Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
viva-life22 schreef:
14-05-2018 22:13
Vanavond was ik aan het werk en mijn collega heeft gekookt. Kippendij met gebakken aardappelen en sla.
Dat is ideaal; zo'n baan wil ik ook wel. :proud:

Chris: klinkt als een leuk dagje uit. Rust maar lekker uit nu.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen hier een fijne (werk) week.

O.A:
Rauwkost met pasta en kip.
Gerookte zalm met groene asperges.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

Gisterenavond: courgette, paprika en prei gewokt. Daarbij had ik tartaar en minikrieltjes.

Nu: 3 boterhammen met roomboter, 1 met plak jonge kaas, 1 met een gebakken ei en 1 met abrikozenjam. 1 beschuitje met roomboter en muisjes. Beker thee melk en suiker.

Vandaag ziet het weer we wat somberder uit.

Een fijne (werk)dag!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben vrij vandaag dus ik ga wat huishouden en vanmiddag met jongste naar de kapper.

Ontbijt 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne dag allemaal
Goedemorgen,
Nu een verse, warme boterham met honing.
Hopelijk zien we de zon nog, vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.vanmorgen was de zon hier even.maar het raakt steeds meer bewolkt .er valt zelfs n spatje regen.
Ontbijt was snee brood met roomboter en rambol.snee brood met room boter en brie. Rozijnenbol met roomboter.
Room boter heel dunnetjes hoor. Het liefst zou ik er n dikke plak op doen ,maar ja. Soms ben ik wel ietsje verstandig.
coetje je hebt altijd wel wat te doen op je vrije dag.nu kapper.dan kleren kopen .houdt je wel bezig . 😂
Fijne dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja Chris, nooit een saaie dag :P
Ik werk nu 4 dagen en huishouden en boodschappen en de was enzo komen ook allemaal op mijn schouders neer.
Ik heb het dus best druk.

Hier regent het dus ik ga met de auto boodschappen doen.
Huiskamer en wc al gepoetst en keuken gedweild,was draait.Ik word nog eens een echte huisvrouw :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Coetje en Chrisjoh bedankt :-D

Tijdschriftenverslindster, handig hè. Vanavond mag ik weer aanschuiven op het werk, nu kookt een cliënt voor ons (de groep en begeleiding).

Hier schijnt af en toe het zonnetje en is het gelukkig nog droog. De tweede was hangt ook al lekker buiten. Vannacht een ziek meisje gehad, dus de wasmachine draait overuren.

Vanmorgen een kommetje yoghurt met crusli gehad. Straks even lunchen, ik zat te denken aan avocado op brood. Die ligt er nog en moet op, anders kan ik het weggooien.

Fijne dag allemaal!
Goed bezig Coetje, hopelijk toch nog een beetje genieten van je vrije dag :hug:

Ik ben vandaag wat later dan normaal, pas laat wakker want weer de hele nacht niet geslapen. Doordat de zon gister de hele dag op mijn appartement heeft staan bakken was huis flink opgewarmd en de vieze insecten bleven ook maar rond cirkelen, geluid maken en over me heen lopen dus heb geen oog dicht gedaan.

Toen ik uiteindelijk opstond was het voltallige huishouden al enthousiast op me aan het wachten, ik was het vanzelfsprekend wat minder. Het is inderdaad bewolkt maar nog steeds warm dus daarom besloten maar in een keer door te vlammen en daarna pas te gaan douchen, leek me zo jammer als ik schoon en opgetut aan de slag zou gaan en vervolgens weer zou gaan zweten. Zo gezegd zo gedaan dus. En een frisse koude douche in het vooruitzicht hielp me het huishouden ook wat beter door eerlijk gezegd.

Slaapkamer en woonkamer compleet gedaan en afgehaalde beddengoed draait. Alles is nu aan kant en ik zit schoon en opgemaakt bij de ventilator en heb een verse energy sf open getrokken. Voel me eindelijk weer een beetje mens ;-D
De insecten probeer ik maar even weg te denken.
Alle reacties Link kopieren
Ja D.W. er zijn veel beestjes zo her en der. Vliegen ben Ik echt heel vies van.waar die allemaal opzitten.
Moet er maar niet over nadenken.

Nu schijnt de zon weer hier. denk dat we morgen de boodschappen halen.
Dan zijn we ook wel klaar voor de Pinksteren. maar iets vergeten is tegenwoordig niet zo.n ramp meer.met die 24 uurs economie. 😂
Je komt niet snel meer voor n gesloten deur.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ja, er is altijd wel een supermartkt open.

Vanavond taco's met gehaktvulling.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook veel last van vliegen,moestuin achter mijn tuin en dan die vieze duivenkooi :whip:

Avondeten voor de kinderen,gebakken aardappels,snijbonen en brocolli en een gekruid saucijsje.
Voor mezelf wat rundergehakt rul gebakken met shoarma kruiden,champignons,paprika en daarbij sla met komkommer,tomaat,rode ui en knoflooksaus.

