Wazzup met dat takje?

woensdag 28 juli 2010 om 09:30
quote:MissFiled schreef op 28 juli 2010 @ 09:16:
@mv
In mijn dadelpakje zit altijd een hard plastic stokje met een uiteinde als van een tornmesje.... Ik steek het lange puntje in de kop of kont van de dadel, tot aan de pit. Vervolgens torn ik de dadel open aan de lange kant en dan knijp ik de pit eruit.......
Nooit instructie voor gehad, maar leek mij gewoon logisch...... idem.
@mv
In mijn dadelpakje zit altijd een hard plastic stokje met een uiteinde als van een tornmesje.... Ik steek het lange puntje in de kop of kont van de dadel, tot aan de pit. Vervolgens torn ik de dadel open aan de lange kant en dan knijp ik de pit eruit.......
Nooit instructie voor gehad, maar leek mij gewoon logisch...... idem.

woensdag 28 juli 2010 om 09:37

woensdag 28 juli 2010 om 10:07
Misschien lijkt het dan wel net of de dadels in het pakje nog aan dat takje zitten. dan krijgt de koper dus een verser-dan-vers-gevoel en wil dat pakje hebben?
Ik snij trouwens al mijn dadels open om de pit er uit te halen. In bijna elk pakje vind ik namelijk wel een dadel met korreltjes om de pit en die wil ik dus echt niet in mijn mond steken. Volgens mij zijn dat eitjes ofzo van iets? Goor in ieder geval.
Ik snij trouwens al mijn dadels open om de pit er uit te halen. In bijna elk pakje vind ik namelijk wel een dadel met korreltjes om de pit en die wil ik dus echt niet in mijn mond steken. Volgens mij zijn dat eitjes ofzo van iets? Goor in ieder geval.
...

woensdag 28 juli 2010 om 10:14
woensdag 28 juli 2010 om 10:16
quote:vlammetje schreef op 28 juli 2010 @ 10:07:
Misschien lijkt het dan wel net of de dadels in het pakje nog aan dat takje zitten. dan krijgt de koper dus een verser-dan-vers-gevoel en wil dat pakje hebben?
.Ik ga twijfelen maar volgens mij zijn die bij de AH met een groen takje .
.Ik ga twijfelen maar volgens mij zijn die bij de AH met een groen takje .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

woensdag 28 juli 2010 om 10:28

woensdag 28 juli 2010 om 12:44
quote:MissFiled schreef op 28 juli 2010 @ 09:16:
@mv
Nooit instructie voor gehad, maar leek mij gewoon logisch...... Jij bent een natuurtalent!
@mv
Nooit instructie voor gehad, maar leek mij gewoon logisch...... Jij bent een natuurtalent!