Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3396 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Tante oma is zeker een mooie titel Chris❤️

Hier scheen een zonnetje vanmiddag,ben met neefje naar de speeltuin geweest en we hebben koekjes gebakken.We aten kliekje pasta van gister en een ijsje als toetje.
Fijn dat er toch 2 middelen gevonden zijn waar je niet op reageert. Hopelijk is dat tijdens de ingreep ook zo.

Wat klinkt dat lief Chris tante oma.

Wij hebben de puntjes op de i gezet in de badkamer. Morgenvroeg goed schoonmaken en dan hopelijk weer relaxed douchen. Douchen nu in bad maar dat is echt niks. Voor de lunch hebben we kibbeling gehaald en vanavond hadden we een broodje shoarma.
Nu puffen we uit met een koel biertje. Straks nog even bellen met een vriendin en op tijd naar bed. Morgen weer een drukke dag.
Ja ik vind tante oma ook wel lief klinken.
Gegeten hebben we pizza.en ben vandaag druk geweest met opruimen
Ook weer twee lades wat verzameld n mens toch n hoop troep in zon lade.
Bonnetjes .veiligheidspelden . elastiekjes gooi ik nooit weg altijd in de la.
En n hoop dingen waarvan ik niet eens weer wist wat het was en waarom ik het bewaard had.
Weet ook niet wat we dit weekend gaan doen denk niks .ben n beetje uit mijn ritme.
Ik wel weg en als ik weg ben wil ik naar huis. Ben n beetje dredderig .
Mooie avond nog 💕
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemiddag😁
Is het forum bij jullie ook zo sloom??

Neefje had lekker geslapen en tot 9u.
Ontbeten met een tosti en daarna wilde hij nog een plat ei🤣
Samen boodschappen gedaan en nu is hij met vriend mee,kan ie even op de motor rijden,hij vindt dat echt leuk en kan het ook best goed.
Ja het forum is ontzettend traag.
Wat is een plat ei? Een gebakken ei?

Wij gaan zo lunchen met een bolletje met sla en shoarma (kreeg gisteren niet alles op). Straks reizen we af naar mijn moeder. Moeten een beugel in de douche maken en een douchekruk installeren. Eind van de middag gaan we naar een restaurant om daar met een hele groep te eten. Mijn moeder was afgelopen week jarig en zo viert ze het altijd. We blijven daarna bij haar slapen. Drukke middag dus :)
Klinkt wel als een gezellige middag/avond Fladderak.Veel plezier en nog gefeliciteerd met je moeder.
Een plat ei is idd een gebakken ei,wel een omelet,een spiegelei is een plat ei met een zonnetje🤣 Je moet het maar weten he🤣🤣
Zusje belde dat ze gevallen is met de fiets en op de eerste hulp is,ze denkt zelf dat ze haar pols gebroken heeft,neefje blijft dus nog hier.
Wij eten pizza van de Italiaan,daar had ik nog een bon van die dinsdag verloopt.
Goedemorgen .wat n pech voor je zusje coetje. Neefje is gelukkig bij jou op jpn fijne plek daar hoeft ze zich even geen zorgen over te maken .
Ik vind het ontzettend koud ga de deur ook niet uit vandaag.morgen moet ik wel mijn schoonzusje is jarig .
Mooie Zondag.🥳
Goedemorgen,

Zusje heeft haar elleboog en pols gebroken,is gister nog geopereerd.
Neefje blijft tot morgenavond,dan is zwager weer terug uit het buitenland.
Wij vermaken ons wel,gelukkig is hij nog niet leerplichtig.

Gefeliciteerd met je schoonzus Chris.

Fijne dag vandaag!!
Wat fijn dat je zusje jou heeft. Chrisjoh gefeliciteerd met schoonzusje. Hopelijk wat beter weer? Hier is het best koud voor de tijd van het jaar, dus kachel aan en een trui. Wij eten Kebab vanavond met salade.
Afkoelen heeft gewerkt
Wij hebben alleen n soep gegeten n dunne bouillon ik verdraag niet zo veel op dit moment.
Vanmiddag ook geen gebak gegeten wel n gevuld eitje.en n glaasje christhal clear. .
Goedkope gast dus .
Het mes op tafel begint weer vandaag ga ik even kijken .Radar er achteraan ook leuk.en dan lezen.
En vroeg slapen .en ja ik vind het vreselijk naar waterkoud.geen weer voor mij.
Maak er wat van vanavond 🍀
Goedemorgen,

Wij aten gister een soepje en pannekoeken,neefje heeft zitten smullen.
Ook nog zijn schoentje gezet gister en vanochtend zat er een klein kadootje in,een blij neefje hier.
Wij gaan zo even de stad in,moet mijn nieuwe zonnebril ophalen en vriend moet nieuwe schoenen.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Jeetje coetje wat is je zusje naar gevallen zeg! Gats. Fijn dat neefje al bij jullie was en kan blijven tot zijn vader weer thuis is want dat je zusje niks kan met neefje nu is me duidelijk. Beterschap voor haar en voor jou en vriend veel plezier in de stad.
Chris hoe komt het dat je niet veel verdraagt qua eten momenteel? Nog gefeliciteerd met je schoonzus trouwens.
Goedemiddag .
Liz ook weer terug .👍gelukkig .hoe is het met je vader?
Ik weet niet hoe dat komt Liz.ik moet gewoon n beetje oppassen met wat ik eet.
Ik was altijd n goeie eter.en waarom het momenteel niet lekker valt weet ik niet .
Misschien vraag ik de huisarts wel n keer.en misschien gaat het vanzelf over.