Het was hier vanmiddag toch nog even zonnig dus ik heb nog even in de tuin gezeten( met alleen mijn benen in de zon)

Nu nog even strijken en dan is alles weer netjes.
Alle reacties Link kopieren
Gegeten hebben we verse asperges met gerookte zal erbij.aardappelen,saus met hardgekookte eieren.
Ga mij zo nacht of bed klaar maken. Nog even lekker zitten.lezen en puzzelen.
Morgen ook weer genoeg te doen. Het weer lijkt goed te worden met de Pinksteren. Dat hopen we dan maar.
Zaterdag wil ik het Koninklijk huwelijk zien op T.V.👰🏻👨‍⚖️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker Chris, asperges.Die zal ik dit weekend eens eten.
Ik heb ook gelezen dat het met Pinksteren weer mooier wordt en ergens las ik zelfs dat het tot eind mei mooi blijft...(maar dat zal wel niet)

Strijk gedaan en daarna nog lekker gedoucht.
Nu een glaasje kersenwater en op tijd naar bed.
coetje schreef:
16-05-2018 10:36
Ja Chris, nooit een saaie dag :P
Ik werk nu 4 dagen en huishouden en boodschappen en de was enzo komen ook allemaal op mijn schouders neer.
Ik heb het dus best druk.

Hier regent het dus ik ga met de auto boodschappen doen.
Huiskamer en wc al gepoetst en keuken gedweild,was draait.Ik word nog eens een echte huisvrouw :rofl:
Wil je hier ook even langskomen? De vloer kan hier ook nog wel gedweild worden. En ik zoek nog een kok voor morgen. :proud:
Kersenwater? Dat klinkt lekker!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ik lig nog lekker warm onder mijn donsje..tis n stuk frisser merkte ik toen ik naar het toilet moest.. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen,
Chris, ik heb de kachel aan!
Nu een boterham met jam.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Jejoue, is van de jumbo,spa rood met een vleugje kers.Je hebt ze ook met bloedsinasappel,die is ook lekker.

Ik ben op mijn werk,moest vroeg beginnen maar niet vroeg klaar vermoed ik.
Ontbijt 2 crackers met kaas en voor de lunch heb ik griekse yoghurt met wat aardbeien.

TV,als jij dan ondertussen een lekkere maaltijd maakt kom ik jouw huishouden wel doen :P
Coetje, toen ik in bed lag, vannacht, bedacht ik dat je idd die Spa bedoelde!
Nu een paar abrikozen. Altijd lekker, dat zomerfruit.
Alle reacties Link kopieren
Terug van het boodschappen doen..tis hier prachtig weer geworden.
Lekker lams vlees mee genomen .dat gaan spareribs worden. Ik heb het liefst dat mijn man ze zelf maakt. Eerst voorkoken. dan in de marinade. en daarna bakken.ik weet niet of ik dat als enige heb.maar gemarineerd vlees uit de vriezer.proef ik altijd iets aan wat ik niet lekker vind .als we eens barbecuen ergens anders. dan eet ik het wel eens.maar koop het zelf niet.
Heb weer n bolletje mozarella mee genomen.Lekker op n pizza.
Had water meloen willen kopen.maar wacht toch tot ze iets zoeter zijn .
Denk dat we alles wel in huis hebben . Stom denken altijd.zo bang dat je iets te kort komt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het begint nu sterk af te koelen. De zon schijnt nog ,maar heb alle ramen al dicht gedaan. ⛄️☃️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, is data kersenwater van eigen merk spa van Jumbo? Het klinkt, net als de bloedsinaasappel.
Hier verder niet zoveel te melden. Gister at ik vis met worteltjes en aardappels en mosterd/boterjus,
Vanochtend tandarts, 6 venijnige verdovingsprikjes en toen was het weer klaar.
Dadelijk eet ik sukadevlees, aardappels, bloemkool, flinterdun geschaafde komkommer met een dressing van een paar soorten flesjes dressing. Toetje denk ik een ijsje want heb gister het pak dubbelvla leeggemaakt.
Ja dames, op naar een mooie Pinksteren :sun:
Alle reacties Link kopieren
Zes van die rot prikken thee.springen mij altijd de tranen in de ogen. 💉💉

Wij hebben pangan gegeten .was overgebleven van dinsdag, griesmeel pudding na.niet zelf gemaakt. gewoon uit n emmertje .

Verder heb ik ook niet veel te vertellen.
Jij ook n heerlijke Pinksteren thee .het weer schijnt goed te worden. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh lekker hoor asperges, die heb ik laatst bij mijn ouders gehad, vers uit het land.

Jejoue hier ook, ik had vandaag zelfs mijn winterjas weer aan.

Coetje was je nog een beetje optijd klaar vandaag op je werk?

Gaan jullie uitgebreid koken met Pinksteren? Ik heb wel zin in een lang weekend vrij, maar niet om hele uitgebreide menu's klaar te staan maken.

Vanmorgen aan het werk geweest. Met 4 bruine boterhammen en oude kaas ben ik de dag doorgekomen. Tussendoor water, verse gember thee en aardbeien gehad. Manlief had van de week mijn favoriete chocolade gekocht, die is nu op :-).

Vanavond op het menu: kip en aardappelen uit de oven en rode bieten. Maar ik vrees dat ik alleen eet. Het lijkt hier ziekenboeg te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven