Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Thee : Ik had tot nu geen problemen tot vorige week . Blijkbaar heb ik een soort van budgetmeter die ervoor zorgt dat ik niet over de limiet gaat .Dus dat is de reden dat ik offline moest . En ik had momenten dat er niets meer werkte . Vandaag geprobeerd om te bellen met de provider maar de lijn is heel slecht misschien morgen dat het lukt .
Coetje Ik weet het hoor dat thuis het werk gewoon voor gaat . De kabouterjes doen helemaal niets .Het is soms moeilijk dat om aan iemand ze verstand te krijgen . Bon ; ik maak een pot bolognese saus voor straks .
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Liz,veel sterkte met je schoonvader! Lijkt een beetje op het verhaal van mijn vriend..
Ik denk aan jullie :hug:

Thee,gek is dat dan he dat iets toch net anders smaakt.Ik snap ook niet hoe dat kan.

Wally,lekker bolognesesaus!

Hier eten de kinderen en vriend krieltjes,kropsla,zoetzure komkommer,erwtjes en een stukje beenham.Ik eet sla en een stukje kabeljauw.
Alle reacties Link kopieren
Dank je coetje. En ja, mijn schoonvader zit een beetje in hetzelfde schuitje als jouw vriend idd, dat was mij ook al opgevallen.
Wij eten vandaag aardappels met sperziebonen, appelmoes en een runderworstje.
Alle reacties Link kopieren
Liz .sterkte met je schoonvader. Nee dan ben je wel over de slaap heen. hoop dat je zoon in ieder geval doorgeslapen heeft.

Dat budget plafond is toch verder geen probleem Wally. Zorg ervoor dat je niet voor onverwachte verrassingen staat.
Heb ik bij mijn tel extra gedaan.omdat ik nooit mobiel bel.en geen verrassing wil beleven.

thee weer naar naailes hoop dat het allemaal gaat lukken naaldkunstenaar👍

Zenzeo in de ruststand vandaag? Hoop dat het goed met je gaat.

En coetje ik zou liever met je kinderen en vriend mee.eten. hoop alleen dat het beenhammetje niet gerookt is.

Kappersbezoek weer achter de rug. Over n week of zes weer pffffff
Thuisgekomen n lekker kommetje groentesoep gegeten.ik gehad het erg houd.
kachel hoger gezet.en ik vind het hier rommelig .maar heb geen zin om wat te doen.dus ga er midden in zitten niks doen.🤭
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net paaseitjes gekocht :-)
Alle reacties Link kopieren
Haha Sara, bij Action? Hoorde dat ze daar vlak na de Kerst al lagen.
Lizenlotte helemaal over het stuk over je schoonvader heen gelezen. Sterkte ermee :hug:
Fijn dat je er weer voor 6 weken vanaf bent Chris. Ik zal de thuiskapster ook eens bellen binnenkort voor de puntjes.
Net 2 mandarijnen op. Nee ze maar per 2 dan zijn ze eerder op want ze zijn niet zo lekker. Beetje smakeloos. Maar wel zo lekker m'n speklappen, paneren en 'cremeren' en dan lekkere jus ervan, Mmmm.
ik was in de action, maar geen paaseieren , das toch van de zotte.
Alle reacties Link kopieren
Thee,had je ze van de appie die mandarijnen,ik wel maar ze zijn niet lekker.Kinderen doen ze door de yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook van de appie. zijn grote mandarijnen. niet echt slecht.
Wel verschil in mandarijnen uit het zelfde net. hele lekkere ,en ook wat waterige.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Deze zien er lekker uit maar zijn hard en niet sappig.Vorige week had ik ze van de Lidl,daar waren er zeker 6 de volgende dag heel zacht,vies dus.

Chris,beenham doe ik altijd in de oven.
Fijn dat je er weer even tegen kunt met frisgeknipte haren.

Paaseieren O_O sorry maar daar doe ik nog even niet aan mee.Hier zijn net de laatste kerstkransjes en andere meuk op.

Nu een cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,hoe is het met je schoonvader?
Heb veel aan jullie gedacht!

Ik heb welgeteld 1uur geslapen,toch maar weer medicatie bestellen want ben nu een wrak en moet wel normaal kunnen functioneren.
Ontbijt zoals altijd koffie en 2 crackers.

Zenzeo,met jou ook alles goed?

Ik ga snel aan het werk,het is gelukkig niet druk dus ik kan een beetje rustig aan doen.Nu nog een kop koffie en ondertussen de mail wegwerken.
Fijne dag allemaal!!
goeienmorgen allen
Hoe gaat met de papa van Thee en schoonvader van liz . Hopelijk gaat het goed met hen .
Zenzeo :Hoe gaat het met jou ?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ontbijt.boterham met kaas.en een met aardbeienjam. Koffie.

Hoop dat het goed of in ieder geval beter gaat zenzeo en met ieders familie leden.sterkte voor iedereen.

Ach coetje .wat vervelend .voel je je zo brak op n gegeven moment. Hoop dat je vanavond zo moe bent dat je de hele nacht doorslaapt .
Fijne dag mensen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen!

