wat zal ik eens koken vanavond

15-09-2010 15:36 42 berichten
Ik moet zo toch echt eens boodschappen doen, ik ben vrij vandaag en het is mijn beurt om te koken..

Ben vandaag behoorlijk misselijk (zwanger) en vind het daardoor erg moeilijk om iets te verzinnen..

Wie weet iets makkelijks dat snel klaar te maken is?

(geen pasta's aub ivm glutenallergie)
Gebakken aardappels, salade, stuk vlees of vis.
Alle reacties Link kopieren
Noodles? Geintje, zit met hetzelfde (dagelijkse) probleem.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
wel een goed idee eigenlijk star, lekker simpel (ik ga vaak veel te moeilijk denken)
quote:Fame schreef op 15 september 2010 @ 15:38:

Noodles? Geintje, zit met hetzelfde (dagelijkse) probleem.dat wordt 'm niet..
Scampi diablo (grote scampi garnalen in 'n aluminium bakje met dotjes duivelsboter, ook verkrijgbaar met knoflookboter) Dit hoef je alleen maar 10 minuten in de oven te zetten. En daar doe je dan 'n pistoletje bij om te soppen in de kruidenboter.

Dan nog 'n bak vruchtenkwark als toetje en je hebt je buikje lekker vol.
quote:elninjoo schreef op 15 september 2010 @ 15:39:

Scampi diablo (grote scampi garnalen in 'n aluminium bakje met dotjes duivelsboter, ook verkrijgbaar met knoflookboter) Dit hoef je alleen maar 10 minuten in de oven te zetten. En daar doe je dan 'n pistoletje bij om te soppen in de kruidenboter.

hmmm klinkt heel lekker! Wordt hem helaas niet want mijn vriend houdt niet van garnalen. maar thanks voor de tip, maak ik wel een keer als ik met een vriendin eet..

Dan nog 'n bak vruchtenkwark als toetje en je hebt je buikje lekker vol.
Ovenschotel met gehakt, spekjes, groenten en puree?
Gebakken aardappeltjes met rode bieten salade met stukjes appel er doorheen. En van Iglo de grill chicken jammie.
Kaasfondue uit een pakje, stokbrood, salade, klaar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh en morgen ga ik stampot zuurkool eten ook zo lekker met uitgebakken spekkies.
Een stamppot?

Of een maaltijdsoep.

Ik maak ook regelmatig soep van groente, bv broccoli. Erg lekker en snel klaar met de mixer, beetje boursin erdoor...
quote:Superhuisvrouw schreef op 15 september 2010 @ 15:45:

Gebakken aardappeltjes met rode bieten salade met stukjes appel er doorheen. En van Iglo de grill chicken jammie.Is die lekker? Die grill chicken?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
@nouschi welke kaasfondue uit een pakje is lekker eigenlijk?
Soep? Ik eet morgen courgettesoep, erg lekker.

Rijst met roerbakgroente en kip/vis?
hmmm kassfondue,,, ook wel een goed idee eigenlijk..

Wel een beetje vet maar moet kunnen..

denk dat dat m wordt, thanks
Die grillchicken is erg lekker .En die grillsticks kip zijn ook lekker..
Spinazieomelet met gebakken aardappelblokjes, een uitje, teentje knoflook en ham. Lekker stokbroodje uit de over erbij met een beetje paturain.
Hier net boodschappen gedaan en ik ga voor een broccolisoep, met wat brood om te dopen.

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=545494

Maar terwijl ik dit topic lees krijg ik al bijna spijt dat ik niet voor de gamba´s van elninjoo ga, heerlijk!

en kaasfondue is ook niet verkeerd...
Mihoen vind ik ook altijd erg lekker en makkelijk te maken, ook met roerbakgroenten en vis/kip/biefstuk.
quote:elninjoo schreef op 15 september 2010 @ 15:39:

Dan nog 'n bak vruchtenkwark als toetje en je hebt je buikje lekker vol.Bij welke supermarkt vind ik die?
Chili con carne (eet ik zelf vanavond, verder ook geen inspiratie )
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik zou gaan voor een lekkere groentetaart, met een tomaten-feta salade.
quote:Superhuisvrouw schreef op 15 september 2010 @ 15:49:

@nouschi welke kaasfondue uit een pakje is lekker eigenlijk?Ik haal het altijd bij de AH maar weet niet hoe die heet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SeptemberGirl schreef op 15 september 2010 @ 15:52:

[...]

Bij welke supermarkt vind ik die?

Bij de Jumbo

En in Belgie bij de GB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven