Wat eet je op dit moment deel 23
zaterdag 11 oktober 2025 om 17:13
Grrrr mijn oven is kapot,nou ja,de onderwarmte doet het niet meer.Afgelopen donderdag was ie een jaar oud.Wel garantie want die is 5 jaar maar mijn cake is mooi mislukt
Al contact gehad met bedrijf,ze bestellen onderdeel en komen het dan maken.
Fladderak,een drankje doet vaak wonderen voor een kater(tje).
Veel plezier met jullie vrienden.
Ik heb,alvast voor morgen,een grote pan boeuf bourginion op staan,ruikt heerlijk.
Vanavond eten we soep met stokbrood,vriend en jongste hebben een feestje vanavond dus ik heb het rijk alleen.Heerlijk! Ik kan trouwens wel mee maar heb niks met de vrouwen die komen vanavond
Al contact gehad met bedrijf,ze bestellen onderdeel en komen het dan maken.
Fladderak,een drankje doet vaak wonderen voor een kater(tje).
Veel plezier met jullie vrienden.
Ik heb,alvast voor morgen,een grote pan boeuf bourginion op staan,ruikt heerlijk.
Vanavond eten we soep met stokbrood,vriend en jongste hebben een feestje vanavond dus ik heb het rijk alleen.Heerlijk! Ik kan trouwens wel mee maar heb niks met de vrouwen die komen vanavond
zaterdag 11 oktober 2025 om 18:13
Wij hebben gebakken aardappels met kleine spekjes en uien gegeten .
Toetje na.
Ik ga vroeg naar bed .ben niet zo lekker in orde.lekker rustig lezen en slapen .misschien is het morgen over .misschien niet .ik merk het morgen wel .
Fijne avond.
Toetje na.
Ik ga vroeg naar bed .ben niet zo lekker in orde.lekker rustig lezen en slapen .misschien is het morgen over .misschien niet .ik merk het morgen wel .
Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 11 oktober 2025 om 18:30
Fijne avond allen. Wij moeten nog bedenken wat te eten. Maar goed wij eten ook pas na 20.00 uur. Hier wat opgeruimd vandaag en dak coating gekocht. Hier zijn de platte delen getegeld en ergens sijpelt er wat water doorheen, zagen we vanochtend. Geen groot probleem. Ik ben al op het dak geklommen om het schoon te maken. Woensdag dat spul erop, want dan blijft het dtoog, en klaar denk ik. Hebben hier bijna alle platte daken alleen een stukje hier boven de slaapkamer niet kwamen we achter.
Afkoelen heeft gewerkt
zaterdag 11 oktober 2025 om 22:31
Het is een kring in het plafond. Ik ben dan vrij kalm. Man minder. Ik klim het dak op, koop spullen en zeg dat droogt wel. Buiten dat spul erop. Binnen ff witten en klaar. Er staat alleen een bed en 2 nachtkastjes, dus geen grote ondernemingen. En ik heb geen oeverloze energie, maar andere mentaliteit merk ik wel vaker hoor. Gewoon een van rustig aan. Komt goed. En het ook gewoon niet zo erg vinden, in tegenstelling tot man.
Afkoelen heeft gewerkt
zaterdag 11 oktober 2025 om 23:14
Knap dat je dat zo kunt .als er hier iets is ben ik gelijk chaggerijnig.
Op ander gebied denk ik vaker komt wel in orde.Afgelopen week terug van Brabant verkeerd gereden .man baalt dan .ik zeg we kunnen er altijd wel weer ergens af .we hebben geen haast.we hoeven niet ergens op…tijd te zijn .niks aan de hand dus.
Dat vind ik dan weer niet iets om van in paniek te raken .
Al heb ik dat bij veel andere zaken wel
en je hebt er alleen je zelf mee,
Op ander gebied denk ik vaker komt wel in orde.Afgelopen week terug van Brabant verkeerd gereden .man baalt dan .ik zeg we kunnen er altijd wel weer ergens af .we hebben geen haast.we hoeven niet ergens op…tijd te zijn .niks aan de hand dus.
Dat vind ik dan weer niet iets om van in paniek te raken .
Al heb ik dat bij veel andere zaken wel
zondag 12 oktober 2025 om 09:48
Goedemorgen,
Redhead,ik ben ook meer van,het komt wel goed.Ik heb ook best veel geduld al zeg ik het zelf
Fijn dat jullie geen grote schade hebben.
Vandaag komt neefje een paar uurtjes,straks maar eens vragen waar hij zin in heeft om te doen.
Nu eerst ontbijten met warme worstenbroodjes.
Fijne zondag!
Redhead,ik ben ook meer van,het komt wel goed.Ik heb ook best veel geduld al zeg ik het zelf
Fijn dat jullie geen grote schade hebben.
Vandaag komt neefje een paar uurtjes,straks maar eens vragen waar hij zin in heeft om te doen.
Nu eerst ontbijten met warme worstenbroodjes.
Fijne zondag!
zondag 12 oktober 2025 om 11:06
Goedemorgen hier het ontbijt al op.had ook n weinachtsstol meegenomen afgelopen week uit Duitsland.maar dat was niks bijzonders gewoon ook van de supermarkt.denk dat ze bij de Duitse echte bakkers nog niet te koop zijn .
Nog maar even wachten maar man is er dol op.kan hij de rest opeten .
Geen plannen vandaag. Heb mijn haar gewassen dus daar moet ik even mee bezig.
Misschien vanmiddag nog even weg.
Fijne Zondag
Nog maar even wachten maar man is er dol op.kan hij de rest opeten .
Geen plannen vandaag. Heb mijn haar gewassen dus daar moet ik even mee bezig.
Misschien vanmiddag nog even weg.
Fijne Zondag
zondag 12 oktober 2025 om 18:13
maandag 13 oktober 2025 om 09:16

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in