Wat eten we vandaag?
maandag 11 oktober 2010 om 18:43
Denk dat ik voor de verandering eens iets bestel ipv uit eten ga.
Er wordt nog steeds geklust in mijn huis en ze zijn ook nu nog bezig. Heb geen zin meer om zo nog boodschappen te doen en te koken. Heb trek.
Het goede nieuws is dat ik van vrienden gisteren een portie homemade pisang goreng heb gekregen. Dus daar kan ik iets van nemen om de ergste trek te stillen. En dan even bedenken wàt ik ga bestellen.
Er wordt nog steeds geklust in mijn huis en ze zijn ook nu nog bezig. Heb geen zin meer om zo nog boodschappen te doen en te koken. Heb trek.
Het goede nieuws is dat ik van vrienden gisteren een portie homemade pisang goreng heb gekregen. Dus daar kan ik iets van nemen om de ergste trek te stillen. En dan even bedenken wàt ik ga bestellen.
maandag 11 oktober 2010 om 19:17
maandag 11 oktober 2010 om 20:20
Ik maak niet vaak dingen met paddestoelen omdat manlief het niet lust maar alsik het maak: bak gemengde paddestoelen, bak kastanje champs snijden, uitje fruiten, champs aanbakken, water erbij en bosje Italiaanse kruiden en trekken maar! Vervelend trouwens dat je niet lekker bent!
Winnie, hopen dat een aangepast dieet wat verlichting geeft!
GB zijn de werklui nog lang bezig denk je? Kan me voorstellen dat het irritant is al die mensen in je huis!
Hier vanavond stamppot met rode ui, snijbonen en rauwe witlof met wat uitgebakken spekjes in honing erbij. Niet uitermate culinair maar best lekker op de maandagavond!
Winnie, hopen dat een aangepast dieet wat verlichting geeft!
GB zijn de werklui nog lang bezig denk je? Kan me voorstellen dat het irritant is al die mensen in je huis!
Hier vanavond stamppot met rode ui, snijbonen en rauwe witlof met wat uitgebakken spekjes in honing erbij. Niet uitermate culinair maar best lekker op de maandagavond!
maandag 11 oktober 2010 om 20:47
Sabbb ik heb inderdaad als kok gewerkt.
In lunchrooms maar ook in een luxe restaurant.
Werk nu (sinds vandaag ) weer bij de broodjeshoek van Het Grootste Warenhuis van Nederland
Vandaag heel snel pasta gegeten.
We moesten boodschappen doen en nu heb ik last van maagzuur.
Heb ik vaker de laatste tijd na pasta.
Beterschap Ruuz .
Wel eten hoor!!
In lunchrooms maar ook in een luxe restaurant.
Werk nu (sinds vandaag ) weer bij de broodjeshoek van Het Grootste Warenhuis van Nederland
Vandaag heel snel pasta gegeten.
We moesten boodschappen doen en nu heb ik last van maagzuur.
Heb ik vaker de laatste tijd na pasta.
Beterschap Ruuz .
Wel eten hoor!!
maandag 11 oktober 2010 om 20:51
maandag 11 oktober 2010 om 20:53
maandag 11 oktober 2010 om 20:59
Hahaha ja ik heb ook geen hekel aan vezelrijk voedsel hoor. Eet best veel groente, fruit zou iets meer kunnen. En eet maar geen witbrood meer (vind ik heerlijk in het weekend... vers gebakken broodje met beleg erop... gekookt eitje erbij). Dus nu alleen nog maar donker volkoren. En volkoren pasta en zilvervliesrijst.
We komen er wel. Eerst maar eens zorgen dat die benauwdheid minder wordt.
Vervelend dat jullie last hebben van maagzuur!!
Komt het misschien door te snel eten ofzo?
We komen er wel. Eerst maar eens zorgen dat die benauwdheid minder wordt.
Vervelend dat jullie last hebben van maagzuur!!
Komt het misschien door te snel eten ofzo?
maandag 11 oktober 2010 om 21:11
maandag 11 oktober 2010 om 21:44
Lieve dames, kunnen jullie meedenken? Ik heb komend weekend familieweekend en dan moet ik vrijdag iets mee nemen voor op het buffet. Vorig jaar had ik bv een quiche gemaakt. Nu wil ik graag wat anders wat wel origineel is... Ook graag thuis klaar te maken en hooguit daar even op te warmen....
Alvast bedankt voor het meedenken!
Alvast bedankt voor het meedenken!