Wat eet je vanavond niet?
dinsdag 5 januari 2010 om 15:49
Heb je een weekmenu gemaakt en " moet " je nu iets eten waar je vorige week nog heel veel zin in had maar nu niet meer?
Had je je verheugd op een stoofpot maar moet je onverwacht vroeg weg waardoor het een snelle hap wordt?
Moet je je lievelingsgerecht zó aanpassen ( " ma-ham, er zitten dingetjes in; ik lust geen dingetjes " ) dat het niet meer lijkt op je lievelingsgerecht?
Had je bedacht dat je alles in huis had en blijk je nu spontaan vegetarisch te moeten eten?
kortom ; wat eet je vanavond NIET ? ( wat je graag had willen eten )
Had je je verheugd op een stoofpot maar moet je onverwacht vroeg weg waardoor het een snelle hap wordt?
Moet je je lievelingsgerecht zó aanpassen ( " ma-ham, er zitten dingetjes in; ik lust geen dingetjes " ) dat het niet meer lijkt op je lievelingsgerecht?
Had je bedacht dat je alles in huis had en blijk je nu spontaan vegetarisch te moeten eten?
kortom ; wat eet je vanavond NIET ? ( wat je graag had willen eten )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:07
quote:gazelle schreef op 05 januari 2010 @ 16:07:
Ik eet vanavond geen sperziebonen. Die liggen al zo lang in de koelkast dat ze er zowat zelf uit komen lopen. En het vlees was ik vergeten te ontdooien dus dat eet ik ook niet.Wat ga je wel eten?
Ik eet vanavond geen sperziebonen. Die liggen al zo lang in de koelkast dat ze er zowat zelf uit komen lopen. En het vlees was ik vergeten te ontdooien dus dat eet ik ook niet.Wat ga je wel eten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:30
Ik had wel een weekmenu gepland, met gisteren spruitjesstampot met worstjes, en vandaag andijviestampot met banaan. Maar gisteren had ik een etentje van mijn werk, en heeft mijn vriend andijviestampot met de worstjes gemaakt. Dus het wordt of spruitjesstampot met gebakken appeltjes ofzo, of kapucijnerschotel. Ook lekker...

dinsdag 5 januari 2010 om 17:12
Ik eet geen quesadillas, want ik ben vergeten het gehakt uit de vriezer te halen. Zoals ik bijna elke dag vergeet iets uit de vriezer te leggen. <<loopt nu naar de vriezer en haalt er iets voor morgen uit>> Dus nu eet ik gamba's en dat is wel erg lekker. Lekker voor mijn vriend ook, omdat ik zo waanzinnig uit mijn bek stink naar knoflook... En hij vanavond bij een vriend eet.
Ik kan me zo ergeren aan mezelf, omdat ik me altijd voorneem het iets georganiseerder aan te pakken, maar dit nooit lukt. Ach, zo hou ik de lokale snackbar, de aziatische reastaurants en de shoarmatent in leven.
Ik kan me zo ergeren aan mezelf, omdat ik me altijd voorneem het iets georganiseerder aan te pakken, maar dit nooit lukt. Ach, zo hou ik de lokale snackbar, de aziatische reastaurants en de shoarmatent in leven.
dinsdag 5 januari 2010 om 17:13
dinsdag 5 januari 2010 om 17:23
Haha leuk topic!
Gisteren at ik geen peultjes, aardappelen en zalm... want kwam bij de supermarkt na mn werk en bleek m'n portemonne niet bij me te hebben. Was te moe om weer naar huis te gaan en dan weer naar de winkel. Dus een restje pasta opgegeten die ik dus gelukkig nog had.
Vandaag ook niet de peultjes, aardappelen en zalm want ik heb straks dansles en geen zin daarna nog te koken. Dus wordt het een kant-en-klare zalmlasagne (toch nog zalm )
Gisteren at ik geen peultjes, aardappelen en zalm... want kwam bij de supermarkt na mn werk en bleek m'n portemonne niet bij me te hebben. Was te moe om weer naar huis te gaan en dan weer naar de winkel. Dus een restje pasta opgegeten die ik dus gelukkig nog had.
Vandaag ook niet de peultjes, aardappelen en zalm want ik heb straks dansles en geen zin daarna nog te koken. Dus wordt het een kant-en-klare zalmlasagne (toch nog zalm )
dinsdag 5 januari 2010 om 19:24
Oke vandaag eet ik zoals gepland, maar zondag at ik niet:
Wraps met kidneybonen, mais en kip, maar chinees want blijven hangen op een nieuwjaarsborrel. Gister hebben we het keurig gegeten
Wraps met kidneybonen, mais en kip, maar chinees want blijven hangen op een nieuwjaarsborrel. Gister hebben we het keurig gegeten
anoniem_32184 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 19:25
Reden: moet de komma nou voor of na de 'maar'? Dan maar geen komma...
Reden: moet de komma nou voor of na de 'maar'? Dan maar geen komma...
% gewijzigd