Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Woooooh wat is ie groot uitgevallen, maar je begrijpt het idee.

Is dit in NL ook al doorgedrongen?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik heb er drie in de kast staan, zo gemakkelijk .

Als ik op reis ga ,koffie bij het station bestellen en direct in MIJN beker laten gieten, lading suiker erbij, heerlijk is het.

kaas of ham op een krentenbroodje ,mmmmm,wel met een laagje roomboter, is veel lekkerdere dan ene gebakje.
Ja, he Jasske, 't is zo superhandig. Ik heb er nu ook lekker een naast mij staan op het werk. Mee genomen van huis met mijn favoriete thee en kan hem evt. later bijvullen met thee hier. Ik heb er een voor koffie en een voor thee. We hebben er allemaal een hier dus een kast vol.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik weet niet of ze al genoemd zijn...heb niet alle pagina's doorgelezen

Maar hier een paar van mij:

brood met pindakaas en plakjes komkommer

van borrelnootjes eet ik eerst een klein stukje van de buitenkant, dan eet ik het nootje eruit en vervolgens de rest

En wat ik in de zomer errug lekker vind is een laagje limonadesiroop, dan het glas tot de helft vullen met 7-up en de rest met karnemelk! Mjammie....
Het laatste restje gekookte aardappelen, groenten en vlega prak ik altijd en dan gooi ik er een schep jus of een lepel extra vettige mayonaise doorheen: Olvarit voor volwassenen!...
quote:wolkewietje schreef op 21 september 2008 @ 00:22:

Wat veel mensen ook erg vreemd vinden, is dat ik geen gebak/taart lust. Ik gruwel van (slag)room, creme, pudding, mousse en al dat soort dingen.Grappig... ik gruwel ook van slagroom. Word misselijk bij het idee dat ik een moorkop moet eten!
Slagroom vind ik ook vies... (maar gebak en taart lust ik wel graag! )

Daarnaast lust ik ook geen prik...
ik vind een rauw eitje lekker, met suiker! En dan opslurpen met een rietje!
Een restje boerenkoolstamppot of hutspot opbakken in de koekenpan zodat het een korstje krijgt en daarna op een bruine boterham. Mmmmm....
quote:Bergje65 schreef op 25 maart 2010 @ 13:41:

ik vind een rauw eitje lekker, met suiker! En dan opslurpen met een rietje!Dit vind ik echt heel vies klinken! Meen je dat serieus?
quote:keeprunning schreef op 25 maart 2010 @ 14:10:

[...]

Dit vind ik echt heel vies klinken! Meen je dat serieus?Ja, echt waar..... Volgens mij ben ik de enige ter wereld die dat lekker vind. Ik klop het goed op zodat het een beetje gaat schuimen....
Ik at vroeger altijd een boterham met pindakaas & chocolade pasta .
quote:Bergje65 schreef op 25 maart 2010 @ 13:41:

ik vind een rauw eitje lekker, met suiker! En dan opslurpen met een rietje!

Ik vind ei met suiker ook erg lekker! Maar dan wel in de koekenpan gebakken zodat er zo'n lekker gecarameliseerd laagje op komt.

Als kind heb ik eens 6 rauwe eieren gegeten, mijn ouders betrapten me al slurpend boven de gootsteen..
Ik at als kind gewoon boter uit het pakje. Mijn oma vertelde dat mijn moeder dat ook deed. Als ik pizza at dan haalde ik eerst de kaas en groente er af en at dan alleen de bodem op.

Nu eet ik graag:

- Yoghurt met een beschuit en suiker

- Vanille vla met kaneel

- Cake beslag

- Deeg voor appeltaart

- Brooddeeg

- Mijn eten geprakt (aardappelen, groente en jus)

- Baby voeding (liefs fruithapjes)
als ik pasta heb gemaakt (pasta en saus apart), dan neem ik altijd nog 1-2 scheppen droge pasta, strooi ik er zout en peper en kaas overheen, goed roeren en smullen maar. ik vind het heerlijk. met rijst doe ik hetzelfde, alleen dan zonder kaas.
quote:Lievelust schreef op 20 september 2008 @ 21:48:

Ik drink altijd melk bij frites. Ik vind het heel normaal ,maar afgaande op reacties van anderen schijnt dat heel vreemd te zijn.ik ook! ik vind dat het lekkerste bij friet.
Whatever, I do what I want
quote:missbreezer schreef op 25 maart 2010 @ 23:18:

als ik pasta heb gemaakt (pasta en saus apart), dan neem ik altijd nog 1-2 scheppen droge pasta, strooi ik er zout en peper en kaas overheen, goed roeren en smullen maar. ik vind het heerlijk. met rijst doe ik hetzelfde, alleen dan zonder kaas.ik dus met kaas. alsik ziek was vroeger wou ik alleen maar rijst met boter en gesmolten kaas eten, en dan midden in de nacht. arme moeder van mij.
ik doe altijd in m'n cup a soep kleine plakjes kaas, die smelt dan, lekkerrr.

en wat ik ook lekker vind is gewoon droge macaroni en daar dan blokjes kaas doorheen doen, zodat het lekker smelt, hmm.

krijg er honger van
Mijn oma maakte vroeger altijd soep op zaterdag. Ze gebruikte dan Maggiblokjes, van die kleine dobbelsteentjes. Ik pakte er dan altijd eentje (stiekem), en likte daaraan, net als een lolly. Zó lekker vond ik dat! Op de helft werd ik altijd kotsmisselijk (gek hè....), en gooide de rest weg.

Dit doe ik nu niet meer, maar Maggi in de soep vind ik nog steeds wel heel erg lekker.
Slappe koekjes!!! Als ik al eens koekjes in huis heb - wat maar heel zelden gebeurt - dan leg ik ze altijd op een schaal zodat ze lekker slap worden. Dan vind ik ze op z'n lekkerst
Wel handig Liondevil, scheelt je weer de aanschaf van een koektrommel.
Vroeger aten we altijd macaroni met blokjes Smac. Die at ik gewoon zo uit het blikje. En natuurlijk lepel in de augurken of zilveruitjes pot en het zuur opslurpen. Een keer de pot aan mijn mond gezet, maar dat was teveel van het goede ;)
quote:crini schreef op 25 maart 2010 @ 23:21:

[...]

ik ook! ik vind dat het lekkerste bij friet.

Melk, of nog liever Yoghi horen inderdaad bij vette friet. Heerlijk.

Verder: I luuuuuv pinda/satesaus.

Over de gekookte aardappelen, eieren, komkommer, augurken, blokjes kaas, al het vlees, bloemkool, broodjes, sperzieboontjes, spinazie.. Met wortelen smaakt het niet zo..
quote:Lotte35 schreef op 26 maart 2010 @ 22:25:

Wel handig Liondevil, scheelt je weer de aanschaf van een koektrommel.

Daar heb ik koffiepads in. Scheelt weer de aanschaf van een koffiepadsbus Overigens zijn slappe speculaasjes met stip m'n favoriet!

Andere vreemde eetgewoonte: vanillevla met appelmoes, echt verrukkelijk. En m'n pa eet met enige chocoladevla met yoghurt, dat vind ik dan weer heel erg smerig hoewel ik beiden afzonderlijk wél weer lekker vindt.

Vriendin van mij eet huzarensalade het liefst met een schep pindasaus en rauwe uitjes
quote:Liondevil76 schreef op 27 maart 2010 @ 14:15:

Vriendin van mij eet huzarensalade het liefst met een schep pindasaus en rauwe uitjes quote:noahtb schreef op 27 maart 2010 @ 14:14:

[...]

Verder: I luuuuuv pinda/satesaus.

Over de gekookte aardappelen, eieren, komkommer, augurken, blokjes kaas, al het vlees, bloemkool, broodjes, sperzieboontjes, spinazie.. Met wortelen smaakt het niet zo..Ik mis de huzarensalade

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven