Wat eet jij op dit moment? Deel 17

25-04-2019 18:58 3054 berichten
Iedereen die houdt van lekker eten, veel andere onderwerpen en gezelligheid, is van harte welkom om mee te schrijven in dit topic.


Hier kun je het oude topic vinden eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-16/ ... #p29851007

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt versgebakken broodjes,1 met kaas en een zachtgekookt eitje,de andere met kip kerrie salade en een cappuccino on the side :P

Nu een schop onder mijn kont om wat te gaan doen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag! chris vriend rijdt in dld, dit keer was het bij bremen in de buurt. wij hadden helaas echt sh#tweer, de 2e mange in vriend zijn klasse hebben ze gestaakt omdat het te glad en nat was, en dat doen ze echt niet snel bij motorcross..
vriend had gisteren de 2e plek gehaald maar het was ook seizoensfinale dus ook nog een bekeruitreiking over het hele seizoen, wij dachten dat vriend net buiten de bekers zou vallen maar doordat ze voor de wedstrijd van gisteren dubbele punten uitdeelden had hij de 5e plaats en kreeg hij ook nog een seizoensbeker :-D. vriend wou hem zo teruggeven, hij dacht dat ze zich vergisten.. :lol: dat was dus een onverwachte verrassing! :-)
gisterenavond was er nog groot feest daar na de bekeruitreiking, dat duurde tot 3.30 vannacht. wij lagen er rond 1 uur in maar konden natuurlijk niet slapen door het kabaal, dus ik ga zo nog even een uurtje liggen, tot later!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor vriend Liz!

Huisje is weer netjes,was weggewerkt en uitgebreid gedoucht.Vanavond halen we grieks,lekker!
Alle reacties Link kopieren
Kinderen hebben AVG gegeten.
Man en ik hebben sushi gegeten.

Nu een kop thee met honing en dan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal mooie zondag gehad,

Sushi’s ben ik niet dol op.zoon van mijn zusje zegt altijd.er moet n wet komen dat sushi verplicht wordt als ontbijt lunch en diner. Zo dol is hij er op.en n vriendin van mij ook. Na ja ieder zijn meug.

Liz was n eind weg dan Bremen. Maar gefeliciteerd.met de beker.jammer van het shit weer.
En coetje aan de Griek .
Wij zijn naar Apeldoorn gereden.snelle rit heen en weer terug. Toen even naar zoon en kleinzoon. Rond half 5 thuis kwamen broer en schoonzus nog .nu lig ik in bed..
Ga zo lezen, maar denk dat ik nog wel n keer in slaap val. Trusten :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen! dank jullie wel voor de felicitaties chris en coetje! chris dit viel nog mee hoor, we hebben er 2 die 6 en 8 uur rijden zijn dus dan is naar bremen niks.. (bremen ligt 2,5 uur van hier voor de anderen). gisteren is vriend zijn maat nog langs geweest en zijn we op tijd naar bed gegaan, en nu moet ik zo weer gewoon werken. geen zin vandaag :-$
Alle reacties Link kopieren
Werk ze Liz!
Ik ben om 7u begonnen,ook geen zin :P
Ontbijt was koffie en nu 2 crackers met kaas en komkommer.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen,

Werk ze Coetje en Lizenlotte.
Ik werk niet op maandag dus ben nog een dagje vrij.

Ik zit te ontbijten met een volkorenboterhammetje met pindakaas en een bakje havermout met frambozen en uiteraard mn ochtend-theetje.

Meeeehhh het regent...
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een beetje yoghurt met fruit en een kop thee. Net de kinderen naar de opvang gebracht. Nu eerst een kop koffie en twee boterhammen één met jam en één met kaas. Als de jongste slaapt even wat huishoudelijke klusjes.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.vanmorgen broodje paté.en koffie,

Nu bezig met huishoud dingetjes. En n beetje her en der rommelen.

Ach het zijn ook eigenlijk niet zulke grote afstanden Liz.het klinkt zo ver weg. Maar het is ook voor n heel weekend .

Man is aan het koken.stoofperen.en zuurkool voor vanavond.
Zin in. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker Chris! Smakelijk alvast voor straks.

Ik drink een thee met citroen en gember.
Vanavond eten we aardappels,verse sperciebonen,zelfgemaakte appelmoes,spruitjes en een slavink.
Ik heb voor vanavond spaghetti bolognese achtig met vegetarisch gehakt gemaakt, dubbele portie om in te vriezen.
Coetje: jummie, spruitjes :-P)
Alle reacties Link kopieren
spaghetti en stoofpeertjes zijn lekker! spruitjes daarentegen.. :-? ik at een quiche (in de bonus ) en chocomousse toe. nu eet ik een fruitsalade en voor straks bij de koffie liggen er nog roomhoorntjes in de koelkast. die heb ik nog nooit gehad, dus ik hoop dat ze lekker zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik dan ook voor je Liz!

De spruitjes waren erg lekker :proud:
Nu een cappuccino en ik ben een weekmenu aan het maken en bijbehorende boodschappenlijst.
Alle reacties Link kopieren
De zuurkool en de stoofperen waren ook erg lekker.nu nog weer bedenken wat we morgen gaan eten.is nog zuurkool over.en natuurlijk ook nog stoofpeertjes.
Al vind ik opgewarmde zuurkool niet zo lekker.
Spruitjes kunnen soms wel lekker zijn .maar ze zijn ook af en toe helemaal niet lekker.vind het ook zwaar eten. Dat is kool altijd wel.maar heb toch liever.spitskool of witte kool.

Het is nog best lekker weer. Hoop dat het deze week zo blijft.
Lekker slapen allemaal 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond lieve dames, even een wat uitgebreider berichtje van mij. Heb de afgelopen dagen wel wat rondgehangen op het forum en hier en daar mijn mening laten horen. Met ons gaat het goed, kinderen zijn vandaag weer naar de opvang geweest. Ze hebben er altijd veel zin in, als ze er weer naar toe mogen. Ik heb vanmorgen de boven verdieping weer een beetje opgeruimd en schoongemaakt. Mijn schoonvader kwam nog even langs, hij was in de buurt en had trek in een bakje koffie. Daarna ben ik boodschappen gaan doen en heb ik eten gekookt. Het is stamppot wortelen geworden met knakworst.

Morgen heb ik een afspraak bij de kapper, even mijzelf weer een beetje opfrissen. Mijn ouders passen dan op de kinderen, ook voor het eerst op de jongste. Verder op deze week ga ik voor het eerst mijn nagels laten doen. Vriendin van mij is bezig om nagelstyliste te worden en heeft een proef persoon nodig.

Man is druk met zijn werk, volgende week moet hij voor een paar dagen weg. Ik ben benieuwd hoe mij dat zal bevallen. Zo nodig is er genoeg achtervang van vrienden en familie. Dat regelen wij van te voren wel altijd goed, anders gaat man niet weg.

Na de herfstvakantie gaat de oudste wennen op de basisschool, ze word binnenkort al weer vier jaar. Ze zal in een drukke periode van de feestdagen beginnen, niet heel ideaal, maar we zullen zien hoe het gaat.

Wat betreft het aanraken van een baby in de kinderwagen, ja er zijn mensen die denken dat zij dat recht hebben. Ook een zwangere buik schijnt voor mensen een soort van toestemming zijn om het te voelen/aan te raken.

Verder heb ik niet zoveel nieuws van deze kant.
Zal proberen weer wat actiever op iedereen te reageren.
Ik weet wel dat het geen verplichting is, maar toch ......

Dikke knuffel voor iedereen en nog een fijne avond. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend voor oudste Viva! En voor jullie ook :P
Hoop dat je een beetje kunt genieten van de me-time bij kapper en nagelstyliste.

Chris,het weer wordt iets beter zeiden ze.

Ik eet een schaaltje griekse yoghurt met blauwe bessen.
coetje schreef:
21-10-2019 20:00
Dat hoop ik dan ook voor je Liz!

De spruitjes waren erg lekker :proud:
:high5: Ik vond dat als kind niet lekker maar moest er een paar eten van mijn moeder, met gevolg dat ik het nu wel lekker vind. (Geblancheerd en gewokt met sambal bijvoorbeeld :-P))
Gefeliciteerd voor je vriend Liz; gefeliciteerd! Knappe prestatie !
VL: voor jullie ook best een bijzondere periode lijkt me, dat oudste naar de basisschool gaat. Veel plezier bij de kapper. Voel je niet verplicht om steeds te reageren hoor!
chrisjoh schreef:
17-10-2019 16:51
Ik had je ook al gemist zenzeo..als je ons maar niet vergeet.

Naar de controle geweest.niks was oke. cholesterol te hoog.bloeddruk te hoog.
Eigen schuld .heb zelf alles n beetje verslaterd.
Gelukkig is mijn gewicht hetzelfde gebleven. Ben wel n beetje boos op mij zelf .

Erg leuk t.v dat je zulke dingen nog met je ouders kunt delen. Als ik zo iets lees.denk ik altijd. Kon ik nog maar een keer !!!!!!.
Wees niet boos op jezelf. Je kunt vandaag gewoon een nieuwe start maken.
Begrijp heel goed dat je dat soort dingen graag nog eens zou willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben alweer aan het werk,ben vannacht wat ziekjes geweest,koorts en overgeven,nu gaat het wel.
Heb vanochtend alleen een kop thee gedronken,zometeen probeer ik een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!
Idd Chris, zoiets is niet makkelijk en met boos op jezelf worden schiet je weinig op.
Coetje; wat vervelend dat je niet lekker was vannacht, succes vandaag, hoop dat je je wat beter voelt en werk ze.

Ik werd vanmorgen wakker met erg realistische gedachten wat betreft mijn ex-vriendje en ik realiseerde me iets fijns: ik laat hem los en ik ben geloof ik ongeveer wel over hem heen :yes: :cheer: :puh:
Heb nu mijn theetje, een grote cracker met kaas en een gekookt eitje en een bakje yoghurt met fruit. (Dat laatste probeerde mijn kat te jatten, die is dol op fruit :facepalm:)
He ik voel me ontzettend opgelucht!!!! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Viva.de eerste naar school. nu gaat het snel.😀
Fijn weer de nagels en het haar mooi. Vind het prachtig mooie nagels.maar kan ze niet hebben.vanwege mijn contact lenzen.en ik vind het eerlijk gezegd ook best wel prijzig. En heb niemand in mijn kennissenkring die dat werk doet 😀

Ik hoop Phoebe dat het je lukt.hem los te laten. soms moet je je zelf bepaalde dingen goed inprenten.

coetje beterschap. toch alweer aan het werk,

Ach ja T.V. en Phoebe.het komt ook wel weer in orden met mijn bloeddruk etc,
Heb mij het weekend goed ingehouden . Ik begrijp nooit dat bij mij alles op moet,
Zak chips moet leeg. koekjes moet in van tafel zetten. moet gewoon meer nadenken voor ik iets in de mond stop.

Heb nog niet ontbeten.hoor en ruik dat mijn man koffie aan het zetten is.
Daarna moeten we weg.man heeft n afspraak.n stukje verderop in n klein dorp.het is goed weer. dus gaan we daar in de buurt even. rondrijden en kijken.
Gezellige dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Het lukt zeker, sterker nog, het is dus al gelukt.
Soms voel je iets zo sterk dat je het gewoon
zeker weet. :yes:
(Met het nodige voorwerk...)
En waarom zou ik uberhaput nog energie steken in iemand die dat omgekeerd niet doet, daar heeft Tante Phoebs geen zin meer in.

Jij ook een gezellig dag Chrisjoh!
Alle reacties Link kopieren
Phoebe,goed van je!! Liefde moet van 2 kanten komen.

Chris,een fijne dag gewenst!

Baas komt zo terug van vakantie en dan ga ik naar huis,verdorie weer koorts en al 2 keer overgegeven dus ik kruip straks mijn bedje in.
Zou eigenlijk met jongste gaan shoppen voor winterjas maar dat doet hij dan vanmiddag met vriend.Hij weet precies welke hij wil dus dat is niet al te moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven