Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ach bah.coetje.had er over gelezen op internet. Natuurlijk was je kind in paniek.denk jij ook wel n beetje. Kon je wel dicht bij komen om ze af te halen? Of was alles afgezet?
Wat n rare wereld leven we toch .bijna elke nacht of dag wordt er iemand neergeschoten of gestoken.
Sterkte voor je dochter.is niet fijn om in de buurt te zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
jeetje coetje wat schrikken voor je dochter, logisch dat ze bang was en later niet meteen kon slapen! wat chris ook zegt, we leven echt in een wereld die gek geworden is.. het idee alleen al om het normaal te vinden om met een wapen uit te gaan, dat snap je toch niet? is dochter inmiddels een beetje van de schrik bekomen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kon er snel bij,vriend van ons heeft daar ook een kroeg en die heeft mij door de mensenmassa naar de politie gebracht.
Politie heeft vanochtend nog gebeld met oudste en haar vriendin.
Ze zijn enorm geschrokken maar verder gaat het wel oke.
En vriendin blijft lekker hier,haar ouders zijn op vakantie en met oudjaar zou ze sowieso hier logeren maar ze wil nu niet alleen zijn.Ook al zijn ze al 21,nu zijn het even 2 kleine meisjes.
Alle reacties Link kopieren
zenzeo wat lief van je dat je bij die kennis op bezoek bent geweest, ik kan me goed voorstellen dat ze aangenaam verrast was :-)
viva dikke knuffel voor jou, ik hoop dat het vandaag wat beter met je gaat.
hb ik ben groot lushfan geweest en heb ook echt een hele voorraad gehad, maar op een gegeven moment was het echt niet leuk meer doordat de prijzen steeds meer omhoog gingen en op een bepaald moment ben je verzadigd en gaan de sterke geuren je tegenstaan (mij iig dan) vroeger vond ik karma zalig maar nu vind ik het een vreselijke geur, gek is dat dan he. american cream en the olivebranche vind ik wel nog steeds heerlijke geuren maar ook die pak ik niet meer zo vaak als eerder.
vriend baalt nog steeds dat grass dg eruit is gegaan, die vond hij heerlijk.
momenteel gebruik ik vanalles, ik heb een megavoorraad van dove, nivea en badedas maar dus ook lush, bodyshop, kneipp, yves rocher, therme en rituals. :-$
Alle reacties Link kopieren
ik drink nu een nespresso en eet er een plak arretjescake bij :-)
Alle reacties Link kopieren
wat fijn dat dochters vriendin bij jullie kan blijven coetje, heel begrijpelijk dat ze niet alleen thuis wil zijn nu.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag een wandeling met de meiden gemaakt en er kwam nog een andere vriendin langs.
Voor het gemak en bij gebrek aan inspiratie een bakje pastasaus uit de vriezer gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Heftig, Coetje!
Hier was ik laatst zaterdagnacht in het centrum en vond het gewoon bedreigend, veel politie en groepen 'jongeren', grimmige sfeer.

Gehaktbal met rodekool, appelmoes en aardappelen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn weer thuis. Even n bezoekje bij kennissen.maar wat is het koud.brrrrrrr.

Nee het is echt niet meer fijn op straat in het donker.achterlijk gedoe .wapens en messen .
Hoop dat de meiden n beetje over de schrik heen zijn .en jij ook coetje.

Morgen maandag .n gewone dag. dinsdag oudejaarsdag.even naar de huisarts.de hechtingen mogen er uit. Daarna misschien nog even ergens naar toe. Ligt n beetje aan het weer.savonds zitten we gewoon thuis. met z.n tweetjes.
Moet nog wel bedenken wat ik voor lekkers zal maken.wil toch wel wat hapjes o.i.d.maken.al zitten we maar met z.n tweeën.

Fijne avond allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Overmorgen al Chris? Hoe lang is het dan geleden? Mijn vriend heeft er 5 december ook 3 laten weghalen en bij hem mochten de hechtingen er pas na 14 dagen uit. Bij jou is het nog niet zolang geleden toch? Krijg je dan ook meteen de uitslag te horen trouwens? Hopelijk is ook bij jou alles goed...daar duim ik voor!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook Chris. :hug:
Ik maak allerlei hapjes met oudjaar en heb een kippiepan besteld,er komen altijd best wat mensen langs en vrienden van de kinderen.
Oliebollen heb ik ook besteld,geen zin om zelf te bakken dit jaar.

Morgen doen we een dagje duitsland.
Nu een radler en er staan chips en nootjes op tafel.
Alle reacties Link kopieren
Een week geleden Liz..zitten in de hals richting schouder.daar is de huid wat dikker.misschien dat dat scheelt.kan mij ook niet herinneren hoe lang het bij de vorigen duurde.
Naast mijn neus was destijds n chirurgische ingreep.door de plastisch chirurg.duurde toen wel iets langer.
Was bij jouw vriend alles in orde Liz.hebben ze alles in één keer goed weg gehaald?
Zag vanmiddag wel dat er nog een zit .had ie ook gelijk weg mogen halen.
Dank jullie voor het duimen. Hoop ook dat het oké is natuurlijk.

Ik vind het vreselijk koud .hier kan ik heel slecht tegen. Kan wel janken.kouwe handen. kouwe voeten. de kruik ligt al in bed.en ik ook zo.
Trusten 😴😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ja bij mijn vriend was alles goedaardig. hij had er 1 bij zijn oor en onder elke oksel 1, dus dat was best spannend. hij zou gaan voor die in het gezicht en 1 onder de linkeroksel, maar de arts had er onder de andere ook 1 gezien en meteen ook weggehaald.

ik vind het ook vies koud, hou er ook helemaal niet van.. maar ik slaap wel als een kanon met dit weer, dat wel. elke morgen schrik ik als ik wakker word en op de wekker kijk, het word steeds later dat we wakker worden. vanmorgen was het zelfs al 10.30 en zoon sliep nog langer, die komt ook helemaal tot rust nu hij vakantie heeft :-) welterusten allemaal alvast!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk is dat he deze dagen,geen wekker.Ik ga wel steeds later naar bed daardoor,zal einde week wel weer wennen zijn.Morgen hier wel de wekker want willen een beetje op tijd vertrekken.Ontbijten doen we thuis en lunchen ergens onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat bij je vriend alles in orde is Liz👍

Het is nog heel vroeg.en nog steeds koud . Val zo wel weer in slaap.ben al n beetje soezerig.

Ja heerlijk coetje geen wekker. Maar misschien ben je nu al op voor je dagje Duitsland .ga je ook naar de D.M.goedekoop cosmetica spullen halen?
Veel plezier.
Ik draai me nog even om.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
veel plezier vandaag coetje! en chris groot gelijk dat je je nog eens omdraait, had ik ook graag gedaan maar ex heeft voor de vakantie geregeld dat zoon om 8 uur word verwacht op de opvang (echt..WHY??) en ik heb me dat niet zo gerealiseerd tot ik het gisterenavond nakeek op de mail. :facepalm: nou ja, zoon kan daar verder slapen dus zo'n ramp is het nou ook weer niet maar ik ben nogal duf momenteel, ook omdat ikslecht geslapen heb. 1 deken was te koud en 2 was weer te warm.. erg vervelend als je moe bent en gewoon wilt slapen.ik drink mijn koffie eens op en begeef me dan naar de badkamer voor ik zoon wakker ga maken. tot later!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Coetje! Wow! Gelukkig alles goed met je zoon. Dat is zeker schrikken!

Zenzeo, Ja is lekker op brood, ik doe normaal roomboter maar die was op en ik had nog ghee. Mij was in de Ekoplaza verteld dat het erg lekker is om mee te bakken en op brood.

Liz, snap wat je bedoeld het zijn hele sterke geuren. Gebruik ook R&B en mijn haar heb ik gisteren gewassen en er eens niet in gedaan, maar mijn haar geurt nog steeds er naar, zelfs na het wassen. Karma heb ik ook en american cream heb ik een parfum van. Heb gisteren goddes uit de saie een parfum olie en heb een grote fles sun aangeschaft. Nu kappen!! Maar de prijzen zijn echt gestoord!

Coetjes, veel plezier in Duitsland de DM is super tof!!!

Chris, rot dat je zo klote voelt door de kou en dat je zelfs wel kan huilen erom :hug: Heb jij ook witte vingers die dood zijn door de kou? Dat heb ik en ik kan dan ook niet betalen, geld pakken. Syndroom renaud. Ik vind het nu ook te koud ook in huis. Ik vind 18/20 graden met zon zo heerlijk! Tot 25 graden trek ik buiten daarna ben ik een mus! val van het dakkkkkkk :rofl:

Goed avondeten gisteren: Visticks, gekookte culinaire rode krieltjes (komen mijn keel nu echt uit!) Witlof en courgette geroerbakken.

Nu: 4 boterhammen ghee, en gekookte eitjes. beker koffie koffiemelk en beker thee.

Fijne (werk)dag!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wij zijn onderweg!
Kom later wel vertellen wat ik gekocht heb.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ja gezellig coetje. Ga maar los vandaag👍

Nee H.B dode vingers heb ik niet.vroeger vaak gebarsten handen.nu gelukkig niet meer.wel paars..
Maar ik voel mij doodongelukkig als het zo koud is.mijn moeder vroeger. vond mij verwend. En mijn man nu ook. Alleen mijn vader had begrip.want die haatte ook de kou.
En die arme man was kaal 🤭moest ook altijd gelijk iets op zijn hoofd .
Was ook gelijk verkouden en grieperig .maar net als ik.was hij gewoon strontvervelend als het zo koud was,

Ach bah Liz.moest jij er dus oprijd bij zijn. .ik werd om half negen weer wakker.en ben er gelijk uit gegaan. Als het zomer zou zijn .had ik wel om zes uur op kunnen staan.
Heb mijn man ook gewaarschuwd.geen afspraken maken .waar ik smorgens heel vroeg op moet momenteel .dat trek ik gewoon niet,
Beetje veel aanstellen dus.

Maak iets gezelligs van de dag .ik ga nu ontbijten.met n gewoon broodje met kaas.en lekker koffie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vind het altijd wel zonde van de stookkosten, maar ja. We willen wel warm zitten..

Gebakken cherrytomaatjes, meegebakken met een (overgebleven) aardappel en een ei, Mexicaanse kruiden en Turkse rode pepervlokken.
Alle reacties Link kopieren
Eet nu kerstkransjes.niet over datum.maar tis wel kerst geweest🤪
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Moest de bus waar ze in moeten goed schoonmaken.had gevulde speculaas ingezeten.en dat proef je als je er andere koekjes in doet.
Dus die moet nu goed drogen bij de verwarming ,en de kerstkransjes blijven voor mijn neus staan .niet verstandig.
Ben al flink mijn make-up lade aan het opruimen en schoonmaken .
Goed bezig al zeg ik het zelf.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Verse bietjes met fijn gesneden rauwe ui.en kleine uitgebakken spekblokjes..plus aardappels en n balletje gehakt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een gezellige dag gehad.De mannen goed geslaagd voor vuurwerk,de meiden en ik voor drank en bij de dm,shampoo,cremespoeling,maskertjes,olie voor mijn haar en wat make up.
Lekker geluncht met zijn allen.
Nu ga ik lekker douchen en naar bed.

Chris,verlost van de hechtingen en heb je al uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.

Ik ga zo even langs mijn werk en dan nog wat boodschappen doen.
Daarna met de meiden aan de hapjes beginnen en er komen altijd kinderen zingen op deze dag.
Einde middag komen er vrienden langs om even een borrel te drinken.

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en heel veel liefde,geluk en goede gezondheid voor 2020!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven