ze weten nog niet wanneer die geleverd kan worden.
Schijnt lastig aan te komen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een sucadelapje met rode kool en aardappeltje. Lekker Hollands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven