Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het was een erg geslaagde avond gister!
Vandaag ga ik weer gewoon werken tot 12u en dan ben ik vrij tot dinsdag.
Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de uitslag.

Zenzeo,lastig dat eten! Ik neem vaak zelf iets mee voor vriend.Die is ook een beetje smetvrezerig.
En als je van de dietiste minder zout mag dan zou ik dat daar gewoon nog een keer melden.

Wally,is het gelukt met de brief?

Mijn ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen.ontbijt.koffie.twee sneetjes brood een met gewone kaas en een met St Paulin.lekker .
Moet zo nog wel douchen..dan optutten en de kleren. Vanavond verjaardag.
Lekker lang weekend coetje.woon jij in n gebied waar de meeste bedrijven en winkels gesloten zijn tijdens de carnaval.
Laat je uitslag hier weten?
Gezellige dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
goedemorgen
Coetje nog niet , ik moet eventjes nadenken hoe ik het op papier krijg en het adres nog opzoeken .
Ik duim voor een goede uitslag .
Voor ieder een fijne vrijdag en degene die carnaval vieren heel veel plezier toegewenst .
Wally,op internet zijn standaard brieven te vinden,moet je even googlen.
Of hier een topic openen,miss zijn er meer belgische die dit meegemaakt hebben en kunnen die je op weg helpen.

Chris,mijn werk is gewoon open maar hier in het dorp zijn wel de winkels dicht maandag en dinsdag.Behalve de supermarkt.
chrisjoh schreef:
01-03-2019 08:23
Goedemorgen.ontbijt.koffie.twee sneetjes brood een met gewone kaas en een met St Paulin.lekker .
Moet zo nog wel douchen..dan optutten en de kleren. Vanavond verjaardag.
Lekker lang weekend coetje.woon jij in n gebied waar de meeste bedrijven en winkels gesloten zijn tijdens de carnaval.
Laat je uitslag hier weten?
Gezellige dag allen :bye:
Hey je hebt de St.Paulin gevonden!
Ik heb net een grote lepel speculoos crunch gegeten :wtf: beter van niet.
allee Appeltaart ik heb net een nepmagnum geeten . Ik heb vreetbuien tijdends mijn feestweekje .
Dames ik heb een topic geopend op jullie advies waarvoor dank u ; omdat jullie mij over de streep getrokken .
Hopelijk is het vanmiddag goed gegaan, Coetje.

Ik had twee moten roodbaarsfilet. Met gekookte aardappels in gesmolten boter, dille en citroen.
Heerlijk.
Hier een bak konijnevoer , yummie + Pasta pesto kip .
Zenzeo hoe ging het vandaag ? lekker he roodbaars .
VL: veel sterkte. :hug:
Zenzeo: jezelf goed in de gaten houden hoor. Verstandig dat je doorgestuurd wordt naar de cardioloog.
Coetje: heb je verder nog iets van de aangifte of van dat 'meisje' gehoord? Veel plezier met de Carnaval, ook voor de kinderen.
Wally: wat vervelend dat alles met de bewindvoerder en je financiën. Hebben die bewindvoerders nog een overkoepelende organisatie waar je contact mee op kunt nemen?
Je zou link naar mijn website mogen hebben, maar mijn pb's worden ook al een tijdje niet meer verzonden. Dus gaat momenteel helaas niet lukken.
Jaja: klopt; ik stel inderdaad alles handmatig in bij mijn camera. Fotografeer jij ook?
Chris: wat naar van die allergie; sterkte! Heb je al anti-allergietabletten? Wat goed dat je zelf zo duidelijk weet wanneer je last van smetvreesklachten krijgt en jezelf weer bij kunt sturen.
Wat klinken jullie cabrio-ritjes toch leuk.
Herfstappeltaart: hoe gaat het met je?

Hoop dat iedereen een goed weekend zal hebben. Hebben jullie nog plannen?
O ja; de eerste basilicum komt juist boven de aarde uit. Nu is het wachten op de paprika, Spaanse peper e.d.
Zal dit weekend ook de cherrytomaten, aardbeien e.d. zaaien.
Brood met mosterdkaas
Ben ik ook weer eens! Hier alles goed hoor, ik lees jullie wel maar als ik wat wil plaatsen kom ik of steeds in mijn postvak hier op viva, of er staat iets van not a ajax request? :-? (Wat dat dan ook moge betekenen..) heel irritant iig.
Maar nu lijkt hetgoed te gaan :-)
Zenzeo wat schrikken dat je pijn op jeborst had, goed dat je bent doorgestuurd.
Wally ik vind het echt heel erg voor je dat je zoveel problemen hebt door die nare bewindvoerder :-( goed dat je een topic hebt geopend, hopelijk kunnen je medebelgen hier op het forum je verder helpen met het proces tegen hem.
Ik zou die man wel willen slaan, zo oneerlijk vind ik hem! Maar dat dat niet helpt snap ikook wel. Veel kracht en sterkte toegewenst in het proces om je gelijk te halen en van die rotvent af te komen :hug:
Coetje wat schrikken joh dat je zoon via de pc contact had met zo'n pedofiele engerd, je doet het heel goed als je het mij vraagt als moeder zijnde gezien hij direct naar je toe kwam en het met jou durft te bespreken. Goed dat je anderen er nu ook voor waarschuwt met je topic. Laat de betweterige dames hier op het forum maar kletsen, ze komen er vanzelf wel achter dat hun perfecte maakbare wereld niet bestaat. Hopelijk doet de politie echt iets met jullie aangifte en word die persoon opgepakt.
Voor nu veel plezier bij de carnaval, en ik hoop dat de uitslag gisteren goed was.
Tv, appeltaart en thee, hoe gaat het met jullie? Ik zwaai even: :bye:
Chris wat heerlijk dat jullie dit jaar weer een cabrio hebben om mee te rijden, hopelijk krijgen we nog veel mooie dagen dit jaar en kunnen jullie dus nog heel veel ritjes maken. :-)
Tv ik heb vandaag geen plannen, behalve boodschappen doen dan. Morgen komt mijn zusje met de tweeling nog voor de verjaardag van mijn zoon dus dan moeten we wel wat in huis hebben natuurlijk ;-)
Verder hoop ik morgen wat meer te horen over de stand van zaken in de zoektocht naar mijn toekomstige auto, ik heb nu een gebakje die 20 jaar oud is en op diesel rijdt (euro2) met gebreken en een aflopende tuv, en heb nu van mijn ouders het aanbod gehad dat ik een lening van hun kan krijgen voor een andere benzine auto van max. 8 jaar oud :-) ik ben met mijn vriend bij onze garage eigenaar geweest om advies te vragen en heb hem een zoekopdracht gegeven zodat wij er geen werk mee hebben en hij later ons aanspreekpunt is als er iets met de auto zou zijn, in plaats van een vreemde aan de andere kant van duitsland waarvan je nog maar moet zien of hij wel eerlijk is en je de wettelijk verplichte garantie van een jaar geeft. Mijn vriend werkt al 5 jaar met die garagehouder samen ( hij is spuiter nl) dus ik vertrouw hem en zijn vakkennis wel. Dit weekend komt hij weer langs bij mijn vriend om spuitwerk op te halen, en hoop ik dus dat hij al iets meer kan zeggen.
Goedemorgen,

Liz,dank voor je lieve woorden.We hebben nog geen bericht van de politie.

Wally,ik ga straks je topic even lezen.Hopelijk heb je er iets aan!!

Ik heb/had een ontsteking in de 12vingerige darm en daarvoor medicijnen,kom ik zo op terug.
En mijn nieren zijn nog steeds niet goed dus daar volgen weer onderzoeken voor.
Nadat ik gisteravond de medicijnen genomen had lag ik ineens in de ambulance.Weer een allergische reaktie,begon met jeuk en daarna weet ik niks meer.Volgens vriend lag ik als een gek te shaken.
Na 2 spuiten was ik weer bij maar ter controle nog tot 2u vannacht moeten blijven.Die neem ik dus niet meer!
Nu nergens meer last van.

Ontbijt koffie en zometeen lekkere warme worstenbroodjes van de bakker.
Ik schrik ervan, Coetje! Wat een heftige reactie op die medicijnen.
Zware nacht voor je (en ook voor je vriend). Doe vandaag maar rustig aan.

Liz, fijn dat je vriend samen met de garagehouder een passende bolide voor je zoeken. Komt helemaal goed.

Ontbijt was cornflakes. Straks een pink lady appel.
Jeetje Coetje! Ben je al weer thuis inmiddels?

Tijdschrift, wat leuk dat je weer met je moestuin bezig bent en dat de basilicum al boven komt.

Wally, heb je wat aan de tips in het andere topic?

Naar de rest zwaai ik even en voor iedereen een dikke :hug:

Morgen vieren we de verjaardag van onze jongste. Door de omstandigheden hebben we het verzet naar vandaag. Ik heb een mooie taart laten maken met Nijntje erop.

Man en jongste liggen te slapen. Oudste is bij vrienden van ons aan het spelen. En mijn schoonzusje komt zo om hier even te helpen.

Ik zit nu aan een kop koffie en snoep een beetje tussendoor. Koekje, frambozen, een cracker etc. Straks met schoonzusje maar even lunchen.
goedemiddag
Ik ge maandag een telefoontje doen naar met dank aan een forummer .
O, jeetje Coetje . Ik weet dat ik geen medicijnen verdraag maar dat slaat wel alles . Als ik jou zou vandaag da boel laten zoals het is en goed rusten . Hopelijk ga je nieren weer werken .
Liz je laat het wel weten als je een auto hebt .
T.v geen probleem hoor, prive is prive . Misschien later alles weer werkt hier .
Een fijne zaterdag voor allen .
coetje toch .wat schrikken weer. steeds weer wat. Lieve knuffel van mij.❤️
en dat op medicijnen,wat naar.

Liz fijn om weer wat van je te lezen.en succes met het zoeken naar n auto. ja ook geluk moet je hebben met n auto.
Gelijk heb je dat je naar iemand gaat die je vertrouwt.
Hier is zoon mee geweest met de laatste auto.s .hij is automonteur .en weet ook waar hij naar kijken moet.is meestal ook wel n geruststelling .man weet er wel wat van.maar zoon dus meer.

Gefeliciteerd met je jongste viva .gezellige verjaardag. 👍

Wally al wat licht in de duisternis ? heb je topic gelezen. en de laatste reactie tot nu toe .vond ik n verstandige .hoop dat je er wat mee kunt ..

Hier gisteravond verjaardag gehad,man is jarig geweest .en het is laat geworden voor ons doen .lag om twee uur in bed .en ben zo duf als n konijn .
Gelukkig hebben we n rustig weekend, niks moet. Dus gewoon n beetje rommelen in huis. Lezen .en woordspelletjes op de iPad.
Vanmorgen brood met american .en met st,Paulin.en ja Herfst is minstens zo lekker als Port Salud. koop ik in het vervolg altijd. 👍
Vilgens mij is ie ook nog iets goedkoper.leek mij n flink stuk voor 2€. Maar zal het gewicht moeten vergelijken.ben trouwens niet zo heel prijsbewust. .dat is mijn man dus wel.in ieder geval een iemand die hier op de centjes let,😀
Tijdschrift succes met je minimoestuin..🌶🍆🍓
Zenzeo ook alles tot zo ver in orde?
Dan allen n gezellige zaterdag.tot later.
Afbeelding
Jee coetje wat schrikken joh zo'n heftige reactie op die medicijnen! Gelukkig was je niet alleen en heeft je vriend gelijk gereageerd. Hij zal ook wel geschrokken zijn. Rustig aan doen hoor dit weekend, laat je lichaam eerst maar even bijkomen van die reactie.
Wally ik laat het zeker weten als ik een andere auto heb :-) succes met je telefoontje alvast maandag, ik hoop echt dat ze je van die nare vent af kunnen helpen.
Vivafijn dat je je weer even meldt, hopelijk is alles inmiddels weer ok met iedereen.
Veel plezier alvast morgen met de verjaardag van je jongste, en wat leuk een nijntje taart. Daar gaat ze zekers blij mee zijn! :arrow:
Chris gefeliciteerd met je man :cheers: en viva natuurlijk met je jongste dochter :gift: s fijn dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad gisteren chris, een beetje duf zijn hoort er dan bij he en is ook niet erg als je toch niets hoeft.
Mijn vriend weet ook best veel af van auto's maar heeft natuurlijk niet de contacten die een garage eigenaar heeft, en zo hoeven wij niks te regelen met werk en opvang voor zoon wat me ook veel waard is.
Chris gefeliciteerd met de verjaardag van manlief .
Vandaag soep met brood .
Viva wel een beetje aan de late kant maar ik hoop dat het een zeer leuke feestje en dat taart heel lekker was .
Viva,gefeliciteerd :gift: was het een leuk feestje?

Chris,ook gefeliciteerd! :gift:

Ik houd het kort,beetje rillerig van binnen nog.En heel moe.
November 2017 heb ik dit ook gehad anafylactische shock ,toen was het van de antibiotica.Nu ging het nog sneller en dat van een maagbeschermer..nooit van gehoord.

Ik duik mijn bedje in en lees jullie morgen weer.Dikke :hug:
Doe maar coetje. ga maar lekker slapen.ik heb even het eerste deel van Das Boot .gekeken. Vond het wel mooi, even kijken wanneer deel twee is. Ik geloof dat er 8 delen op komen.en als ze nu op allemaal oo zaterdag avond komen .kijk ik wel.tis ook maar steeds n uurtje.

Dank allemaal vor de felicitaties.

Ik had gisteren n taart uitgezocht die ik zelf heerlijk vond.maar de rest was er niet zo gecharmeerd van.
Zat n zoete dikke stroperige chocolade rand langs die er uitliep. Maar wel heel lekker.smeerde wel heel erg op de gebaksschoteltjes.

Ik ben er intussen ook ingekropen. Wil nog even lezen.
Lekker slapen allemaal .Alles komt goed :bye:
Goedemorgen,

Liz,goed nieuws gehad over een auto?

Chris,klinkt mij ook als een lekkere taart!

Ik voel me ook weer normaal :P
Vandaag is de optocht,omdat het slecht weer is zet vriend straks een tent buiten,de gaspaalkachel erin en dan sta ik warm en droog :rofl:
Er komen een hoop vrienden dus dat wordt vast gezellig.

Ontbijt koffie en de oven staat aan voor warme worstenbroodjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven