Wat is lekker bij de Aldi?
maandag 29 augustus 2011 om 22:09
Ik woon sinds kort naast een Aldi. Nu hou ik nooit zo van winkels zonder enige sfeer, maar ik wil best zo af en toe daar een lading eten halen, omdat ik altijd hoor dat je daar heel goedkope én lekkere dingen kunt halen.
Wat kunnen jullie mij aanraden? Ik heb vandaag de ambachtelijke zalmsalade geprobeerd, maar die vind ik niet zo lekker. De kip was ook niet echt lekker als je het vergelijkt met de markt/biologisch. Deze was zo sponzig ofzo, jek. De verse groentes waren wel gewoon prima.
Ben benieuwd naar jullie Aldi favourites !! (of gewoon handige/goedkope dingen voor de voorraad)
Wat kunnen jullie mij aanraden? Ik heb vandaag de ambachtelijke zalmsalade geprobeerd, maar die vind ik niet zo lekker. De kip was ook niet echt lekker als je het vergelijkt met de markt/biologisch. Deze was zo sponzig ofzo, jek. De verse groentes waren wel gewoon prima.
Ben benieuwd naar jullie Aldi favourites !! (of gewoon handige/goedkope dingen voor de voorraad)
maandag 29 augustus 2011 om 22:31
quote:HannaB schreef op 29 augustus 2011 @ 22:23:
ze hebben verse pasta in de koeling, niet goedkoop, iets van 2 euro per bakje, maar lekker!!!!!
Ja die is bij de Lidl dus 0,99 !!
Ik eet geen vlees, weet daar verder niets van.
Bij de Aldi zijn de vegaburgers het goedkoopst 1,49
Bij de Lidl zijn ze 1.69 (ja ik hou alles bij tegenwoordig)
Maar bij de ALdi hebben ze weer geen pesto, om dubieuze redenen, bij de Lidl wel.
ze hebben verse pasta in de koeling, niet goedkoop, iets van 2 euro per bakje, maar lekker!!!!!
Ja die is bij de Lidl dus 0,99 !!
Ik eet geen vlees, weet daar verder niets van.
Bij de Aldi zijn de vegaburgers het goedkoopst 1,49
Bij de Lidl zijn ze 1.69 (ja ik hou alles bij tegenwoordig)
Maar bij de ALdi hebben ze weer geen pesto, om dubieuze redenen, bij de Lidl wel.
maandag 29 augustus 2011 om 22:35
quote:bosaapje schreef op 29 augustus 2011 @ 22:21:
De krabsalade, kip kerrie met vruchten.
De kwark en roeryoghurt, snoeptomaatjes, filet Americane, Coburger ham, Boerenham, de 85% pure chocolade.
Je hoort verschillende maar altijd wel negatieve verhalen over werken bij de Aldi. Is dat nu echt zo Wifra?
In mijn geval niet. Maar ik werk er al negen jaar, en ik ben bondslid, en niet op mijn mondje gevallen. Ik LAAT me niet intimideren. En veel mensen wél. Ik denk dat daar ook de verhalen vandaan komen. Als je bereid bent om nét dat stapje extra te zetten, heb je bij ons écht geen reden tot klagen hoor. En daarbij; ik verdien veel meer als in een andere winkel,( en daar kom ik niet bij want; 31 jaar) Die 10% korting mogen ze steken op een plek waar de zon niet schijnt, bij de AH. Die boodschappen vind ik daar toch al veel te duur.
Ik krijg per maand gewoon een leuke premie bovenop mijn loon. Hoe meer omzet, hoe meer premie.
Dus mij bevalt het heel goed.
Weet alleeen niet of ik er blijf werken, ik zit al 26 weken in de ziektewet met ernstige rugklachten. (slik morfine e.d)
Maar dat zien we wel. Ik vond en vind het werken daar altijd erg leuk.
De krabsalade, kip kerrie met vruchten.
De kwark en roeryoghurt, snoeptomaatjes, filet Americane, Coburger ham, Boerenham, de 85% pure chocolade.
Je hoort verschillende maar altijd wel negatieve verhalen over werken bij de Aldi. Is dat nu echt zo Wifra?
In mijn geval niet. Maar ik werk er al negen jaar, en ik ben bondslid, en niet op mijn mondje gevallen. Ik LAAT me niet intimideren. En veel mensen wél. Ik denk dat daar ook de verhalen vandaan komen. Als je bereid bent om nét dat stapje extra te zetten, heb je bij ons écht geen reden tot klagen hoor. En daarbij; ik verdien veel meer als in een andere winkel,( en daar kom ik niet bij want; 31 jaar) Die 10% korting mogen ze steken op een plek waar de zon niet schijnt, bij de AH. Die boodschappen vind ik daar toch al veel te duur.
Ik krijg per maand gewoon een leuke premie bovenop mijn loon. Hoe meer omzet, hoe meer premie.
Dus mij bevalt het heel goed.
Weet alleeen niet of ik er blijf werken, ik zit al 26 weken in de ziektewet met ernstige rugklachten. (slik morfine e.d)
Maar dat zien we wel. Ik vond en vind het werken daar altijd erg leuk.
maandag 29 augustus 2011 om 22:40
de verse(niet ingevroren)hamburgers zijn heerlijk,het rundergehakt is goed,de cordon bleu is ook goed.
die grote plakken chocolade in blauwe verpakking,mmmm
de rosbief vind ik beter als bij onze slager.
ik haal veel boodschappen bij de aldi en ook bij de lidl daar hebben ze bloedsinaasappelsap dat is lekkerder als in de aldi.
die grote plakken chocolade in blauwe verpakking,mmmm
de rosbief vind ik beter als bij onze slager.
ik haal veel boodschappen bij de aldi en ook bij de lidl daar hebben ze bloedsinaasappelsap dat is lekkerder als in de aldi.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
maandag 29 augustus 2011 om 22:46
Wat ik zelf altijd meeneem voor de voorraad bij Aldi
koffiefilters en koffie/thee
roerbaksaus (0.89)
mayonaise (0.99) lekker dik en romig
afbakbroodjes en stokbrood (v.a. 0.22 ct volgens mij)
blikken perzik, ananas
KAAS 4.29 per kilo jong belegen
vleeswaren erg goed en goedkoper als andere voorverpakte
zuivel
diepvries patat frikandel e.d.
ijs (witte magnums 3stuks 1.09)
Allesreiniger en chloor (is fijne dikke chloor)
afwasmiddel(niet de allergoedkoopste maar de geconcentreerde) 0.79 (lijkt op groene dreft)
Smeerboter (halvarine) 0.45 per kuip 500 gr
Cassavechips
Appelmoes
Potten groente (rode kool was beste getest vorig jaar)
Olijfolie
Vloeibaar bakboter met blauwe dop (beste koop CB vorig jaar)
Ijsthee (best getest Omroep Gelderland)
Kattenbakvulling 1.09 (maar deze geeft niet af, zoals andere goedkope)
Dag/nachtcreme (beste koop OKO-test Duitsland) 2.25 per potje
Tandenborstels
Maandverband en tampons, inlegkruisjes ( roze doos, zijn lekker lang)
CHOCOLADE
Jam is ook erg lekker
roerbaksaus (0.89)
blikken perzik, ananas
zuivel
afwasmiddel(niet de allergoedkoopste maar de geconcentreerde) 0.79 (lijkt op groene dreft)
Cassavechips
Appelmoes
Olijfolie
Tandenborstels
CHOCOLADE
Jam is ook erg lekker
maandag 29 augustus 2011 om 22:48
quote:wifra98 schreef op 29 augustus 2011 @ 22:46:
roerbaksaus (0.89)
blikken perzik, ananas
zuivel
Cassavechips
Appelmoes
Olijfolie
Tandenborstels
CHOCOLADE
Jam is ook erg lekkerRespect voor het feit dat je 's avonds laat zin hebt om het halve assortiment van de Aldi te typen..
roerbaksaus (0.89)
blikken perzik, ananas
zuivel
Cassavechips
Appelmoes
Olijfolie
Tandenborstels
CHOCOLADE
Jam is ook erg lekkerRespect voor het feit dat je 's avonds laat zin hebt om het halve assortiment van de Aldi te typen..
Aii Wifra, dat is minder mooi dat je al zolang rugklachten hebt.
Ik ben dus helemaal anti AH dus ik kom er zelden. (alleen als ik boodschappen voor moeders doe want dan "moet" het)
Hier wordt 31 augustus een Lidl geopend dus ik vrees dat de Aldi een flinke terugloop krijgt.
Voordat ik hier kwam wonen kocht ik ook vaker bij de Lidl dus ik zal er best wel eens mijn neus laten zien.
De Kaapse Pracht is best wel lekker totdat je de betere Kaapse Pracht hebt geproeft...
Ik ben dus helemaal anti AH dus ik kom er zelden. (alleen als ik boodschappen voor moeders doe want dan "moet" het)
Hier wordt 31 augustus een Lidl geopend dus ik vrees dat de Aldi een flinke terugloop krijgt.
Voordat ik hier kwam wonen kocht ik ook vaker bij de Lidl dus ik zal er best wel eens mijn neus laten zien.
De Kaapse Pracht is best wel lekker totdat je de betere Kaapse Pracht hebt geproeft...
maandag 29 augustus 2011 om 22:49
quote:anno1984 schreef op 29 augustus 2011 @ 22:48:
[...]
Respect voor het feit dat je 's avonds laat zin hebt om het halve assortiment van de Aldi te typen..
Toen ik er kwam werken, moest je alle artikelen onthouden aan de hand van een 3-cijferige code. Daar voerde je ze mee in op de kassa. Waren 650 artikelen...........
(kan ze nu nog dromen)
[...]
Respect voor het feit dat je 's avonds laat zin hebt om het halve assortiment van de Aldi te typen..
Toen ik er kwam werken, moest je alle artikelen onthouden aan de hand van een 3-cijferige code. Daar voerde je ze mee in op de kassa. Waren 650 artikelen...........
(kan ze nu nog dromen)
maandag 29 augustus 2011 om 22:50
- ciabatta (90 c / bij AH 1.50 of zo)
- leverworst (heerlijk, 22c, bij AH 45c)
- roomkaas
- feta
- champignons, ook 15c goedkoper
- vuilniszakken zijn gewoon goede kwaliteit want ze zijn dik dus scheuren ze niet snel.
- kapucijners uit pot. (Altijd lekker met gehakt/spekjes en uitjes)
- ik ben fan van Aldi, bij AH is het altijd wat gehaaster winkelen vind ik.
- leverworst (heerlijk, 22c, bij AH 45c)
- roomkaas
- feta
- champignons, ook 15c goedkoper
- vuilniszakken zijn gewoon goede kwaliteit want ze zijn dik dus scheuren ze niet snel.
- kapucijners uit pot. (Altijd lekker met gehakt/spekjes en uitjes)
- ik ben fan van Aldi, bij AH is het altijd wat gehaaster winkelen vind ik.
maandag 29 augustus 2011 om 22:50
quote:hipslala schreef op 29 augustus 2011 @ 22:48:
Lekker: gerookte zalm, smoothie, snoepjes, kruidenkaas.
Niet lekker/smerig: frisdranken, fruitsappen in pak, vitaminewater etc. Erg chemisch. Het is goedkoop, maar dat proef je ook.
Wel lekker de cola light!!!
@Wifra Hier in Amsterdam is de energy drink light weg?! Is dat overal zo? What happened?
Lekker: gerookte zalm, smoothie, snoepjes, kruidenkaas.
Niet lekker/smerig: frisdranken, fruitsappen in pak, vitaminewater etc. Erg chemisch. Het is goedkoop, maar dat proef je ook.
Wel lekker de cola light!!!
@Wifra Hier in Amsterdam is de energy drink light weg?! Is dat overal zo? What happened?
maandag 29 augustus 2011 om 22:55
@YL
Aldi werkt met verschillende districten, Per district kan het assortiment veranderen. (kijk maar eens onderaan de folder)
Sommige artikelen worden getest in een district om te kijken wat de verkoopcijfers zijn. Loopt dit goed, dan wordt het landelijk ingevoerd in alle winkels.
Ik geef toe dat het voor klanten niet altijd duidelijk is. (voor ons vaak ook niet hoor)
Aldi werkt met verschillende districten, Per district kan het assortiment veranderen. (kijk maar eens onderaan de folder)
Sommige artikelen worden getest in een district om te kijken wat de verkoopcijfers zijn. Loopt dit goed, dan wordt het landelijk ingevoerd in alle winkels.
Ik geef toe dat het voor klanten niet altijd duidelijk is. (voor ons vaak ook niet hoor)
maandag 29 augustus 2011 om 22:58
Maar ik wil mijn energydrink light terug Wie wil dat nou niet drinken?
Succes trouwens met je rugklachten Wifrie, hoop dat je je snel beter zult voelen
Mijn Aldivrouwtje is em gepeerd naar de Rivierenbuurt in Amsterdam. Was ik daar toevallig, dus ik wipte even in die Aldi, stond ze daar(ik wist toen nog niet waar ze nou gebleven was) ze herkende me helemaal en ze vond ons veeeeeel leuker in de oude buurt. Lief vrouwtje is dat. Nu heb ik een chinees vrouwtje bij mijn aldi, die is ook lief, ze regelt altijd dat er wat pakjes menthol peuken voor me zijn.
Succes trouwens met je rugklachten Wifrie, hoop dat je je snel beter zult voelen
Mijn Aldivrouwtje is em gepeerd naar de Rivierenbuurt in Amsterdam. Was ik daar toevallig, dus ik wipte even in die Aldi, stond ze daar(ik wist toen nog niet waar ze nou gebleven was) ze herkende me helemaal en ze vond ons veeeeeel leuker in de oude buurt. Lief vrouwtje is dat. Nu heb ik een chinees vrouwtje bij mijn aldi, die is ook lief, ze regelt altijd dat er wat pakjes menthol peuken voor me zijn.