Wat eten we vandaag?
zondag 7 november 2010 om 17:29
zondag 7 november 2010 om 18:26
*duimt voor de erwtensoep van GB*
Age, ik sluit me helemaal bij jou aan wat betreft de hoerenpasta!! Olijven doe je mij absoluut geen plezier mee. Behalve olijfolie dan, dat vind ik erg lekker. Ansjovis weet ik niet zo goed, of ik dat lekker vind, en kappertjes lust ik wel (maar niet te veel in een gerecht, het overheerst al snel).
@kuzu: hmmm, pismaniye klinkt lekker zeg!
Age, ik sluit me helemaal bij jou aan wat betreft de hoerenpasta!! Olijven doe je mij absoluut geen plezier mee. Behalve olijfolie dan, dat vind ik erg lekker. Ansjovis weet ik niet zo goed, of ik dat lekker vind, en kappertjes lust ik wel (maar niet te veel in een gerecht, het overheerst al snel).
@kuzu: hmmm, pismaniye klinkt lekker zeg!
zondag 7 november 2010 om 18:43
vaak vind ik ansjovis in warme gerechten weinig te proeven, het is meer het zout dat het gerecht nodig heeft..manlief houdt niet echt van olijven maar niet teveel en te groot kan ik ze wel gebruiken!
In de oven staan de courgette en 2 halve paprika's gevuld met parelcouscous/prei/knof/paprika en eroverheen flink wat peynir gekruimeld. Ben benieuwd wat het worden zal want het is met de losse hand wat geïmproviseerd
*duimt voor GB*
*note to self: nog steeds met oma afspreken recept mee te kijken van de erwtensoep*
Gisteren trouwens andijvie- en boerenkoolstamppot gegeten, smaakte prima met wat spekjes en worst erbij.
In de oven staan de courgette en 2 halve paprika's gevuld met parelcouscous/prei/knof/paprika en eroverheen flink wat peynir gekruimeld. Ben benieuwd wat het worden zal want het is met de losse hand wat geïmproviseerd
*duimt voor GB*
*note to self: nog steeds met oma afspreken recept mee te kijken van de erwtensoep*
Gisteren trouwens andijvie- en boerenkoolstamppot gegeten, smaakte prima met wat spekjes en worst erbij.
zondag 7 november 2010 om 20:10
Fijn he, vakantie voorpret Sabbb. Wanneer ga je?
Suuz, ben benieuwd hoe je gevulde courgettes en paprika's smaken. Vulling klinkt lekker nl. Als het smaakt ben ik wel geïntersseerd in het recept.
Heb net bord erwtensoep gegeten en het was heerlijk. Geen rare toestanden deze keer. Het lag dus waarschijnlijk toch aan de erwten vorige keer. Ben blij. Kan vanavond nog 3 porties invriezen.
Suuz, ben benieuwd hoe je gevulde courgettes en paprika's smaken. Vulling klinkt lekker nl. Als het smaakt ben ik wel geïntersseerd in het recept.
Heb net bord erwtensoep gegeten en het was heerlijk. Geen rare toestanden deze keer. Het lag dus waarschijnlijk toch aan de erwten vorige keer. Ben blij. Kan vanavond nog 3 porties invriezen.
zondag 7 november 2010 om 20:39
Jaaa heerlijk GB! We gaan pas in de zomer, maar we zijn nog nooit samen op vakantie geweest en dit is de 1e keer dat ik naar zijn geboorteland ga dus we hebben er nu al zin in! We zijn al een aardige tijd aan het sparen ervoor en we willen 4 weekjes gaan!
Is je soep nog gelukt trouwens?
Ik had voor het eerst wortelsoep gemaakt vandaag. Lief vond het heerlijk maar ik vond het nogal raar smaken omdat het zo dikkig is.
Is je soep nog gelukt trouwens?
Ik had voor het eerst wortelsoep gemaakt vandaag. Lief vond het heerlijk maar ik vond het nogal raar smaken omdat het zo dikkig is.
zondag 7 november 2010 om 20:57
maandag 8 november 2010 om 15:04
quote:girlxxx schreef op 07 november 2010 @ 16:29:
aha... ik was ook benieuwd wat hoeren pasta was nu weet ik het !
Maar dit lust ik dus niet, ik vind olijven vies, behalve olijfolie en kapppertje lust ik ook niet en ansjovis ook niet geen hoeren paste voor mij dus.Haha, ben jij mij? Ik lust precies dezelfde ingrediënten niet .
aha... ik was ook benieuwd wat hoeren pasta was nu weet ik het !
Maar dit lust ik dus niet, ik vind olijven vies, behalve olijfolie en kapppertje lust ik ook niet en ansjovis ook niet geen hoeren paste voor mij dus.Haha, ben jij mij? Ik lust precies dezelfde ingrediënten niet .
maandag 8 november 2010 om 17:00
Morgen ga ik weer eens iets nieuws maken. Het plan is om elke week een nieuw recept te maken. Hoeft helemaal niet uitgebreid ofzo, maar gewoon iets om mijn "standaard recepten" mee uit te breiden. Vorige week was dat de gevulde courgette. Morgen ga ik denk ik voor zuurkoolovenschotel. Maken jullie dat wel eens en wat is jullie recept?
maandag 8 november 2010 om 17:45
Vanavond maar eens thaise garnalen. Ik heb nog een bos koriander en munt die op moeten, een stuk gember en een lombok. Jammer alleen dat ik de knoflook er uit moet laten, want ik heb nog een vergadering vanavond.
Btw, jullie mogen gerust je gehele overschot aan kappertjes, olijven en ansjovis bij mij in de keuken storten, want ik lust er wel pap van! Mijn favoriete pizza is dan ook... juist.
Mmmm, sabbb, die taart klinkt wel heel erg lekker!
Btw, jullie mogen gerust je gehele overschot aan kappertjes, olijven en ansjovis bij mij in de keuken storten, want ik lust er wel pap van! Mijn favoriete pizza is dan ook... juist.
Mmmm, sabbb, die taart klinkt wel heel erg lekker!