Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.



Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik drink altijd melk bij frites. Ik vind het heel normaal ,maar afgaande op reacties van anderen schijnt dat heel vreemd te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet na het stappen altijd shoarma met heel veel knoflooksaus. Maar das vast niet vreemd ;-)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog rookte, nam ik altijd een sigaret bij de appel. Vond ik een lekkere combi. Rook al meer dan een jaar niet meer, maar heb nog geregeld zin in een peukje als ik mn tanden in een Golden Delicious zet!
revival schreef op 20 september 2008 @ 21:48:

Ik eet na het stappen altijd shoarma met heel veel knoflooksaus. Maar das vast niet vreemd ;-)
Volgens mij is dat niet vreemd;)
Alle reacties Link kopieren
Als ik een boterham smeer, smeer ik eerst heul veel boter aan mijn mes en dat lik er dan af. Vind ik heeeeerlijk!



En als ik een boterham met hagelslag smeer/eet, smeer ik er eerst heel veel boter op en dan een onwijze laag hagelslag. Vervolgens eet ik eerst de bovenste laag hagelslag eraf, voordat dat ik de boterham opeet...



Gek he?
Alle reacties Link kopieren
Koude pizza (van de avond ervoor) als ontbijt... :-$
Alle reacties Link kopieren
na het zwemmen heb ik altijd zin in patat.
Ik heb ALTIJD zin in patat.
Ik eet de schil van een kiwi er gewoon bij op. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Lievelust schreef op 20 september 2008 @ 21:48:

Ik drink altijd melk bij frites. Ik vind het heel normaal ,maar afgaande op reacties van anderen schijnt dat heel vreemd te zijn.




He, wat grappig, dat drink ik ook altijd bij de patat. Het liefst ijskoude melk.Ik doe het overigens ook bij de pannenkoeken.



Verdere tics: spaghettisaus op een broodje.
Alle reacties Link kopieren
Ik smeer altijd kruidenkaas op mijn krentenbol. En ik ben gek op perzikthee met suiker/zoetje. Op zich niet iets heel geks, maar ik hoor van veel mensen uit mijn omgeving dat ze dat vies vinden.
koude patat vindt ik heerlijk :-9
Alle reacties Link kopieren
Krentebol met kaas en engelse mosterd
Alle reacties Link kopieren
ik doop geroosterd brood, beschuit of cake in de vla.....



koude lasagne!! hummm

mare koude patat.....??



eet altijd eerst de krenten van de krentenbol en dan pas de rest (alleen als ik alleen ben), en met kerst/paasstollen enz eet ik eerst de buitenste laag eraf (vh hele brood en niet in een keer, als het lukt...;)) en later pas de rest vh brood
Ik eet ook altijd het laagje van de kipcorn er eerst af.



Maar eh... kiwi met schil opeten????
Lievelust schreef op 20 september 2008 @ 21:48:

Ik drink altijd melk bij frites. Ik vind het heel normaal ,maar afgaande op reacties van anderen schijnt dat heel vreemd te zijn.
Ik ook... Trouwens, drink altijd melk bij m'n lunch en avondeten...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind muntendrop met een glas ijskoude melk heerlijk!

Met patat ook hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja, melk bij frietjes! Als ik kaas op mijn krentenbol doe, dan word ik hier ook altijd vreemd aangekeken, maar mijn man eet bijvoorbeeld weer appelmoes door de macaroni, ieuw!
Alle reacties Link kopieren
Dan liever kaas op m'n krentenbol!

Vroeger deed ik wel eens speculaas op witbrood, maar daar kreeg ik ook wel eens hoofdpijn van. Vreemd?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat veel mensen ook erg vreemd vinden, is dat ik geen gebak/taart lust. Ik gruwel van (slag)room, creme, pudding, mousse en al dat soort dingen.
Ik drink graag sinasappelsap als ik drop eet, op een of ander manier een heerlijke combinatie.



En ik vind zoethout lekker, en dat vinden veel mensen ook maar raar, op zo'n houtje in je mond te lopen kauwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek van Koude wortelstamp-peen&uien-hutspot.



Koude patat bedolven onder de mayonaise het liefste van die dikke patatjes hmmmm.



En komkommer met mosterd en tomatenketjup echt zalig.



Verders heb ik een tic van: als ik besluit om koek of chips e.d. naja gewoon garbage food, dan eet ik echt alleen maar dat soort dingen, geen brood geen avondeten puur rotzooi hmmmm.



Volg nauwkeurig het topic hihi zo leuk die grappige eetgewoontes.
Roomboter smeren op 'n boterham waar ik pindakaas op eet. Je zou zeggen, smeuig en vet genoeg die pindakaas, maar met roomboter wordt ie toch extra lekker.
Een krenteboterham roosteren totdat ie bijna zwart ziet en dan dik roomboter erop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven