Welke airfryer? 2026 editie
vrijdag 9 januari 2026 om 19:28
Hoi allemaal
Wij willen een airfryer aanschaffen, maar welke? Door het enorme aanbod zie ik inmiddels het bos door de airfryers niet meer
Ik heb allerlei reviews gelezen, maar die spreken elkaar behoorlijk tegen: van heerlijk knapperige friet tot juist slappe hap. En de meest enthousiaste reviews lijken vaak van mensen die de airfryer gratis mochten testen én daarna houden…
Welke airfryer hebben jullie recent aangeschaft? En wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen van jullie airfryer?
Ik ben op zoek naar een airfryer die:
- makkelijk schoon te maken is
- geschikt is voor een gezin van 4 personen
- en waarin je ook kleine taartjes of een cake kunt bakken
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Wij willen een airfryer aanschaffen, maar welke? Door het enorme aanbod zie ik inmiddels het bos door de airfryers niet meer
Ik heb allerlei reviews gelezen, maar die spreken elkaar behoorlijk tegen: van heerlijk knapperige friet tot juist slappe hap. En de meest enthousiaste reviews lijken vaak van mensen die de airfryer gratis mochten testen én daarna houden…
Welke airfryer hebben jullie recent aangeschaft? En wat zijn volgens jullie de voor- en nadelen van jullie airfryer?
Ik ben op zoek naar een airfryer die:
- makkelijk schoon te maken is
- geschikt is voor een gezin van 4 personen
- en waarin je ook kleine taartjes of een cake kunt bakken
Ik hoor graag jullie ervaringen!
vrijdag 6 februari 2026 om 21:15
Ik heb de Ninja FlexDrawer. Het fijne aan deze vind ik dat er twee componenten in zitten die je ook kunt samenvoegen tot eentje en apart kunt instellen van elkaar. Hij is makkelijk schoon te maken ook, in tegenstelling tot de Philips die ik hiervoor had. Het nadeel vind ik dat er geen mandjes in zitten, het is dus iets meer gedoe om je eten er weer uit te halen.
vrijdag 20 februari 2026 om 07:52
Ik kan deze echt aanraden!!
Ik was opzoek naar een pfas vrije airfryer.
En de bekende merken als Philips en ninja zijn dat niet.
Vandaar uitgekomen op:
Russell Hobbs Satisfry Dual Basket 9L Airfryer - Heteluchtfriteuse - 27680-56
Makkelijk schoon te maken ook! En werkt uitstekend!!!
Ik was opzoek naar een pfas vrije airfryer.
En de bekende merken als Philips en ninja zijn dat niet.
Vandaar uitgekomen op:
Russell Hobbs Satisfry Dual Basket 9L Airfryer - Heteluchtfriteuse - 27680-56
Makkelijk schoon te maken ook! En werkt uitstekend!!!
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
vrijdag 20 februari 2026 om 10:28
Ik heb sinds een week deze Tristar airfryer in huis, ook PFAS vrij:
https://www.bol.com/nl/nl/p/tristar-air ... oductImage
Ik koop normaal geen B-merken, maar ik kreeg door dat alle PFAS vrije airfryers precies hetzelfde model zijn met een ander merkje erop en een ander knopfrontje. Kijk maar naar de lade en de binnenkant van de lade, is allemaal hetzelfde ding. Alleen het vermogen is soms anders. Zelfs de Greenpan Bistro ziet er hetzelfde uit, en daar betaal je dan een premium voor. Dus daarom besloot ik maar gewoon één van de goedkoopste met het hoogste vermogen te kopen met veel goede reviews.
Hij doet het echt super, ik ben aangenaam verrast over hoe goed hij het doet en hoe gebruiksvriendelijk de bak is. En dat voor 54 euro! Ik heb hem zowat elke dag al gebruikt (ik eet veel afbakbroodjes en zo). Zelfs een eitje koken gaat er goed in.
Ik koop normaal geen B-merken, maar ik kreeg door dat alle PFAS vrije airfryers precies hetzelfde model zijn met een ander merkje erop en een ander knopfrontje. Kijk maar naar de lade en de binnenkant van de lade, is allemaal hetzelfde ding. Alleen het vermogen is soms anders. Zelfs de Greenpan Bistro ziet er hetzelfde uit, en daar betaal je dan een premium voor. Dus daarom besloot ik maar gewoon één van de goedkoopste met het hoogste vermogen te kopen met veel goede reviews.
Hij doet het echt super, ik ben aangenaam verrast over hoe goed hij het doet en hoe gebruiksvriendelijk de bak is. En dat voor 54 euro! Ik heb hem zowat elke dag al gebruikt (ik eet veel afbakbroodjes en zo). Zelfs een eitje koken gaat er goed in.
vrijdag 20 februari 2026 om 10:33
Heej deze had ik ook nog niet gezien. Inderdaad goede reviews en betaalbaar. Klinkt goed!Ugli schreef: ↑20-02-2026 10:28Ik heb sinds een week deze Tristar airfryer in huis, ook PFAS vrij:
vrijdag 20 februari 2026 om 11:14
Heb je er ook accessoires bijgekocht? Want die wil ik wel maar dan natuurlijk ook pfass vrij. Iets voor muffins, hartige taart, kleine pizza enzo. Ik vind het lastig in te schatten welk formaat ook. Tips?Ugli schreef: ↑20-02-2026 10:28Ik heb sinds een week deze Tristar airfryer in huis, ook PFAS vrij:
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in