Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

donderdag 25 maart 2010 om 08:28
donderdag 25 maart 2010 om 08:32
Ja, he Jasske, 't is zo superhandig. Ik heb er nu ook lekker een naast mij staan op het werk. Mee genomen van huis met mijn favoriete thee en kan hem evt. later bijvullen met thee hier. Ik heb er een voor koffie en een voor thee. We hebben er allemaal een hier dus een kast vol.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
donderdag 25 maart 2010 om 12:22
Ik weet niet of ze al genoemd zijn...heb niet alle pagina's doorgelezen
Maar hier een paar van mij:
brood met pindakaas en plakjes komkommer
van borrelnootjes eet ik eerst een klein stukje van de buitenkant, dan eet ik het nootje eruit en vervolgens de rest
En wat ik in de zomer errug lekker vind is een laagje limonadesiroop, dan het glas tot de helft vullen met 7-up en de rest met karnemelk! Mjammie....
Maar hier een paar van mij:
brood met pindakaas en plakjes komkommer
van borrelnootjes eet ik eerst een klein stukje van de buitenkant, dan eet ik het nootje eruit en vervolgens de rest
En wat ik in de zomer errug lekker vind is een laagje limonadesiroop, dan het glas tot de helft vullen met 7-up en de rest met karnemelk! Mjammie....
donderdag 25 maart 2010 om 13:33
donderdag 25 maart 2010 om 15:50
donderdag 25 maart 2010 om 16:01
quote:Bergje65 schreef op 25 maart 2010 @ 13:41:
ik vind een rauw eitje lekker, met suiker! En dan opslurpen met een rietje!
Ik vind ei met suiker ook erg lekker! Maar dan wel in de koekenpan gebakken zodat er zo'n lekker gecarameliseerd laagje op komt.
Als kind heb ik eens 6 rauwe eieren gegeten, mijn ouders betrapten me al slurpend boven de gootsteen..
ik vind een rauw eitje lekker, met suiker! En dan opslurpen met een rietje!
Ik vind ei met suiker ook erg lekker! Maar dan wel in de koekenpan gebakken zodat er zo'n lekker gecarameliseerd laagje op komt.
Als kind heb ik eens 6 rauwe eieren gegeten, mijn ouders betrapten me al slurpend boven de gootsteen..
donderdag 25 maart 2010 om 21:55
Ik at als kind gewoon boter uit het pakje. Mijn oma vertelde dat mijn moeder dat ook deed. Als ik pizza at dan haalde ik eerst de kaas en groente er af en at dan alleen de bodem op.
Nu eet ik graag:
- Yoghurt met een beschuit en suiker
- Vanille vla met kaneel
- Cake beslag
- Deeg voor appeltaart
- Brooddeeg
- Mijn eten geprakt (aardappelen, groente en jus)
- Baby voeding (liefs fruithapjes)
Nu eet ik graag:
- Yoghurt met een beschuit en suiker
- Vanille vla met kaneel
- Cake beslag
- Deeg voor appeltaart
- Brooddeeg
- Mijn eten geprakt (aardappelen, groente en jus)
- Baby voeding (liefs fruithapjes)
donderdag 25 maart 2010 om 23:18
donderdag 25 maart 2010 om 23:21
donderdag 25 maart 2010 om 23:23
quote:missbreezer schreef op 25 maart 2010 @ 23:18:
als ik pasta heb gemaakt (pasta en saus apart), dan neem ik altijd nog 1-2 scheppen droge pasta, strooi ik er zout en peper en kaas overheen, goed roeren en smullen maar. ik vind het heerlijk. met rijst doe ik hetzelfde, alleen dan zonder kaas.ik dus met kaas. alsik ziek was vroeger wou ik alleen maar rijst met boter en gesmolten kaas eten, en dan midden in de nacht. arme moeder van mij.
als ik pasta heb gemaakt (pasta en saus apart), dan neem ik altijd nog 1-2 scheppen droge pasta, strooi ik er zout en peper en kaas overheen, goed roeren en smullen maar. ik vind het heerlijk. met rijst doe ik hetzelfde, alleen dan zonder kaas.ik dus met kaas. alsik ziek was vroeger wou ik alleen maar rijst met boter en gesmolten kaas eten, en dan midden in de nacht. arme moeder van mij.

vrijdag 26 maart 2010 om 21:46
Mijn oma maakte vroeger altijd soep op zaterdag. Ze gebruikte dan Maggiblokjes, van die kleine dobbelsteentjes. Ik pakte er dan altijd eentje (stiekem), en likte daaraan, net als een lolly. Zó lekker vond ik dat! Op de helft werd ik altijd kotsmisselijk (gek hè....), en gooide de rest weg.
Dit doe ik nu niet meer, maar Maggi in de soep vind ik nog steeds wel heel erg lekker.
Dit doe ik nu niet meer, maar Maggi in de soep vind ik nog steeds wel heel erg lekker.

zaterdag 27 maart 2010 om 14:14
quote:crini schreef op 25 maart 2010 @ 23:21:
[...]
ik ook! ik vind dat het lekkerste bij friet.
Melk, of nog liever Yoghi horen inderdaad bij vette friet. Heerlijk.
Verder: I luuuuuv pinda/satesaus.
Over de gekookte aardappelen, eieren, komkommer, augurken, blokjes kaas, al het vlees, bloemkool, broodjes, sperzieboontjes, spinazie.. Met wortelen smaakt het niet zo..
[...]
ik ook! ik vind dat het lekkerste bij friet.
Melk, of nog liever Yoghi horen inderdaad bij vette friet. Heerlijk.
Over de gekookte aardappelen, eieren, komkommer, augurken, blokjes kaas, al het vlees, bloemkool, broodjes, sperzieboontjes, spinazie.. Met wortelen smaakt het niet zo..
zaterdag 27 maart 2010 om 14:15
quote:Lotte35 schreef op 26 maart 2010 @ 22:25:
Wel handig Liondevil, scheelt je weer de aanschaf van een koektrommel.
Daar heb ik koffiepads in. Scheelt weer de aanschaf van een koffiepadsbus Overigens zijn slappe speculaasjes met stip m'n favoriet!
Andere vreemde eetgewoonte: vanillevla met appelmoes, echt verrukkelijk. En m'n pa eet met enige chocoladevla met yoghurt, dat vind ik dan weer heel erg smerig hoewel ik beiden afzonderlijk wél weer lekker vindt.
Vriendin van mij eet huzarensalade het liefst met een schep pindasaus en rauwe uitjes
Wel handig Liondevil, scheelt je weer de aanschaf van een koektrommel.
Daar heb ik koffiepads in. Scheelt weer de aanschaf van een koffiepadsbus Overigens zijn slappe speculaasjes met stip m'n favoriet!
Andere vreemde eetgewoonte: vanillevla met appelmoes, echt verrukkelijk. En m'n pa eet met enige chocoladevla met yoghurt, dat vind ik dan weer heel erg smerig hoewel ik beiden afzonderlijk wél weer lekker vindt.
Vriendin van mij eet huzarensalade het liefst met een schep pindasaus en rauwe uitjes
zaterdag 27 maart 2010 om 14:16
quote:Liondevil76 schreef op 27 maart 2010 @ 14:15:
Vriendin van mij eet huzarensalade het liefst met een schep pindasaus en rauwe uitjes quote:noahtb schreef op 27 maart 2010 @ 14:14:
[...]
Over de gekookte aardappelen, eieren, komkommer, augurken, blokjes kaas, al het vlees, bloemkool, broodjes, sperzieboontjes, spinazie.. Met wortelen smaakt het niet zo..Ik mis de huzarensalade
Vriendin van mij eet huzarensalade het liefst met een schep pindasaus en rauwe uitjes quote:noahtb schreef op 27 maart 2010 @ 14:14:
[...]
Over de gekookte aardappelen, eieren, komkommer, augurken, blokjes kaas, al het vlees, bloemkool, broodjes, sperzieboontjes, spinazie.. Met wortelen smaakt het niet zo..Ik mis de huzarensalade