Eten
alle pijlers
Wat zegt je koelkast over jou?
zondag 14 juni 2009 om 09:48
Oh vind ik altijd zo leuk he in andermans koelkast gluren!!
Wat een potjes heb je in je koelkast La vie en rose. Ik denk dat je een gezin hebt want je koopt een 2 literfles melk. Of je drinkt veel melk. Die pakjes drinken geef je misschien mee aan je kinderen?
Nou misschien zit ik er ook wel helemaal naast!
Wat een potjes heb je in je koelkast La vie en rose. Ik denk dat je een gezin hebt want je koopt een 2 literfles melk. Of je drinkt veel melk. Die pakjes drinken geef je misschien mee aan je kinderen?
Nou misschien zit ik er ook wel helemaal naast!
zondag 14 juni 2009 om 09:59
Hahaha...dat zijn inderdaad leftovers van gisteren.
Helemaal onderin, die grote bak, dat is komkommersalade met paprika, zilveruitjes en mais (vandaar ook die potjes)
En dan op de derde plank aan de rechterkant een halve Galia meloen, en aan de linkerkant twee bakjes met de nasi goreng die over was...
Ik hoef vanavond niet te koken
Helemaal onderin, die grote bak, dat is komkommersalade met paprika, zilveruitjes en mais (vandaar ook die potjes)
En dan op de derde plank aan de rechterkant een halve Galia meloen, en aan de linkerkant twee bakjes met de nasi goreng die over was...
Ik hoef vanavond niet te koken
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 14 juni 2009 om 10:00
zondag 14 juni 2009 om 10:04
Girl, tja, als je alleen woont dan is het natuurlijk anders...!
En ik heb ook wel eens een lege koelkast hoor...zo'n trieste aanblik als je hem open doet op zoek naar iets lekkers..haha.
Ik vind het altijd heerlijk om mijn koelkast helemaal vol te hebben. Komt ook vaak voor dat het nog voller is dan nu op deze foto.
Bewaar jij je appels altijd in de koelkast? Doe ik nooit...
Mijn eieren wel trouwens, terwijl dat ook niet nodig schijnt te zijn.
En ik heb ook wel eens een lege koelkast hoor...zo'n trieste aanblik als je hem open doet op zoek naar iets lekkers..haha.
Ik vind het altijd heerlijk om mijn koelkast helemaal vol te hebben. Komt ook vaak voor dat het nog voller is dan nu op deze foto.
Bewaar jij je appels altijd in de koelkast? Doe ik nooit...
Mijn eieren wel trouwens, terwijl dat ook niet nodig schijnt te zijn.
zondag 14 juni 2009 om 10:10
Nee, je moet ze eerst uploaden naar een online album.
www.mijnalbum.nl bijvoorbeeld..
En dan de link pakken en tussen [img] [/img] zetten..
Dat van die appels wist ik niet, bedankt voor de tip!
www.mijnalbum.nl bijvoorbeeld..
En dan de link pakken en tussen [img] [/img] zetten..
Dat van die appels wist ik niet, bedankt voor de tip!
zondag 14 juni 2009 om 10:14
La vie voorheen deed ik mijn appels ook niet in de koellade hoor, een ex wees mij erop dat de appels veel langer goed blijven als je ze dus koel bewaard zeker nu het warmer word, daarbij vind ik sappige koude appels lekkerder dan warme droge appels hahaa.
Oja eieren bewaar ik ook in de koelkast, dat heb ik zo van mijn moeder overgenomen en mijn toendertijdse stiefvader (klinkt zo rot) was kok en daar heeft mijn moeder het dus ook weer van overgenomen.
Oja eieren bewaar ik ook in de koelkast, dat heb ik zo van mijn moeder overgenomen en mijn toendertijdse stiefvader (klinkt zo rot) was kok en daar heeft mijn moeder het dus ook weer van overgenomen.