Nog steeds koud ja veel anders kun je ook niet verwachten .warm kleden maar.
Mooie dag .
Dat zou ik zeker wel even bespreken met je ha Chris, dat is niet iets om mee rond te blijven lopen.
Met mijn vader gaat het gelukkig wat beter, hij is nog lang niet de oude en moet nog veel kracht opbouwen maar hij kan tenminste weer gewoon hele dagen op zijn en in zijn stoel zitten.
Zwager ligt ook nog steeds in het zh, al bijna 4 weken ondertussen waarvan 1,5 week hier in het zh en 2 weken op de IC in het eerstvolgende grote zh bij jou over de grens.
An sich is hij goed te pas maar we wachten op een uitslag en in die tussen tijd houden ze hem liever goed in de gaten voor het geval dat, waar ik allang blij om ben,hoe vervelend het ook voor hem is.
Wel n hoop gedoe Liz voor jullie en zo veel te gelijk.
Hoop dat het snel de goeie kant op gaat.
Ja ik zal toch n keer naar de Arts moeten .toch maar n keer bellen .
Fijne avond .🍀
Wat een gedoe Liz, maar je houdt moedig stand.chrisjoh gewoon naar de arts gaan. Baat het niet dan schaadt het ook niet. Onze hondjes vinden het inmiddels ook koud hier. De aanstellers. Wij ook hoor, maar wij zijn mensen. Eten was een snitzel en broccoli.,man ook met aardappelgerechten enzo. Ik met brood.
Afkoelen heeft gewerkt
Goedemorgen.zoals elke ochtend gaat het prima. Zal vandaag eens goed op letten wat ik eet.en wanneer die pijn weer begint.of na bepaalde dingen ik moet wel goed beslagen ten ijs komen 😂
En niet zo vaag.mijn arts is altijd wel alert .fijne man .
Koud is het nog wel maar niet meer zo ijzig koud .
De hondjes hebben gelijk dat ze niet naar buiten willen Redhead.
Mooie dag.
Goedemorgen,

Kom maar deze kant op Chris,hier schijnt de zon😍
Hoop dat je duidelijkheid krijgt waarom je pijn krijgt bij het eten!

Neefje is gisteravond opgehaald door zwager,hij wilde eigenlijk niet mee.Maar zaterdag gaan we naar de WinterEfteling met hem,toen vond hij het wel goed.Anders mist hij mij zei hij🤣🤣
Ik ben wat aan het opruimen,straks met oudste de kerstspullen bij mijn ouders opzetten.

Fijne dag!!
Wat ontzettend leuk toch met dat ventje coetje.
Nee als mijn zusje nog geleefd had was het contact met kleine van mijn nichtje ook veel intensiever geweest.dan hadden we met zn tween opgepast .zou leuk zijn geweest.nu gaat de kleine elke dag naar de opvang .waar ze het trouwens wel geweldig vindt.
Ach ja het is niet anders .vanmiddag even naar de Action geweest daarna n kort bezoekje aan mans aanloopdochter.
En nu soep gegeten en n half saucijzenbroodje.
Mooie avond.🌹
Heel verdrietig dat je dat moet missen Chris.

Mijn moeder weer blij met haar kerstspullen en gezellig bijgekletst.

Net gedoucht en op tijd naar bed,dagen met neefje hebben er wel ingehakt.
Goedemorgen .straks naar de Fysio en vanmiddag naar de kapper.de dag weer vol.
Fijne dag allen 👍
Goedemorgen,

Ik ga naar een vriendin en moet mijn rijbewijs ophalen.
Verder wat huishouden.

Fijne dag allemaal!
Lize fijn je weer te lezen.

Ik heb vanmorgen voor het laatst op therapeutische basis gewerkt. Vanaf volgende week ga ik (op mijn verzoek) gewoon weer meedraaien in het rooster. Zal de eerste tijd nog wel gesloopt zijn na een dienst maar dat heb ik er wel voor over.
Straks eerst lunchen en dan wat huishoudelijke klusjes. Verder geen plannen vandaag.

Fijne dag nog!
Dat zal inderdaad vermoeiend zijn fladderak. Inderdaad fijn dat liz ook weer meeschrijft. Zoon 2 heeft morgen zijn laatste gesprek. Heel spannend, dan is hij of een zaak rijker,of de voorwaarden zijn niet aangepast, en geval helaas.
Wij hebben vanmiddag een flinke wandeling erop zitten met de honden. Rondom een meer. Erg mooi in deze tijd en veel dieren. Honden aan de lijn natuurlijk. Wij eten hete sperziebonen, brood met olijfolie en schapenvlees.
Afkoelen heeft gewerkt

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven