Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat fijn dat deze ab en pijnstilling helpt Viva,dan zal je je snel weer wat beter voelen.

Liz,succes vandaag!

Chris,fijn dat man zo goed reageert op de prednisolon.Nog plannen voor vandaag.

Ik werk thuis want hang een beetje tegen koorts aan en voel me niet fit.
Heb alle afspraken voor dit weekend afgezegd en blijf lekker thuis en in bed ofzo.(ik denk nl zelf dat ik gewoon oververmoeid ben)

Ontbijt koffie,nog niets gegeten.
Alle reacties Link kopieren
fijn dat het beter gaat met jullie viva en lieveke! bij mij was rechts gelukkig niks te zien op de röntgen, dus niks overgehouden aan zoon zijn ongeplande hardvochtige knuffel ;-) links was geen verbetering te zien ten opzichte van 3 weken terug, dat was een tegenvaller. flink op mijn donder gehad dat ik echt meer rust moet nemen en niet mag tillen, en het been moet blijven ontlasten met de krukken. ik heb hem wel verteld dat dat alles voor mij wat moeilijker realiseerbaar is vanwege zoon, en dat begreep hij ook wel. over 2 weken weer terug om nieuwe röntgenfoto's laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen fijn bericht Liz . Als ze willen dat jij rust moeten ze je maar naar n kuuroord sturen .daar zijn ze in Duitsland toch vaak nogal snel mee. maar dat moet je zelf natuurlijk wel willen .jij wil geen weken gescheiden worden van je zoon neem ik aan.
Moeilijk toch vrouwen. moeders moeten altijd maar door .

coetje jij sluit je ook maar even op in huis. Heel verstandig .
Nee wij zijn thuis vandaag, man wou weg .maar ik niet vandaag. Had net n hoop kleren uit de kast gegooid om opnieuw op te vouwen .alle witte broeken en shirts en hemden in de wasmachine .en hierna het donkerblauwe en zwart.
Denk dat ik sommige dingen ook weg kan ruimen tot volgend voorjaar .
Wil zorgen dat ik het morgen n beetje opgeruimd lijkt .kunnen we morgen wel weg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
klopt chris dat ze je hier graag in reha sturen, maar dat zal niet gebeuren voordat de beide breuken geheeld zijn. hetzelfde geldt voor fysiotherapie, dat krijg ik later nog wel om weer kracht op te bouwen in mijn been maar niet voordat de breuken geheeld zijn. en idd, buiten dat om vind ik het vreselijk om alleen 'op vakantie' te gaan.
jij hebt dus vandaag een wasdag.. voelt ook wel weer fijn als dat klaar is straks, en dan heb je morgen ook wel een uitje verdiend :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op de bank heel moe te wezen. De witte was hangt op hangers.de donkere moet nog in de machine.
Maar neem toch even pauze eerst .
Alleen erg vervelend dat er constant n stemmetje roept dat ik de was er nog in moet doen.terwijl ik het vertik het om op te staan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen even een dikke :hug: !

Coetje, neem maar even lekker de tijd voor jezelf dit weekend. Oh en wat lief trouwens van vriend die bloemen!

Liz, wat balen dat er geen verbetering is gezien door de orthopeed. Sowieso is niet belasten erg moeilijk met een gebroken heup. Je gebruikt het met zitten, liggen en lopen etc. en dan ook met zorg voor je zoon enzo.

Chris, fijn dat de medicijnen bij man aan slaan. Ben je nog zo moe? En is het nog gelukt met de was?

Hier slaat de kuur voor mijn gevoel goed aan. Ik ben weer wat meer te genieten ;-) maar wij houden het dit weekend ook rustig.

Man heeft vanavond nasi gemaakt en kloepekloep (zoals middelste zegt).

Ik zit nu aan een kop verse munt thee en een oreo koekje, nou ja, eigenlijk twee en misschien straks nog een derde. Zijn ook zulke kleine koekjes :hihi:

Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Viva is ook weer onder de mensen .en aan de oreo koekjes.

