Wat eet jij nu bij je borrel?
zaterdag 12 juni 2010 om 21:30
zaterdag 12 juni 2010 om 21:38
quote:elninjoo schreef op 12 juni 2010 @ 21:33:
kaas en bounty ijsjes bij m'n corona's
en 'n dvdtje van NCIS op tv
Moet ik het 'afkicken' topic even ophoog schoppen voor je?
On topic; niks, ben aan het oppassen en er is niks in huis. Ja ikheb al vleesbeleg en een pot augurken op bij gebrek aan iets beters.
kaas en bounty ijsjes bij m'n corona's
en 'n dvdtje van NCIS op tv
On topic; niks, ben aan het oppassen en er is niks in huis. Ja ikheb al vleesbeleg en een pot augurken op bij gebrek aan iets beters.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:39
Ik probeer wat kilo's eraf te krijgen, maar wil toch graag wat knagen 's avonds. Dus nu zit ik aan droge melba toastjes.
Dat is toch wel verantwoord, hoop ik. Vind dit altijd het moeilijkste moment van de dag. Het is zo gezellige manier om de dag met mijn partner af te sluiten, wijntje erbij en dan wat lekkers.....tja dat is waarschijnlijk ook de manier waarop die kilo's eraan gekomen zijn.
Dat is toch wel verantwoord, hoop ik. Vind dit altijd het moeilijkste moment van de dag. Het is zo gezellige manier om de dag met mijn partner af te sluiten, wijntje erbij en dan wat lekkers.....tja dat is waarschijnlijk ook de manier waarop die kilo's eraan gekomen zijn.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:43
quote:schuddebuikje schreef op 12 juni 2010 @ 21:38:
[...]
Ben je bij iemand anders aan het oppassen? Vind het wel een beetje aso als er dan niks in huis is.
Ik zit trouwens aan de mojito met een bakje african noten mix
[...]
Ben je bij iemand anders aan het oppassen? Vind het wel een beetje aso als er dan niks in huis is.
Ik zit trouwens aan de mojito met een bakje african noten mix
zaterdag 12 juni 2010 om 21:44
quote:zusenzo schreef op 12 juni 2010 @ 21:40:
Ik heb stukjes komkommer met aromat en een glas water.....
Maar ik ben wel een kleding maat kleiner.Oh dat heb ik nog wel in huis, beter dan de chips! (ik ben een kledingmaat kleiner maar wil er nog een minder, kan het nu net stabiel houden, supergoed van je trouwens!!)
Ik heb stukjes komkommer met aromat en een glas water.....
Maar ik ben wel een kleding maat kleiner.Oh dat heb ik nog wel in huis, beter dan de chips! (ik ben een kledingmaat kleiner maar wil er nog een minder, kan het nu net stabiel houden, supergoed van je trouwens!!)