Wat zegt je koelkast over jou?

zondag 28 juni 2009 om 19:56
Wel grappig om ineens je koelkast zo te zien . En gelukkig had ik hem vorige week nog helemaal uitgebreid gesopt en ontdaan van loslopende onderdelen.
Onder de folie: lasagne rechtsonder en spinazie rechtsboven naast de erwten (nee, het is geen restje-van
).
En in dat vage bakje wat in het midden staat zitten drie schijven ananas met sap, die waren over uit het blik. In mijn lasagne zit ananas.. oh god, waarom heb ik het gevoel dat ik dat nu beter niet kan vertellen na mijn pastasalade-biecht
..
In het blauwe zakje zit NL kaas.
Onder de folie: lasagne rechtsonder en spinazie rechtsboven naast de erwten (nee, het is geen restje-van

En in dat vage bakje wat in het midden staat zitten drie schijven ananas met sap, die waren over uit het blik. In mijn lasagne zit ananas.. oh god, waarom heb ik het gevoel dat ik dat nu beter niet kan vertellen na mijn pastasalade-biecht

In het blauwe zakje zit NL kaas.

zondag 28 juni 2009 om 20:09
quote:shining schreef op 28 juni 2009 @ 20:07:
[...]
Jij hebt een lichtelijke obsessie voor erwtjes?
Hahaha.. ik vind ze heeeeeeeeel vies.
Maar voor dit recept heb ik ze gebruikt.
PS. Mijn vriesvak is een beetje een zooitje zie ik nu. Twee witte bakjes zijn met kip, een met gehakt. Er liggen nasischijven in van Mora en bbqworstjes, maar die laatste zie je niet, geloof ik. In de garage heb ik een grote vriezer met veel brood en diepvriesgroente.
[...]
Jij hebt een lichtelijke obsessie voor erwtjes?
Hahaha.. ik vind ze heeeeeeeeel vies.
Maar voor dit recept heb ik ze gebruikt.
PS. Mijn vriesvak is een beetje een zooitje zie ik nu. Twee witte bakjes zijn met kip, een met gehakt. Er liggen nasischijven in van Mora en bbqworstjes, maar die laatste zie je niet, geloof ik. In de garage heb ik een grote vriezer met veel brood en diepvriesgroente.

zondag 28 juni 2009 om 20:42
Huh??? Dat recept van die link?? Of heb ik per ongeluk het verkeerde topic gelinkt
.
Het gaat om Banana Joe, niet om die foto met die lekkere salade erop.
Maar PODE, weet jij wat ik fout doe? Ik kan dat niet zo goed hebben dat ik dan niet weet wat er fout gaat..
Op flickr heb ik in het album op de foto geklikt, dan heb ik de url gekopieerd en geplakt bij het schilderijtje. Maar waar gaat het dan fout? Weet jij dat?

Het gaat om Banana Joe, niet om die foto met die lekkere salade erop.
Maar PODE, weet jij wat ik fout doe? Ik kan dat niet zo goed hebben dat ik dan niet weet wat er fout gaat..
Op flickr heb ik in het album op de foto geklikt, dan heb ik de url gekopieerd en geplakt bij het schilderijtje. Maar waar gaat het dan fout? Weet jij dat?
zondag 28 juni 2009 om 20:47
quote:Ine schreef op 28 juni 2009 @ 20:06:
[afbeelding]
Nee he? Deze doet het ook niet. Heb geprobeerd om het via mijnalbum te doen, maar dat lukt ook niet..
En bij jou lukt het wel! Plak jij mijn link in dat schilderijtje, zeg maar?
Ja je link is fout. Verkeerd ergens ingeplakt denk ik.
Wat je ook kan doen ->
[img]http.................... hier dus je link/url ............. [/img]
Dan heb je ook je plaatje.
[afbeelding]
Nee he? Deze doet het ook niet. Heb geprobeerd om het via mijnalbum te doen, maar dat lukt ook niet..
En bij jou lukt het wel! Plak jij mijn link in dat schilderijtje, zeg maar?
Wat je ook kan doen ->
[img]http.................... hier dus je link/url ............. [/img]
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 28 juni 2009 om 21:21
quote:mylenevalerie schreef op 28 juni 2009 @ 20:47:
[...]
Wat je ook kan doen ->
[afbeelding]
Dank je wel! Normaal doe ik altijd via Tinypic, dat werkt altijd, maar die deed er nu jaaaaaren over.
Sorry voor de topicvervuiling ..
[...]
Wat je ook kan doen ->
[afbeelding]
Dank je wel! Normaal doe ik altijd via Tinypic, dat werkt altijd, maar die deed er nu jaaaaaren over.
Sorry voor de topicvervuiling ..