Ja ik ben nog steeds moe.maar dat heeft wel n oorzaak. Ben n beetje aan het piekeren over bepaalde zaken. .het loopt niet zo lekker in mijn omgeving hoofdzakelijk nog steeds binnen de familie van mijn man.
Wij gaan er morgen maar met z.n tweetjes even op uit.
Lekker de kap open en uitwaaien.
Fijne avond.😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Vanmiddag verjaardag van mijn vader dus verder rustig aan, de orthopeed heeft me weer flink pijn bezorgd dus ik kan ook weinig anders moet ik zeggen :-( ook eigenlijk geen zin dus om weg te gaan vandaag maar mijn vader heeft het speciaal op vandaag gezet zodat ik ook kan komen terwijl ze eigenlijk wat anders hadden gepland dit weekend en de verjaardag volgend weekend hadden willen doen. Dus dan is het lullig als ik dan toch niet kom vind ik..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,wat naar dat je zo piekert over bepaalde zaken.Als je iets kwijt wil,mijn pb staat altijd open.
Ik schrijf zelf vaak dingen op,dan zijn ze iig uit mijn hoofd.

Liz,ook kl*te dat de genezing niet echt vordert! Gelukkig heeft de val van zoon het niet verergert.

Ik ben gistermiddag naar bed gegaan en er net pas uitgekomen,voel me nu iig wat beter en geen koorts meer.
Hopen dat het zo blijft,anders ga ik bellen voor een test.
Ontbijt koffie en zometeen een croissantje met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen . Lief coetje .Heb gisteravond al n heleboel van mij af geschreven 😢
met praten lukt het niet.alleen met man want die zit met hetzelfde ,
Maar wil er ook niet constant over blijven praten met hem.want dit wordt zo niet opgelost .

Liz doe kalm aan .ja wat kun je anders. Probeer er maar n gezellige dag van te maken .

Ontbijt was n heerlijke tosti. boterham met pindakaas.en n boterham met jam .koffie.
Fijne dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lieve Chris, mijn privé box staat ook altijd open! Soms is het gewoon fijn om iets te delen met iemand die verder weg staat.

Fijn Coetje, dat je zo'n lange nacht hebt gemaakt. Hoop dat de koorts weg blijft en je niet weer een test hoeft.

Liz, heb je wel een beetje kunnen slapen? Snap dat je er geen zin in hebt, maar misschien valt het straks wel mee en ben je toch blij dat je gegaan bent. Gaat vriend mee?

Ontbijt was een pistolet uit de oven en verse jus de orange. De kinderen zitten inmiddels al weer aan de lunch. Man en ik hebben nog niet zoveel trek, dus lunchen later. Nu een cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn lieverds.heb gisteravond het hele verhaal opgeschreven
Man zegt ook.zet het van je af.
Zijn even weg geweest.getankt en verder niks .
Ik zit nu op de bank .en pak zoiets lekkers .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Geniet van het lekkers lieve Chris.
En parkeer die zorgen even op het papier van gister,zeker als je er zelf weinig aan kan veranderen.Zonde van je energie :hug:

Viva,fijn dat je je wat beter voelt!

Ik heb mezelf beziggehouden met wat huishouden en wat planten buiten weggedaan,wel allemaal op standje sloom :P
Vriend heeft boodschappen gedaan en een pan verse tomatensoep gemaakt,dat eten we straks met stokbrood kruidenboter en voor de liefhebber zijn er nog hotdogs.
Alle reacties Link kopieren
Chris, Hoop dat het schrijven je een beetje geholpen heeft. Van je af zetten is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Wat voor lekkers heb je gehad?

Coetje, Heel goed strandje sloom. Lekker verse tomatensoep.

Man en ik hebben Thaise wok gehad.
De meisjes macaroni van oma.

Nu verse sinaasappel thee. Zou er vanavond nog iets leuks op televisie zijn?
Alle reacties Link kopieren
Paprika chips met knoflook saus. Doe ik normaal nooit maar vandaag mocht het van mij zelf .😀
Druk geweest hier. man ook. Geen zin om te koken .wel n kom groentesoep gegeten .
En straks nog n beker yoghurt.en bijtijd naar bed,
Wat hebben we nog steeds geweldig weer. morgen maandag en ik geloof dinsdag ook nog .en dan is het afgelopen.
Hebben we toch maar mooi weer mee genomen .
Fijne avond .😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het is hier fris maar het zonnetje schijnt al wel.Ik heb net een kleine wandeling gemaakt,heerlijk rustig nog.

Nu aan de koffie,zometeen een warm worstenbroodje.

Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Ja smorgens en savonds voel je wel dat het geen zomer meer is .

Ontbijt was koffie. Brood met kaas en eentje met boterhamworst. maar daar zat weinig smaak aan,
Ik luister hier intussen naar W.N.L.op zondag. weer over Corona.maar er is weinig nieuws te melden.
Alleen het geval over de mondkapjes die er niet waren😷😷

Fijne zondag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.

:hug: voor iedereen die een hug kan gebruiken!

Liz hoe is het gegaan naar de verjaardag?

Gisteren weer bij zwager geweest, en vandaag een rustig dagje lekker thuis.
Straks even bij ouders op de koffie als dochter wakker is, en een rondje lopen.

Ik eet een bolletje met achterham, bolletje gevuld eitje(valt wat tegen) en een kom tomatensoep.
Alle reacties Link kopieren
het ging wel, ik had wel pijn van het lange zitten maar goed, mijn vader vond het fijn dat ik er was en het was gezellig, daar gaat het om.
chris wat rot dat je zo maalt over familiegedoe, ik hoop dat je het van je af hebt kunnen zetten door het op te schrijven.
viva en lieveke en coetje fijn dat jullie je beter voelen! houden zo zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal .Liz de verjaardag overleefd .je vader vond het fijn dat je er was .en daar ging het toch om.
En gezellig met je eigen familie is toch ook meestal leuk .
De kouwe kant is vaak wat minder. 😅tenminste hier.

Wij hebben heerlijk gegeten .gebakken aardappels .kleine schnitzel.en lof sla met van alles er door heen. .banaan kouwe boontjes .erg smakelijk .

Wij zijn vanmiddag met z.n tweeën naar de dierentuin geweest .🐒🦇🦆was n heel eind sjouwen .maar was wel n keertje leuk.wisten ook niet wat we anders moesten doen .Geen leeuwen en tijgers .maar kleine soorten .
Op de terug weg koffie gedronken bij schoonzusje .waar we toch bijna langs kwamen .
Nu weer thuis en genieten van n lekkere rustige avond .
Jullie ook n fijne avond .en voor straks lekker slapen 😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk uitje Chris!

Liz,fijn dat de verjaardag gezellig was.Kun je het komende week rustig aan? Of veel verplichten wb zoon?

Vanmiddag even langs vriendin geweest,wel buiten op 3 meter afstand en maar een half uurtje geweest,ik zou morgen weer mee voor de chemo maar omdat ik nog niet lekker ben gaat een andere vriendin mee.
Ik heb een kom tomatensoep op en een tosti,de rest had frietjes met een snack.

Iemand de tip tegen fruitvliegjes,alle fruit ligt in koelkast,geen etensresten oid,dat gaat meteen kliko in maar toch blijf ik die rotdingen zien in de keuken!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik werk nog een dag thuis vandaag,ontbijt is koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .er staan heel veel tips op Google hoe je fruitvliegjes kunt bestrijden coetje. Veel met kruiden als kruidnagel en knoflook.

Ben er uit maar nog niet echt wakker. Tot later :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen. ik was om 6.30 wakker en kon niet meer slapen dus ben er maar gelijk met vriend uitgegaan. is ook gezellig voor hem..
zoon komt vanmiddag al thuis ipv morgenmiddag omdat ex niet kan vanavond, en dit weekend is zoon ook compleet hier omdst ex dan ook weg is dus ja ik heb nog wel wat verplichtingen komende week rondom zoon.
Alle reacties Link kopieren
chris wat leuk een dagje dierentuin :-) en ook nog gezellig op de koffie geweest. hopelijk heb je je gedachten daarmee een beetje kunnen verzetten.
coetje voel je je wel helemaal beter of nog niet helemaal? fruitvliegjes.. daar heb ik ook zo geen gouden tip voor, behalve dan mijn jongste kat lenen ;-), die vreet hier alle insecten op voor ik ze zelfs maar heb gezien..
ik at havermout en zit nubaan mijn 2e kop koffie, terwijl de bbm een brood maakt voor zoon. hij at de laatste tijd zijn brood (uit de winkel) niet meer op op school maar had wel honger, dus toen ben ik maar weer zelf brood gaan bakken vorige week en nu krijg ik elke dag zijn trommel leeg retour :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven