Wat eet je op dit moment?
woensdag 22 februari 2012 om 08:30
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
zondag 4 maart 2012 om 10:21
quote:missy_acy schreef op 04 maart 2012 @ 10:09:
Periode snacks als ontbijt:
Nacho's met gesmolten cheddar.
Koffie met karamel smaak.
Brood met Surinaamse piccalilly en 3 soorten kaas uit de oven.
En ga zo de bananen en chocolade soesjes verslinden denk ik!!!!
Euhh... Dit heb je er deze morgen allemaal ingeschoven?!
Good for you.
Periode snacks als ontbijt:
Nacho's met gesmolten cheddar.
Koffie met karamel smaak.
Brood met Surinaamse piccalilly en 3 soorten kaas uit de oven.
En ga zo de bananen en chocolade soesjes verslinden denk ik!!!!
Euhh... Dit heb je er deze morgen allemaal ingeschoven?!
Good for you.
zondag 4 maart 2012 om 10:28
zondag 4 maart 2012 om 10:44
Met de kinderen verjaardagsontbijt voor man gemaakt en met moeite weten uit te stellen tot 9.15 uur (man lag nog zo lekker te slapen ) want grut was nogal enthousiast. Man was van de week jarig en viert het vandaag.
Ik heb een croissant met roomboter en jam, 2 meergranen triangel broodjes, 1 met filet americain en 1 met oude kaas en een tomaat, zacht gekookt eitje, grote koffie verkeerd en een beker sojamelk gehad. Ga zo fruit eten met grut. En wil dan de rest van de dag niet te veel meer eten want vanavond krijgen we een Indisch buffet hier, verzorgd door een cateringbedrijf. En een hoop visite vanaf een uur of twee voor verjaardag van man.
Ik heb een croissant met roomboter en jam, 2 meergranen triangel broodjes, 1 met filet americain en 1 met oude kaas en een tomaat, zacht gekookt eitje, grote koffie verkeerd en een beker sojamelk gehad. Ga zo fruit eten met grut. En wil dan de rest van de dag niet te veel meer eten want vanavond krijgen we een Indisch buffet hier, verzorgd door een cateringbedrijf. En een hoop visite vanaf een uur of twee voor verjaardag van man.
zondag 4 maart 2012 om 11:46