Welk koffiepadapparaat?
woensdag 26 oktober 2011 om 13:20
Hoi!
Ik heb voor 37,50 aan VVV- bonnen en zoek al een tijdje een goed koffiezetapparaat (voor koffiepads).
Ik wil wel graag een beetje een goed apparaat (lekker schuimlaagje op de koffie, haha). Nu weet ik niet zo goed waar ik deze zou moeten halen (op een plaats waar je dus met irischeques terecht kan).
Wie heeft er ideeën en weet er een goed apparaat bij bijvoorbeeld de V&D, Blokker, Hema, of juist een heel andere winkel?
Alvast bedankt!
Ik heb voor 37,50 aan VVV- bonnen en zoek al een tijdje een goed koffiezetapparaat (voor koffiepads).
Ik wil wel graag een beetje een goed apparaat (lekker schuimlaagje op de koffie, haha). Nu weet ik niet zo goed waar ik deze zou moeten halen (op een plaats waar je dus met irischeques terecht kan).
Wie heeft er ideeën en weet er een goed apparaat bij bijvoorbeeld de V&D, Blokker, Hema, of juist een heel andere winkel?
Alvast bedankt!
woensdag 26 oktober 2011 om 13:30
Doorsparen voor een Nespresso apparaat. Daar dan goede lungo (koffie) cups bij kopen + espresso cups + melkschuimer en dan kun je alles maken.
Bonen zou ik niet aan beginnen. Bonen drogen snel uit, verliezen hun zijn smaak en cups blijven mooi vers.Tenzij je echt een kenner bent. Maar dat vermoed ik van niet
Anders denk je niet dat je voor 37 Euro een goed apparataat kan kopen...(niet onaardig bedoeld).
Ff doorsparen dus en je bent straks heel gelukkig. Echt waar.
Bonen zou ik niet aan beginnen. Bonen drogen snel uit, verliezen hun zijn smaak en cups blijven mooi vers.Tenzij je echt een kenner bent. Maar dat vermoed ik van niet
Ff doorsparen dus en je bent straks heel gelukkig. Echt waar.
woensdag 26 oktober 2011 om 13:31
Als je een padapparaat wilt zou ik voor een senseo gaan, niet een goedkopere eigenmerk versie.
Maar ik zou ook het liefst een echte bonenmachine willen. Dan maar ff sparen. In de tussentijd heb ik een ouderwetsche filtermachine.
Vind ik lekkerder dan senseo.
En als je een bonenmachine te duur vind zou ik denk ik voor een nespresso gaan. Maar dat is vrij duur in gebruik.
Het is dus maar net wat je zoekt in je koffieapparaat.
Maar ik zou ook het liefst een echte bonenmachine willen. Dan maar ff sparen. In de tussentijd heb ik een ouderwetsche filtermachine.
Vind ik lekkerder dan senseo.
En als je een bonenmachine te duur vind zou ik denk ik voor een nespresso gaan. Maar dat is vrij duur in gebruik.
Het is dus maar net wat je zoekt in je koffieapparaat.
woensdag 26 oktober 2011 om 13:36
woensdag 26 oktober 2011 om 13:37
Ik heb veel plezier van mijn Senseo Latte Select. Die kan gewone koffie maken, cappuccino, latte macchiato en koffie verkeerd.
Nadeel, vaak spoelen en schoonmaken en ik denk niet dat hij heel erg duurzaam is. Ik gebruik zelf een andere padhouder, waardoor ik er gewone koffie in kan doen. Dat vind ik lekkerder dan een pad.
Nadeel, vaak spoelen en schoonmaken en ik denk niet dat hij heel erg duurzaam is. Ik gebruik zelf een andere padhouder, waardoor ik er gewone koffie in kan doen. Dat vind ik lekkerder dan een pad.
woensdag 26 oktober 2011 om 13:40
Als je een filterapparaat koopt zou ik gaan voor een Melita! Of die dingen van de Douwe Egbers. Die hebben zo'n kolom aan de zijkant wat je in de bovenste vierkante bak water moet doen. Dat zijn echt supergoede filterapparaten. Misschien heb je nog wat DE-punten. Kun je die samen met je VVVbonnen inleveren.
woensdag 26 oktober 2011 om 13:50
woensdag 26 oktober 2011 om 14:00
Haha, ik moet wel erg lachen om jullie reacties. Ik ben geen kenner, en denk ook zeker niet dat ik voor 37 euro heel veel kan verwachten! Natuurlijk mag het ook wat duurder zijn, maar het ging er meer om dat ik een winkel vond waar ik die irischeques kon inleveren, zodat ik in ieder geval voor een flink bedrag 'korting' had op het apparaat
50 of 60 euro is dus ook prima.
Verder, ik ben student, dus hoef verder ook geen superdeluxe apparaten haha. Met gewoon een beetje koffie ben ik al heel blij. Ik heb nu een gewoon oud koffiezetapparaat, maar daar word ik niet echt gelukkig van!
Verder, ik ben student, dus hoef verder ook geen superdeluxe apparaten haha. Met gewoon een beetje koffie ben ik al heel blij. Ik heb nu een gewoon oud koffiezetapparaat, maar daar word ik niet echt gelukkig van!
woensdag 26 oktober 2011 om 14:02
quote:SeptemberGirl schreef op 26 oktober 2011 @ 13:51:
Ik lees hier over de nespresso en jura, maar die maken espresso!
En volgens mij niet de standaard hollandse bak koffie!Een Nespresso maakt espresso én gewone koffie (lungo). Ligt aan de cup die je gebruikt en wel knopje je indrukt op het apparaat.
Ik lees hier over de nespresso en jura, maar die maken espresso!
En volgens mij niet de standaard hollandse bak koffie!Een Nespresso maakt espresso én gewone koffie (lungo). Ligt aan de cup die je gebruikt en wel knopje je indrukt op het apparaat.