wat kan ik hiermee?

26-11-2009 09:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een en ander "over" en dat moet echt een dezer dagen op. Ik heb helemaal geen inspiratie dus misschien weten jullie een lekker gerecht.

Ik heb in huis:

gerookte zalm

slagroom

hamblokjes

komkommer

tomaten
Op smulweb.nl kun je deze dingen invullen en dan komt er vanzelf een recept uitrollen. Handig!!
Pasta erbij en klaar ben je toch?
nog kopen: 1 prei

maak pasta met saus van gerookte zalm, preiringen en room

maak een salade van de komkommer, de hamblokjes en de tomaten.
Met de gerookte zalm en de komkommer kun je een klein voorgerechtje maken. Zalm fijn snijden, in een glaasje doen en daarover heen blokjes komkommer. Een amuse!

En met de slagroom en de hamblokjes kun je een lekkere pastasaus maken.

De tomaat op je boterham met kaas?

Of lekker de zalm op een geroosterde boterham. Een salade maken van blokjes ham, tomaat en komkommer, olie, peper, zout en balsamico erbij.

Heb je alleen de slagroom nog over. Als die nog niet geslagen is, kun je hem een beetje opslaan zonder suiker, bieslook en peper erdoor en dit met de zalm eten.

He, had ik dat maar over.
Dat klinkt niet als iets wat je over hebt, maar bewust gekocht en niet weten wat je er mee moet
check op het kookschrift van albert heijn, vul je de ingredienten in en je krijgt een menu of gerecht! Werkt super goed!
Volg je hart. Dat klopt.
Quiche maken. Van de komkommer en tomaat een salade erbij maken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh ik wou dat ik zulke lekkere dingen overhad!

Ik heb een blik kidney bonen, een halve zak boerenkool, een halve zak sla en doperwten. Oh ja en twee vissticks....probeer daar maar eens wat leuks van te maken

Gelukkig ga ik vanavond uit eten

Van jouw overblijfselen zou ik een pasta maken met zalm, tomaat en slagroom. Komkommer erbij (in schijfjes, met azijn?). De hamblokjes in een omelet, als je tenminste eieren hebt.
Bedankt voor jullie tips.

Ik heb het ook niet zomaar "over", ik heb te ruim ingekocht voor een verjaardag en ik had niet gezien dat het niet meer zo lang houdbaar was.

Heb even op de sites gekeken die jullie getipt hebben.

Wat het uiteindelijk wordt:

macaroni (met de hamblokjes) (groente nog kopen) tomaatjes er door. Komkommer ernaast. En als voorgerechtje/hapje de zalm met komkommer.

Wilde niet 2 dagen pasta eten, dus de variant pasta met room en zalm valt af.

Het wordt een rosti omelet met zalm en spinazie.

Ik heb nog appels, die gebruik ik dan als toetje (even aanbakken) en dan eten met de geslagen room.

hmmm niet verkeerd om dat over te hebben he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven