Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mooi zenzeo. echo gelukt.

Ja het wachten en steeds weer naar artsen en ziekenhuis. Neemt zo veel tijd in beslag.
Momenteel is het hier gelukkig rustig qua artsenbezoeker. Maar laat ik het afkloppen .(op ongeverfd hout.) zei mijn vader altijd.hoop dat n goed blijft gaan.

Heel rustig is het hier.jammer niet erg gezellig.maar zullen we willen blijven bestaan.moeten we maar even doorzetten. 🌹zou jammer zijn als het topic n langzame dood sterft.

Fijne avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
fijn zenzeo dat de echo gelukt is zonder malligheden en coetje heeft dus ook alle onderzoeken achter de rug nu. hopelijk krijg je dinsdag een positieve uitslag.
chris ik hoop ook voor jou dat het zo rustig blijft vwb ziekenhuisbehoeken.
tv ik heb seizoen 2 van the missing gisteren uitgekeken, was idd weer een goed seizoen! ben benieuwd naar seizoen 3.
ik heb ook bami met kipblokjes en een groentepakket gegeten bij vriend, hij heeft het in elkaar geflanst dus zoon en ik konden zo aanschuiven :-)

hier regent het de hele dag al, dus ik wou vanmorgen met zoon naar de bieb maar daar aangekomen bleek die dicht te zijn ivm vakantie openingstijden. vond ik stom. de vakantie is al voorbij hoor ;-) maar goed, voor niks 20 km rijden vond ik ook zowat dus maar wat winkels ingeweest en de Linda en geurstokjes gekocht. ik had een abbo op linda maar die had ik opgezegd omdat ik de normale abboprijs te duur vind, dus vandaar dat ik hem nu maar los koop. want ik lees hem wel graag.
Alle reacties Link kopieren
Liz,deze onderzoeken waren niet bij mij,maar evengoed spannend!

Is de Linda dan los niet duurder dan een abbo? Dat is raar!

Chris,we laten dit topic niet doodbloeden hoor! Jullie horen een beetje bij mijn dagelijkse routine :P

Wij aten thais,vriend en kinderen met plakrijst,ik met bloemkoolrijst.

Nu staat er wat stokbrood en salade's op tafel en ik drink een radler.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden vanmiddag wat forel mee genomen uit n dorp in de buurt .waar n wedstrijd forel roken werd gehouden. Smaakte wel met n cracker maar is niet mijn lieveling vis .
Het liefst eet ik patat met kibbeling .en echt lekker maar zo vreselijk duur tegenwoordig is n zeetong. Dat is wel de lekkerste vis. En dan n flinke grote .zo dat je echt wat te happen hebt🤭heerlijk.

Tijdschriften zijn echt duurLiz .ik zou ook denken dat losse verkoop duurder zou zijn . Is het n maandblad of n weekblad.? Kreeg m eerder wel eens van n vriendin.

Weet niet wat we morgen gaan doen. Veel weggeweest deze week.wil morgen wel thuis blijven. .maar nu eerst lezen en dan slapen .trusten :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
de 1e periode is wel goedkoper bij Linda, als die afloopt betaal je de normale winkelprijs. natuurlijk heb je hem dan wel gratis thuisbezorgd in principe maar voor mij loont dat niet omdat ik alsnog naar het grenspostadres moet om hem op te halen en er daar ook weer 25 cent voor moet betalen. dan neem ik hem net zo lief maandelijks mee bij de boodschappen in nl zodat ik niet in 1 keer zo'n hoog bedrag hoef te betalen. en daarbij kan ik over een half jaar weer een nieuw abbo met korting nemen ;-)
Alle reacties Link kopieren
ah coetje, de onderzoeken waren dus niet bij jou gelukkig, maar desalniettemin hoop ik op een zo positief mogelijke uitslag dinsdag.
chris wat zullen de visrokers daar gebaald hebben van het weer zeg vandaag, of viel het daar waar je was mee met de regen? ik ben niet zo'n viseter, niet dat ik het niet lust, maar ikweetniet..het spreekt me niet zo aan ofzo. en dat terwijl ik voor ik bij de thuiszorg begon bij een visboer gewerkt heb.. mijn vriend was stiekum heel gelukkig toen ik ander werk moest zoeken vanwege de lucht die ik altijd meenam naar huis heeft hij me later wel eens opgebiecht.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. .Het was gisteren mottig Liz.maar hebben ook nog zonder plu kunnen lopen.dus het viel mee.
Ja vislucht. Wij stonden daar gisteren in de lucht van het roken van de vis.het was gelukkig buiten.al heb ik onze kleding wel even opgefrist toen we thuiskwamen.
Heb je ook met frituur.

We gaan ons best doen coetje om het hier n beetje levendig te houden.👍

Ik lig nog in bed.😂lekker warm nog .zie wel wat de dag ons brengt.de zon schijnt niet.maar het is nog vroeg,
Fijne Zondag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen allemaal,

Afbeelding

Ik vergeet jullie niet hoor! Ben alleen momenteel ook druk met veel andere dingen.
Maar ik duik wel steeds weer op hoor! Denk ook niet dat dit topic gaat verdwijnen.
Over het groentepakket: 1x per week haal ik en biologisch groentepakket op bij een boerderij hier in de buurt. Daar zit dan afhankelijk van hun oogst, verschillende groente in. Dus nu bijvoorbeeld courgette, aubergine, sla, rode bietjes e.d. En later in het seizoen krijg je dus bijvoorbeeld boerenkool, spitskool, pastinaak etc. De groente komt rechtstreeks het land af; dus je moet het zelf schoonmaken, wassen en snijden. Het is zoveel lekkerder als de groente zo rechtstreeks van het land komt, onbespoten is etc. (de groente is dus veel smaakvoller). Als je in de mogelijkheid bent, help je de boer af en toe eens op zijn land. Is niet verplicht, maar wel wordt wel gewaardeerd.

* Noor: heb je wel een goede vakantie gehad?
* Liz: Fijn dat er niets ernstigs aan de hand bleek met je schoonmoeder.
The Missing heb ik uitgekeken. Moet weer op zoek naar een nieuwe serie. Misschien OITNB, maar die vind ik per seizoen minder worden eigenlijk.
* Zenzeo: fijn dat de echo goed is gegaan.
* Coetje: het blijft wel spannend en zwaar met je schoonmoeder. Veel sterkte dinsdag.
* Chris: ga je nog een dagje uit vandaag?
* Thee: mocht je dit lezen of via één van de anderen te horen krijgen. Ik hoop dat je steeds iets verder opknapt.

Ik ga nu eerst eens een paar boterhammen eten. Afbeelding
Chris: we waren gelijktijd aan het typen; dus ik zie nu je berichtje pas dat je vandaag wel ziet wat de dag brengt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Tv,hier wel wat boeren in de buurt die aan huis verkopen maar meer losse verkoop.Ik vind die groenten ook smaakvoller dan die uit de supermarkt
Heb er gister zacht fruit gekocht,frambozen,pruimen en bramen en een krop sla.

Liz,ik heb ook een tijdje in een viswinkel gewerkt,woonde toen nog thuis en moest me van mijn moeder eerst omkleden in de schuur voordat ik binnen mocht komen na een werkdag :rofl:

Chris,een dag thuis kan ook fijn zijn!
Heb gezien dat het einde van de week weer warm wordt!

Wij gaan even naar schoonmoeder en vanmiddag oudste wegbrengen,die gaat 16 dagen naar Griekenland met een vriendin.Ze is nog nooit zo lang van me weggeweest dus zal best wennen zijn.Jongste vindt het maar niks,die moet morgen weer naar school.
Alle reacties Link kopieren
Een sneetje spelt met kaas. Koffie verkeerd en 2 gedroogde pruimen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ja groente vers van het land .smaakt zo veel lekkerder.
Wij kopen het vaak onderweg.bij mensen die n volkstuintje hebben.en daar in bezig zijn .vinden ze altijd leuk om wat te verkopen.omdat het vaak zo veel is wat ze hebben. En aangezien ik wel elke dag bonen lust.🤭En n verse krop sla zo van het land .je weet niet wat je proeft.

Het regent hier nu.vind het ook frisjes.maar inderdaad.de vooruit zichten zijn wel gunstig,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
wij lagen vanmorgen om 9 uur al in het zwembad, en hebben nu even een rustuurtje. groenten uit
eigen tuin zijn veel lekkerder idd, schoonmoeder heeft ook een moestuin en daar krijg ik ook nog wel es wat uit :-)
ik zou ook wel graag biologisch vlees van een boer willen hebben, volgens vriend moet er een boer in denekamp zijn die dat verkoopt dus ik ga zo eens kijken of ik wat op internet kan vinden. anders had ik ook wel bij koop een koe ofzo willen bestellen maar dat is voor mij lastig omdat ze niet in dld bezorgen en ik kan het slecht laten bezorgen bij het postadres, dat vind ik ook weer zo wat :-?

coetje veel plezier voor oudste, zal raar zijn voor jou gezien ze nog niet eerder zo lang is weggeweest maar loslaten hoort bij het moeder zijn he, ze gaat het vast ontzettend leuk vinden daar en vol verhalen terugkomen.
Alle reacties Link kopieren
Verse groenten zijn stukken lekkerder!
Toch ga ik, noodgedwongen, voor gemakkelijk.
Biologisch hecht ik niet aan. Behalve wat wortelen betreft. Groot smaakverschil.

Laat ontbijt van brood met gebakken ei/tomaat en bosui. Plus een pepertje.
Alle reacties Link kopieren
Is wel iemand te vinden op internet Liz. Heb al gegoogeld.
Heb jij dan zo veel voorraad?
Ik hecht ook niet zo veel waarde aan biologisch. Vaak maken ze er misbruik van.door hoge prijzen te vragen .terwijl het niet biologisch is.
Ook weet in n groothandel net over de grens Liz.die ontzettend goed en lekker vlees verkoopt.wil ik je de naam wel van sturen in n p.b. Maar denk dat je het bedrijf wel kent.
Is ook fijn n zondag thuis coetje .Ben al druk geweest ook. Het weer is er ook niet naar om er uit te gaan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hebben jullie gelijk in: vaak wordt er misbruik gemaakt door de landbouw door te melden dat groente en fruit biologisch zijn, terwijl dit niet zo is. Omdat het meer geld oplevert. Voordeel dat je zelf meehelpt; ik weer dat het bij 'mijn' boer allemaal prima in orde is qua biologisch boeren.
Vanavond eet ik maaltijdsalade met lollo rosso, ei, tomaat, komkommer e.d. Hebben jullie al bedacht wat je gaat eten?
Alle reacties Link kopieren
Hoef ik niet over na te denken: heb een rest bami om op te bakken.

Volgende week dagelijks doktersafspraken. Ik baal er ineens zo van. Gewoon geen zin in.
Hopelijk gaat het betere weer me een positieve impuls geven.
Zon en warmte doen me altijd wel goed.
Lekker Zenzeo. Eet smakelijk!
Net leuk elke dag doktersafspraken. Begrijpelijk dat je baalt. Er zijn leukere dingen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je n beetje steun zenzeo.❤️En het weer zeggen ze dat het beter gaat worden. Kan mij goed voorstellen dat je dat gesleep zat bent.maar je bent n grote meid😂dus je gaat .en als beloning trakteer je zelf op iets lekkers. Of op iets nieuws. Leuk jurkje o.i.d. Succes.
Wij hebben sperziebonen .ook zo van het land gegeten. Met n stukje rundvlees.en n paar aardappeltjes.
Vanmiddag ook al n kommetje maaltijdsoep gegeten, dus weer genoeg,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook balen Zenzeo! Ik hoop ook dat het weer je een positieve boost geeft.En anders mag je hier even ongegeneerd klagen.

Wij aten zelfgemaakte broodjes hamburger.Ik zonder brood maar met een hoop sla.
Alle reacties Link kopieren
kan ik goed begrijpen zenzeo dat je er soms even klaar mee bent.hopelijk helpt het mooiere weer je wat op te vrolijken deze week.
wij aten een schnitzel met champignonsaus en patat en sla, helaas heeft vriend geen best humeur vandaag door oververmoeidheid dus gezellig was het niet aan tafel. :-(
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel!!

*nu op zoek naar leuk jurkje is*
:D
Alle reacties Link kopieren
Als je al iets van de nieuwe collectie wil moet je de volle prijs betalen.al hebben ze weer geweldige dingen dit seizoen. 👍
Maar ik hebben gisteren nog n jurkje gescoord voor de helft. Zag er nog net eentje hangen in n boetiekje.erg mooi. Veelkleurig. Ondergrond zwart.met de kleuren kobalt blauw .rood geel.beetje groen. okergeel .Blij mee. zwarte elastische ceintuur er om.maar kan ook zonder.
Kunnen straks alle kleuren laarsjes bij. .
Trakteer je zelf maar mooi.zenzeo.mag best na zo,n week.

Ja Liz
vervelend het humeur van je vriend dan.maar ook dat gebeurt.
Hier is het vaak zonder reden.zo zonde van de tijd.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 18-08-2019 21:49
0.40% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier slaapt vriend al de hele avond :rofl: denk dat ie wakker wordt als ik naar bed ga.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Nog maar net wakker.tot later.

Je vriend al wakker coetje😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven