Wat eet je vanavond niet?

05-01-2010 15:49 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je een weekmenu gemaakt en " moet " je nu iets eten waar je vorige week nog heel veel zin in had maar nu niet meer?

Had je je verheugd op een stoofpot maar moet je onverwacht vroeg weg waardoor het een snelle hap wordt?

Moet je je lievelingsgerecht zó aanpassen ( " ma-ham, er zitten dingetjes in; ik lust geen dingetjes " ) dat het niet meer lijkt op je lievelingsgerecht?

Had je bedacht dat je alles in huis had en blijk je nu spontaan vegetarisch te moeten eten?

kortom ; wat eet je vanavond NIET ? ( wat je graag had willen eten )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nlies schreef op 05 januari 2010 @ 19:41:

@Cherise

Volgens mij staan die komma's wel goedJa volgens mij ook
Ik eet jammer genoeg geen saoto vandaag. Citroengras en glasvermicelli ontbreken.
quote:Samarel schreef op 06 januari 2010 @ 17:09:

Ik eet jammer genoeg geen saoto vandaag. Citroengras en glasvermicelli ontbreken.dan maak je het toch met rijst en citroen.
quote:absoluteEinstein schreef op 06 januari 2010 @ 17:43:

[...]

dan maak je het toch met rijst en citroen.Rijst heb ik er sowieso bij. En citroen...Nooit gedaan, en ben het eigenlijk ook niet echt van plan
ik eet vanavond geen wraps, want die ben ik vergeten te kopen. En heb geen zin om weer met kinderwagen door de sneeuw te hobbelen. dus het wordt alleen de vulling. Met een beetje fantasie lijkt dat best op chili con carne
Risotto funghi met garnaaltjes, bosuitje en citroen. Ik heb nog hamburgers met aardappelschijfjes in de koelkast die vandaag op moeten :(
quote:ninon schreef op 06 januari 2010 @ 17:51:

Risotto funghi met garnaaltjes, bosuitje en citroen. Ik heb nog hamburgers met aardappelschijfjes in de koelkast die vandaag op moeten :(Die laatste kun je toch gewoon invriezen ? Dan eet je het gewoon een andere keer op.
gezond
quote:Samarel schreef op 06 januari 2010 @ 18:15:

[...]

Die laatste kun je toch gewoon invriezen ? Dan eet je het gewoon een andere keer op.Bedankt voor de tip, maar het is nu al op Nu zit ik vol dus ik maal niet meer om risotto met garnaaltjes
Ik eet vandaag en gister al geen patat, omdat mijn kinderen niet lief genoeg waren... En vandaag eigenlijk ook omdat ik geen zin meer had om de deur uit te gaan.

Oh, en zondag at ik geen kruidenboter bij de randjes van mijn pizza, omdat ik de dag erna moest werken.
...
AH quiche, dat eet ik niet, omdat ik al een heleboel toastjes met tapenade heb gegeten...
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:vlammetje schreef op 06 januari 2010 @ 18:42:

Oh, en zondag at ik geen kruidenboter bij de randjes van mijn pizza, omdat ik de dag erna moest werken.

Wat doe je dan voor werk, dat je daar rekening mee houdt?

Verpleegster is het enige dat in me op zou komen.Knoflookmeur is niet zo fijn aan je bed als je ziek bent, maar anders??
.
Ik heb vanavond niet geen knoflook door het eten gedaan, want de vergadering werd afgelast.
Erwtensoep.
quote:Mac123 schreef op 12 januari 2010 @ 16:44:

Erwtensoep.Geen tijd? Geen zin?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Boerenkool. Zouden bij mn zwager gaan eten, dus heb het vandaag niet meegenomen bij de AH, maar nu is kippieman ziek. Had me er zo op verheugd! (waar een mens wel niet blij mee kan zijn ) Nu wordt het tomatensoep en een lekker stokbroodje, ook niet verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven