Wat eet jij nu bij je borrel?

12-06-2010 21:30 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nieuwsgierigheid (en de t.v. is bezet met voetbal)...

als je al aan de borrel bent. Misschien ben je ook nog wel lekker aan de thee/koffie. Ik heb net kamille thee gehad en drink nu een glaasje rode wijn (cab.sauv.), niet al te veel hapjes in huis jammer genoeg.
Papadums met mango Chutney en ik drink water.

Ik zou rosé willen drinken of een corona. Maar helaas mag dat pas over een maand of drie weer ;)
quote:Mamalijntje schreef op 12 juni 2010 @ 21:59:

Voor het eerst in 9 maanden zit ik weer aan een glas heerlijke witte wijn!!! Fles sancerre stond al maanden me toe te lachen in de koelkast. Net een voeding gegeven dus mocht nu een glas van mezelf....!!! ZALIG!!! En hierbij dus niks, want wil echt genieten van de wijn zelf! Haha!!

Heee Mamalijntje, je bent bevallen! Van harte! Wat is het geworden?

Enneuh ik drink er ook één op je! )
Een glaasje rode wijn, punt. Mijn diner-porties zijn standaard XXL zodat ik s avonds geen behoefte meer heb aan snacks
Verse muntthee.

En ik was net begonnen aan de New York super Fudge, of zoiets, van B&J. Heel lief, had Grommit meegenomen omdat hij er vanavond niet is... Alleen... ik vind het niet lekker!
quote:Whiskers schreef op 12 juni 2010 @ 21:36:

Ik mag geen borrel!

Ik eet nu snoepjes, schatkistjes.

Ben met het 4e doosje bezig.Ook zwanger ? Ik krijg heeel veel zinnin een lekker glaasje wijn/prosecco of een mojito door dit topic. Nog een paar weekies. Bij gebrek aan alcohol heb ik mn zak lions bijna leeg, daarna denk ik nog een la vache qui rit kaasje .
quote:Mamalijntje schreef op 12 juni 2010 @ 21:59:

Voor het eerst in 9 maanden zit ik weer aan een glas heerlijke witte wijn!!! Fles sancerre stond al maanden me toe te lachen in de koelkast. Net een voeding gegeven dus mocht nu een glas van mezelf....!!! ZALIG!!! En hierbij dus niks, want wil echt genieten van de wijn zelf! Haha!!Gefeliciteerd!!
quote:Chardonnay schreef op 12 juni 2010 @ 21:47:

Ik zit aan een kopje rooibos thee aangezien ik een paar alcoholvrije weken heb ingeteld. Nu nog niks aan het snacken, maar straks even een stukje Viennetta ijs nemen.

Leuke combi met je nick...

Ik zit aan de rode wijn met 70% chocolade. Al denk ik dat ik zo maar een stukje kaas ga pakken, past beter.
Kaas! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! Ben ik hopelijk snel van die chocolade-noten-smaak af. (ik had me echt zo verheugd op B&J's )
ik drink rosé en verder niets.
Somersby en Fagotin.

Somersby en Fagotin

En nog meer Somersby en Fagotin
I don\'t need an excuse for being what I am.
Mamalijntje, geniet ervan!

Hier aan de prosecco (dacht dat ik belastingtechnisch meer te vieren had dan toen ik net de nieuwe post zag, maar goed).

Misschien zo nog wat van die pindaknabbels (haha 37 ct per zak), of ouderwetsche kaas met partje mandarijn of een tosti. Ik zie wel!

Hier morgen weer verse muntthee met honing.
Als we onder 'borrel' water verstaan, dan had ik een perzik bij mijn borrel.
Liever elitair dan een pauper!
quote:PattiPage schreef op 12 juni 2010 @ 22:11:

Papadums met mango Chutney en ik drink water.

Ik zou rosé willen drinken of een corona. Maar helaas mag dat pas over een maand of drie weer ;)

Patti en Betty Page? Zijn jullie familie?

Ik heb ondertussen maar de chips erbij gepakt, ach zaterdagavond is ook meer een borrelavond dan de zondag!!

Noa ben jij nog naar het tankstation geweest?

Oh en heeeerlijk wijn met kaas, veel beter dan chips met wijn

Succes voor degenen die zwanger zijn/bv geven....ik weet nog wel hoe dat was pfff.....
quote:Flinterke schreef op 12 juni 2010 @ 22:19:

ik drink rosé en verder niets.welke?
quote:gemelitos schreef op 12 juni 2010 @ 22:17:

[...]

Leuke combi met je nick...

Ik zit aan de rode wijn met 70% chocolade. Al denk ik dat ik zo maar een stukje kaas ga pakken, past beter.

70% chocola past juist fantastisch bij rode wijn. Maar kaas ook

Nog tot 24 juni blijf ik alcoholvrij en dan ga ik op vakantie naar Frankrijk. Dan mag ik weer een lekker wijntje drinken van mezelf (en wel meer dan 1 ook )
quote:Chardonnay schreef op 12 juni 2010 @ 22:28:

[...]

Nog tot 24 juni blijf ik alcoholvrij en dan ga ik op vakantie naar Frankrijk. Dan mag ik weer een lekker wijntje drinken van mezelf (en wel meer dan 1 ook )Mij is ooit wijsgemaakt dat blauwe kaas, rode wijn en pure chocolade dezelfde moleculen hebben?? En daarom passen ze goed bij elkaar.
quote:Chardonnay schreef op 12 juni 2010 @ 22:28:

[...]

Nog tot 24 juni blijf ik alcoholvrij en dan ga ik op vakantie naar Frankrijk. Dan mag ik weer een lekker wijntje drinken van mezelf (en wel meer dan 1 ook )

Was allebei erg lekker

Fijne vakantie!
Mandarijntjes.

Ik wil weer strak in bikini.
Hete grog (want keelpijn en brak) en vruchtencake.

Ik heb peppadews bij mijn rode wijntje en bolognese chippies. Lekker En ik zat medelijden te hebben met de Engelse doelman. Die maken ze áf in de pers morgen...

Aah hier een glas water.

Was geen borrel meer in huis.

Alles weg hihihihi.

Toastje met kipkerrie(van de aldi is de lekkerste)Bakje smeerkaas en een bakje dorito,s.(heb ik morgen ook nog iets)
Geen borrel, geen nootjes, alleen een glas water. Saai eigenlijk Vanavond bij voetbal heb ik wel wat chocoladehazelnootjes bij de thee op, heerlijk. Maar ben ook aan het lijnen voor de bikini!

Nu krijg ik wel zin...
Had net witte wijn met appelflap en chips. Nu prosecco met niks.
Een borrel kun je het nauwelijks noemen, maar ik heb wel trek. Dus: bordje appelmoes met tarwekiemen en speltflakes.
Nog niemand aan de borrel?

Bij mijn schoonfamilie is de zondagmiddag heel gebruikelijk om te borrelen (kerkgangers van oorsprong dus om 13:00 al vaak aan de borrel na de koffie).

Ik vind het voor mezelf een beetje 'fout' als we het wel doen dan alleen met visite ofzo en dan kan je me om zeven uur naar bed dragen.

Christiane, jij hebt echt de meest originele borrelhap van de avond hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven