Wat is jou favoriete thee ?

11-09-2007 10:19 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aloha

Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???

Ik zal beginnen:

Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)

Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.

Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.

nu jullie
Met stip op nummer 1: Morocco infusion van Lipton

Verder alle kruidenthee: sterrenmix, rooibos: honing, zoethout, van celstial seasoning: mandarin spice = heerlijk voor in de winter, maar wel 1 zakje voor een hele pot, anders is het niet te zuipen. Chai, jasmijn, witte thee... ach eigenlijk alles wel. Drink zelf juist geen zwarte thee met vruchtensmaaktjes.. wel eens verse mangothee van de Simon Lefelt gehad en die was echt top, maar die van pcikwick... vind ik zooo jaren '80. ... mijn moeder drinkt ze nog wel altijd..dus als ik thuis ben dan weer braaf aan de pickwick tropische vruchten! Stel ik haar kruidenthee voor, of neem ik dat mee dan wil ze dat niet.... tot dat de buurvrouw haar daar ineens van overtuigd en ik ineens wel aan de rooibos en groene thee zit!! Ach, wijsheid komt met de jaren
Wat ook heel lekker is, is een nieuwe oplosthee van zonnatura: Groene thee pepermunt kamille. Echt een aanrader!
Hier nog een theeaddict! Ik drink ook bijna alleen losse thees, die zakjes van Pickwick met een smaakje vind ik meestal niet erg lekker (vooral die zwarte thees niet).

Mijn favorieten: Chinese jasmijnthee, Lady grey van Twinings (de blauwe zakjes!!), van Celestial seasonings de groene thee met mandarijn (met pandas op het doosje, sowieso word ik van al hun verpakkingen heel blij!')(hun thee is trouwens veel goedkoper bij Xenos dan bij de tuinen, wel minder keuze), mijn losse thee ´Zaubertrunk´ uit Duitsland (met allerlei kruiden en een beetje munt).

Ik ga eens wat thees uit dit topic noteren en een paar dingen uitproberen!!
Waar kopen jullie de thee van Celestial Seasonings eigenlijk?

Wil daar ook weleens wat van proberen!
Celestial seasonings hebben ze bij de appie (maar een paar smaakjes), de tuinen (de meeste smaken) en xenos (paar smaken).

Zeker proberen want LEKKER!
Jaren geleden had je Pickwick Matè, daar zat een vleugje banaan aan toegevoegd, en die was zo lekker he!!!!!!

helaas is deze later weer uit de handel genomen, ik heb pickwick dara later nog een mail over gestuurd, en er werd toen gezegt dat deze thee niet voldoende verkocht..

dus mensen als jullie bananethee willen stuur een mail naar Pickwick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wie weet helpt het!
Voor mij de enige echte.......

Zonnatura 20 kruiden oplosthee. Smaakt een tikje naar munt en is verder heerlijk........... echt het proberen waard, een leuke bijkomstigheid is dat je er geen suiker bij hoeft te doen.

Ik kan me die mate thee inderdaad ook nog wel herrineren jammie.
appel-kaneel, groene thee met citroen. voor mij veruit favoriet, verder ben ik niet zo van de fruitsmaakjes maar wel van de rooibos, vanille, kaneel, avondmelange, wintermelange, etc.
Ohoooh! Aardbei/slagroom rooibosthee. Retteketet naar de aldi

Ik ben gek op groente thee, mara idd van die goedkope thee smaakt meestal nergens naar.

Mijn favoriet is de biologische thee van Piramide: Jasmijn, Earl Grey en Original.

ook witte thee vind ik erg lekker, en rooibos.

Meestal ben ik bij vlagen verslingerd aan een bepaalde thee, en dan heb ik weer een tijdje een andere tik. Qua thee dan.

Oja, ook lekker, als het weer wat kouder wordt:

De Cinnamon Apple Spice van Celestial seasonings. Vooral erg apart gevoel in je keel...

De theeen van Clipper (organic) vind ik ook erg goed te doen, zowel wit als groen als detox als...

Hmm, ben eigenlijk best een tea-addict. koffie doet me minder, 1 cappuccino per dag en dan heb ik het wel gehad..
Fijn topic is dit! Ik doe weer allemaal ideëen op !

Wat ik zelf echt fijne thee vind :

Rooibos thee

"Vriendschapsthee" van De Tuinen, heb ik een keer van mijn moeder gekregen en is echt lekker! Ik ga gelijk een kopje zetten!
alohaaaa,

Zo heb gisteren de chocolade thee gekocht en ook de womans tea van het het zelfde merk(yogie tea) wel prijzig zo'n pakje zeg ! maar toen ik dan gisteren aan de chocothee zat was het dubbel en dwars zijn geld waard, het smaakt echt naar zo'n ouderwetse warme chocolademelk die je echt zelf zet met warme verse melk opgewarmd in zo'n melkpannetje en een schep echte cacaopoeder hihi, echt zalig dus.

Die womans tea vond ik iets minder lekker, te gember achtig, maar zekers niet verkeerd hoor.

ja de vriendschapsthee heb ik ook gedronken zit in zo'n leuke koker, je heb er ook liefdesthee enz...van heerlijk.

groetjes.
~~~[quote]Frederieke schreef op 12 september 2007 @ 09:03:

Op vakantie in Noorwegen dronk ik veel

Twinings apple, cinnamon, raisin thee.

Super lekker maar kan hem hier niet vinden

Hoi Frederieke,

Ik weet niet waar je woont, maar in Den Bosch bij restaurant Pilkinton's t.o. de Sint Jan verkopen ze alle soorten Twinings en ook deze! Ook bij de Tuinen verkopen ze een aantal soorten, niet zoveel. Heb daar net Orange Cinnamon gekocht...mjummie
Thee van celestial seasonings (vooral de varianten met hibiscusbloemen)

kruidenthee, liefst met munt, steranijs, zoethout, maar op brandnetelthee na lust ik vrijwel alles aan kruidenthee.

Rooibos thee.

Zwarte thee van pickwick drink ik eigenlijk niet, maar als ik het drink heb ik het liefst de variant met cactus.
bedankt voor de tip koreveen, ik woon ook in DB dus zal d'r eens gaan kijken
Lipton thee Morocco! (muntsmaak)
Groene thee van Twinings, rooibos original en rooibos honing van pickwick!
Cactusthee van Pickwick. Voor de liefhebbers; hij gaat uit het assortiment!!!!!! Dus inslaan nu het nog kan. Wat nu in de supermarkt ligt is namelijk het laatste.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb inmiddels 10 pakjes cactusvrucht in m'n bezit. Houdbaarheid tot de zomer van 2009 dus ik kan even verder...

Maar ik baal er ontzettend van! Nog iets minder dan twee jaar... en dan drink ik nóóit meer thee!

Voor de liefhebbers: op de site van Pickwick kun je een proefpakketje indian spices en turkisch apple aanvragen. Zijn nieuwe smaken.
hoiiiiiiiiiii,

Nou heb gisteren al m'n 2e pakje chocoladethee gekocht, drink het weer meteen te veel waardoor het me dadelijk weer tegen zal gaan staan, dat heb ik nou altijd vind ik iets lekker overdoe ik het meteen weer

Verders heb ik ook een thee van piramide gekocht hij heet toverthee en is voor kids, maar dat maakt mij niets uit, hij smaakt naar bubbelgum kauwgom hihi aanrader hoor !

goh... gaat die cactus thee eruit, nou da's ook raar ik hoor vanuit mijn kennissen kring dat er heel wat van die smaak doorheen gaat, en hier op het forum ook, maar ja er gaan zo vaak dingen uit het assortiment waarvan ik denk wat jammer toch

@Agentl ben je mooi klaar mee dan, 9 pakjes hihi
sinasappelthee pickwick
witte thee en groene thee van pickwick en yasmijn thee van twinings. Af en toe ook rooibos thee. Op het werk kan er geen groene thee meer besteld worden dus ik neem nu mijn eigen thee maar mij. Al die vruchtensmaakjes vind ik niet lekker meer, net als gewone thee.

Krijg meteen trek in thee dus ga zo maar wat zetten
Getsiederrie, vinden jullie die aardbeien-met-slagroom-thee echt lekker? Ieuww, die vond ik niet te drinken :D

Doe mij dan maar de mango-perzik van Pickwick (piramidezakjes), de lente-, herfst- of winterthee van de AH, of de goede oude bosvruchtenversie natuurlijk! Kaneel, Meloen, Kersen, Sinaasappel, Appel-kaneel, Rooibos, eigenlijk gaat het meeste er wel in ! Behalve dus die aardbeienmetslagroom en wat ik ook echt RANZIG vind: vanille-thee... Jeghh, ga liever gewoon dood!

Doet mij wel verdriet te lezen dat de cactus-versie gaat verdwijnen?! :'(

Proost ;)
Wat ik ook heel lekker vind is de rooibos-granaatappel thee van celestial seasonings. smaakt warm en fris tegelijk vind ik.

hoe weten jullie dat de cactusthee van pickwick gaat verdwijnen?? ik heb op de site gekeken maar daar zie ik er niks over staan. maar ik was van de week bij AH en daar waren alle pakjes kruiden variatie thee van pickwick met zo'n 35% korting sticker terwijl ze nog helemaal niet bijna over de datum waren dus nu vrees ik dat ze die er ook uit gaan halen.....
meloenthee van Pickwick en kaneel thee
Vanilla hazelnut van Celestial seasonings, erg apart en ik denk niet dat iedereen het lekker zal vinden.

Het is een dessert thee en zo drink ik hem ook eigenlijk. Word nu wel erg nieuwsgierig naar de andere theesoorten van celestial!

De chocoladeversie van CS vond ik wel gaan maar niet bijzonder lekker.

Op naar de stad voor nieuwe theetjes :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven