Wat eet je vanavond niet?

05-01-2010 15:49 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je een weekmenu gemaakt en " moet " je nu iets eten waar je vorige week nog heel veel zin in had maar nu niet meer?

Had je je verheugd op een stoofpot maar moet je onverwacht vroeg weg waardoor het een snelle hap wordt?

Moet je je lievelingsgerecht zó aanpassen ( " ma-ham, er zitten dingetjes in; ik lust geen dingetjes " ) dat het niet meer lijkt op je lievelingsgerecht?

Had je bedacht dat je alles in huis had en blijk je nu spontaan vegetarisch te moeten eten?

kortom ; wat eet je vanavond NIET ? ( wat je graag had willen eten )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 16:06:

[...]

Vriezer?

Nee, ik dacht dat ik verse had gekocht..... maar hij is verschwunden! Beter: nooit in huis geweest waarschijnlijk.

Moet ik zo toch maar naar de Appie.
quote:gazelle schreef op 05 januari 2010 @ 16:07:

Ik eet vanavond geen sperziebonen. Die liggen al zo lang in de koelkast dat ze er zowat zelf uit komen lopen. En het vlees was ik vergeten te ontdooien dus dat eet ik ook niet.Wat ga je wel eten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 16:06:

[...]

Meid; jij leeft echt on the edge!Ja zeker,in deze saaie januari maand moeten we het spannend houden!
quote:siep1234 schreef op 05 januari 2010 @ 16:06:

Ik eet vanavond geen nasi, want mijn groetenpakket was houdbaar tot 4 januari. Of zal ik toch?? ff ruiken of de kool niet zuur is geworden. Dat is erg smerig nl.
.
quote:impala schreef op 05 januari 2010 @ 16:08:

[...]

ff ruiken of de kool niet zuur is geworden. Dat is erg smerig nl.Of nasi maken zonder die groente en er alleen ui door doen....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 16:07:

[...]

Wat ga je wel eten?O wil je dat ook nog weten? Eh, ik vrees patat mayo en een crossband curry
Nou ja zeg, zeg ik net dat ik geen wijn wil drinken, verschijnt er hiernaast een advertentie van NH-hotels met de tekst: Wijntje?

Zo wordt het me wel moeilijk gemaakt ;)
.
Hmmm, straks even mijn neus in dat pakket dan maar.
Ik eet vanavond geen boerenkool stamppot meer, waar ik van het weekend al trek in had, maar er niet aan toe ben gekomen....Vanavond heb ik trek in witlof! Dus dat eet ik..

Perfectionisme is niet perfect...
quote:lolapaloeza schreef op 05 januari 2010 @ 16:01:

Ik heb een spannend leven, dat moge duidelijk zijn.
Ik had wel een weekmenu gepland, met gisteren spruitjesstampot met worstjes, en vandaag andijviestampot met banaan. Maar gisteren had ik een etentje van mijn werk, en heeft mijn vriend andijviestampot met de worstjes gemaakt. Dus het wordt of spruitjesstampot met gebakken appeltjes ofzo, of kapucijnerschotel. Ook lekker...
Andijvie met banaan??? Vertel!
pannenkoeken! Enorm veel zin in, maar buiten de koelkast liggen de kipfiletjes al op te warmen, en pannenkoeken met kip trekt me toch niet enorm.....
Ik eet geen gehakt dagschotel vanavond.

Ik heb een pak koeken en een reep chocolade op en zit nu vol.
quote:siep1234 schreef op 05 januari 2010 @ 16:06:

Ik eet vanavond geen nasi, want mijn groetenpakket was houdbaar tot 4 januari. Of zal ik toch?? Das een dagje later. Dat moet geen probleem zijn. Tenzij het verrot is natuurlijk.
Ik eet geen quesadillas, want ik ben vergeten het gehakt uit de vriezer te halen. Zoals ik bijna elke dag vergeet iets uit de vriezer te leggen. <<loopt nu naar de vriezer en haalt er iets voor morgen uit>> Dus nu eet ik gamba's en dat is wel erg lekker. Lekker voor mijn vriend ook, omdat ik zo waanzinnig uit mijn bek stink naar knoflook... En hij vanavond bij een vriend eet.

Ik kan me zo ergeren aan mezelf, omdat ik me altijd voorneem het iets georganiseerder aan te pakken, maar dit nooit lukt. Ach, zo hou ik de lokale snackbar, de aziatische reastaurants en de shoarmatent in leven.
Ik eet niet, gebakken aardappeltjes met zaanse mayo, een biefstukje met pepersaus en boontjes.. helaas

wel gezonde pasta salade die ik net heb staan maken, omdat mijn man net belde dat hij gaat sporten vanavond, af wil vallen en gezond wil eten.
Haha leuk topic!

Gisteren at ik geen peultjes, aardappelen en zalm... want kwam bij de supermarkt na mn werk en bleek m'n portemonne niet bij me te hebben. Was te moe om weer naar huis te gaan en dan weer naar de winkel. Dus een restje pasta opgegeten die ik dus gelukkig nog had.

Vandaag ook niet de peultjes, aardappelen en zalm want ik heb straks dansles en geen zin daarna nog te koken. Dus wordt het een kant-en-klare zalmlasagne (toch nog zalm )
Oh en sowieso geen peultjes de komende dagen want ik wou ze kopen voor morgen maar ze waren nergens te bekennen in de supermarkt, vers en diepvries niet.
Wat een warhoofden zijn jullie allemaal, zeg
Oke vandaag eet ik zoals gepland, maar zondag at ik niet:

Wraps met kidneybonen, mais en kip, maar chinees want blijven hangen op een nieuwjaarsborrel. Gister hebben we het keurig gegeten
anoniem_32184 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 19:25
Reden: moet de komma nou voor of na de 'maar'? Dan maar geen komma...
% gewijzigd
@Cherise

Volgens mij staan die komma's wel goed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nou, ik at mijn nasipakket dus niet! Man, wat een lucht kwam daarvan af! Toen heb ik maar een uitje gesnipperd en die door de nasi gedaan. Dus toch nasi :-)!
Ik at gisteren geen spinazie met zalm en aardappels, omdat we nog weg moesten, dus hebben we op de terugweg maar Chinees meegenomen.
Ik eet vanavond geen nasi met foe yong hai en thaise gefrituurde speklapjes omdat ik helemaal geen tijd heb om dat allemaal te maken. Misschien morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven