wat maak ik met deze ingedienten?
maandag 4 juni 2012 om 15:48
bovenstaande dus,
heb echt geen inspiratie,heb wel vanalles in huis gehaald,zonder eigenlijk te bedenken wat ik ermee moest maken
het gaat om de volgende proucten.
mais
kidneybonen
4 grote wraps van casa fiesta
zakje fajita kruiden
hoh gehakt
nasi/bami vlees
witte kool
mixgroenten vd markt o.a paprika wortel kool
paprika
prei
ui
sla
rijst
pasta
pesto
tomaten
ananas
kidneybonen
ontbijtspek(moet eigenlijk vandaag of morgen wel op)
verder verschillende kruiden
hopelijk willen jullie mij helpen en hebben jullie wat leuke ideen wat ik hiermee kan.
heb echt geen inspiratie,heb wel vanalles in huis gehaald,zonder eigenlijk te bedenken wat ik ermee moest maken
het gaat om de volgende proucten.
mais
kidneybonen
4 grote wraps van casa fiesta
zakje fajita kruiden
hoh gehakt
nasi/bami vlees
witte kool
mixgroenten vd markt o.a paprika wortel kool
paprika
prei
ui
sla
rijst
pasta
pesto
tomaten
ananas
kidneybonen
ontbijtspek(moet eigenlijk vandaag of morgen wel op)
verder verschillende kruiden
hopelijk willen jullie mij helpen en hebben jullie wat leuke ideen wat ik hiermee kan.
maandag 4 juni 2012 om 15:54
maandag 4 juni 2012 om 16:15
quote:blondiej schreef op 04 juni 2012 @ 16:02:
dank jullie wel.
erg leuk om te lezen
klinkt er stom dit
maakt het wat uit als je je niet aan het recept houd? gehakt ipv kip,en een potje bonen erbij
kan dat kwaad ?
klinkt erg stom i knowNee hoor, kan geen kwaad, de fabrikant zet het er alleen maar op zodat je 2 zakjes koopt, een voor vlees en 1 voor het gehakt, wat van hetzelfde beest komt
dank jullie wel.
erg leuk om te lezen
klinkt er stom dit
maakt het wat uit als je je niet aan het recept houd? gehakt ipv kip,en een potje bonen erbij
kan dat kwaad ?
klinkt erg stom i knowNee hoor, kan geen kwaad, de fabrikant zet het er alleen maar op zodat je 2 zakjes koopt, een voor vlees en 1 voor het gehakt, wat van hetzelfde beest komt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 4 juni 2012 om 19:51
quote:blondiej schreef op 04 juni 2012 @ 15:55:
dankjullie wel voor de reacties,
wraps is een hele goede!
pasta valt af ,ik heb gisteren pasta gegeten
wraps it is,en daarna nasi ofzo
heb toch heel veel groenten liggen
Haha ik mag wel heel simpel zijn hoor, maar snap hier echt niks van. Je schrijft zelf dat je wraps gekocht hebt en diverse groenten. En als wij dan zeggen: goh, je kan wraps maken.. dan zeg jij: dat is een hele goede! Kon je daar zelf niet opkomen dan? Je koopt toch niet voor niks wraps? Je koopt ze toch om op te eten? En zeker als je ook nog allemaal groente erbij hebt gekocht dan is het toch 1+1 = 2? Wat wilde je anders met die wraps doen?
Nu ben ik niet zo'n kookwonder hoor maar dit lijkt mij wel heel erg simpel..
dankjullie wel voor de reacties,
wraps is een hele goede!
pasta valt af ,ik heb gisteren pasta gegeten
wraps it is,en daarna nasi ofzo
heb toch heel veel groenten liggen
Haha ik mag wel heel simpel zijn hoor, maar snap hier echt niks van. Je schrijft zelf dat je wraps gekocht hebt en diverse groenten. En als wij dan zeggen: goh, je kan wraps maken.. dan zeg jij: dat is een hele goede! Kon je daar zelf niet opkomen dan? Je koopt toch niet voor niks wraps? Je koopt ze toch om op te eten? En zeker als je ook nog allemaal groente erbij hebt gekocht dan is het toch 1+1 = 2? Wat wilde je anders met die wraps doen?
Nu ben ik niet zo'n kookwonder hoor maar dit lijkt mij wel heel erg simpel..
dinsdag 5 juni 2012 om 02:20
dinsdag 5 juni 2012 om 09:47
Haha oh ik ben toch niet de enige die het heel vreemd vindt. Kijk als je 3 gerechten zoekt waarbij je alle ingrediënten kwijt kan, dan is het wat anders, maar nu ben je heel verbaasd dat je wraps kan eten terwijl je ze zelf gekocht hebt.
Overigens doe ik dat zelf nooit, in het wildeweg allemaal dingen kopen zonder dat ik weet wat ik wil maken. Ik denk toch wel echt: wat eten we vandaag, wat eten we morgen en wat heb ik daar voor nodig. Als je zomaar vanalles gaat kopen zonder er gerechten bij te bedenken zou ik 'bang' zijn dat je straks vanalles weg kan gooien omdat je er niks mee kan.
Overigens doe ik dat zelf nooit, in het wildeweg allemaal dingen kopen zonder dat ik weet wat ik wil maken. Ik denk toch wel echt: wat eten we vandaag, wat eten we morgen en wat heb ik daar voor nodig. Als je zomaar vanalles gaat kopen zonder er gerechten bij te bedenken zou ik 'bang' zijn dat je straks vanalles weg kan gooien omdat je er niks mee kan.