Hopelijk gaat het beter met je schoonvader, Liz.
Met mij wil het allemaal niet lukken.
Ook weer een vervelend punt: de apotheek levert mijn medicatie thuis af.
Tenminste, dat is de afspraak. Ze doen het niet. Heb al paar x gemaild. Geen antwoord.
Ben het zat.
Alle reacties Link kopieren
Da's mooi waardeloos ZZ, afspraak is afspraak lijkt me. Mijn apotheek doet het altijd in de brievenbus en 1 x per zoveel tijd past dat niet en dan komen ze het boven brengen. Hoop dat je snel antwoord én medicatie krijgt. Heb je anders iemand die het voor je op kan halen? Gedoe rond medicatie kun je er nu niet bij hebben!
Coetje, ja dat is wel dé manier om brak te worden zo weinig slaap. Net als Chris hoop ik dat je vannacht een goede nacht kunt maken. Is het door gepieker?
Wally met mijn vader gaat het in principe goed al had hij afgelopen weekend weer een kleine delier. Heel gek want hij is toch al even weer in vertrouwde omgeving.
Chris mijn mandarijnen zijn ook van AH van de vorige 1 + 1 actie. Ook het 1e netje lekker en deze dus minder. Heb weer 2 nieuwe netten klaarliggen dus benieuwd hoe die zijn. Heb nu ook handsinaasappels van Lid. Net 1 op, lekker.
Ontbijt 2 beschuitjes met fruitspread, lunch sneetje uit de oven en net dus de sinaasappel. Ik ga nu maar eens thee zetten, moet opletten dat ik genoeg drinken binnenkrijg.
Thee fijn om te horen dat het iets beter gaat met u papa .
Is dat de normale gang van zaken doen . Die apothekers hebben wel een heel vreemde gang van werken .
Vanavond is het kip met paprika en ui + polenta . Salade erbij en we hebben weer geeten.
Alle reacties Link kopieren
Als de apotheek net zo werkt als de mijne zenzeo .ben je nog wel even bezig.
Onvoorstelbaar zoveel als er hier mis gaat.en de fout ligt nooit bij hun. 😡

Nee ik slaap doorsnee goed thee. Als ik n keer wakker word pak ik mjn iPad of ereader.en val ik wel weer in slaap.

Ja er zit zo veel verschil in sinaasappels en mandarijnen..
Dus nu van de Lidl maar weer proberen dan.

Man heeft n kies laten trekken vanmorgen.dus ik vertroetel m maar n beetje.🥰
Heb zelf zo.n angst voor de tandarts.dat ik het dus heel erg vind.
Toch ben ik binnenkort zelf ook weer aan de beurt .

Straks denk ik maar n beetje rijstepap koken. Heb groentesoep staan.kan ie de bouillon van drinken.
Rijstepap lust ik zelf ook graag . Hij stopt altijd gelijk met eten.en ik eet mij altijd overal doorheen. Je kunt met n getrokken kies best wel voorzichtig iets vloeibaars drinken met n rietje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Is het nu gelukt met de apotheek Zenzeo? Mooi waardeloos zeg!
Maar helaas is ook mijn ervaring dat er vaak iets misgaat.
Al deze stress kun je missen als kiespijn als je herstellende bent.Sterkte!

Kinderen hebben andijviestamppot met zongedroogde tomaatjes op en een grieks gekruid filetlapje.
Voor mezelf een lauwwarme salade van peultjes,erwtjes,bosui en feta.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de sterkte wensen. Schoonvader is nog niet geholpen, dus we weten nog niks meer dan gisteren. Afwachten dus maar weer..
Zz wat vervelend dat de apotheek zo lastig doet, hopelijk is het inmiddels opgelost?
chris hopeljk valt de napijn mee bij je man, een kies trekken is niet fijn natuurlijk.
Thee fijn dat het beter gaat met je vader maar wel raar dat hij weer een delier had ondanks dat hij alweer een tijdje in zijn eigen omgeving was. Hopelijk was dat de laatste keer en gebeurd het niet nog eens.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met afwachten Llotte!
Ik had rond 17.30 ecnt een enorme hongerklop. Heel snel een banaan, sinaasappel, 1,5 schijf ananas en 2 chocolaadjes op. Daarna een klein portie gyros gemaakt met sausjes en 2 mini pita's. Nu zit ik aan de zoethoutthee.
Alle reacties Link kopieren
O ja, het lijkt erop dat mijn dvd-recorder het heeft begeven en daar ben ik helemaal niet blij mee :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gebeld en ze leken me echt geschrokken. Morgen maken ze alles in orde en brengen het.
Ik lig in bed en probeer rustig te liggen.

Had wat ananas op, maar brandde gewoon.
Jullie eten lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmiddag groentesoep en vanavond erwtensoep gegeten.
Man kon ook voorzichtig iets eten, hoop dat het goed blijft gaan. Morgen is het ergste leed geleden.

Vanavond naar het special op de Duitse t.v gekeken.over de enorme sneeuwval
de kant van Beieren op. Jeetjemekreetje.wat n portie sneeuw. meters hoog. Je zal er maar vastzitten in een van die dorpen.moet er niet aan denken.
Gezellige avond .Alles komt goed.ik hoop daar in Beieren ook.
Beterschap voor alle zieken.en lekker slapen😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien chris, onvoorstelbaar he? De kranten staan er ook vol mee.
Mijn schoonvader word vandaag als 1e geholpen, de arts was woest dat hij daar gisteren nog steeds lag te wachten en is navraag gaan doen. Blijkt dat er eergisteren wel een spoedgeval was maar gisteren stond hij gewoon niet op de lijst :facepalm: ja dan kun je lang wachten he.. beetje jammer. Mijn schoonmoeder vertelde dat er zoveel veranderd is in enschede chris, klopt dat? ze is er zelf opgegroeid en heefter familie wonen maar herkent niks meer en is al 2 keer verdwaald. Het zh schijnt ook erg ingewikkeld in elkaar te zitten en moeilijk vindbaar te zijn. Maar ik neem aan dat er wel borden staan die je naar het zh leiden toch of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven