Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vanmiddag iets halen, onze lokale bakker doet sinds vandaag mee. Is een goede bakker dus ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vanmiddag ook weer naar een bakker, eentje die ik niet ken dus ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd wat jullie straks krijgen! Ik ga zo voor het eerst bij de spar wat ophalen.

Ik zie ook flink wat zaken die al langer dan een week 'niets te redden' hebben. Dat vind ik ook raar hoor. Letten ze daar van to good to go niet op?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hier een zaak die volgens mij nog nooit iets te redden heeft gehad, en ik kijk nu al zeker 2 maanden op die app. Echt stom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Poke-girl schreef:
14-11-2018 16:32
Ben benieuwd wat jullie straks krijgen! Ik ga zo voor het eerst bij de spar wat ophalen.

Ik zie ook flink wat zaken die al langer dan een week 'niets te redden' hebben. Dat vind ik ook raar hoor. Letten ze daar van to good to go niet op?
Hier staat er bv ook een streekmarkt op die maar eens per mnd is. De rest van de mnd staat die dus op niks te redden. Maar er is ook een vegan tentje hier vlakbij huis waar ik graag eens wil halen en die staat volgens mij ook standaard op niets te redden, dat vind ik wel jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij betreft mogen ze dan uit de app hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat gek. Ik heb het wel eens eerder geprobeerd om op plaatsnaam te zoeken, en toen deed 'ie het niet. Nu werkt het wel gewoon. Fijn!

Die kaart kan ik alleen niet vinden. Waar staat die?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben tevreden! Voor 3,99 had ik
- een heel brood met allerlei zaden en pitten
- een volkoren croissant en een gewone croissant
- een tijgerbol en een donker hard broodje
- 4 meergranenbolletjes
- 6 bruine bolletjes
- 2 enorme appelflappen
Alle reacties Link kopieren Quote
Drackie schreef:
14-11-2018 16:51
Oh wat gek. Ik heb het wel eens eerder geprobeerd om op plaatsnaam te zoeken, en toen deed 'ie het niet. Nu werkt het wel gewoon. Fijn!

Die kaart kan ik alleen niet vinden. Waar staat die?
Bij mij (iPhone) staan er onderin 3 icoontjes: een hartje, een kaart en filtertjes.

Ik heb trouwens 4 maïsbollen, 10 bruine bolletjes, 2 croissantjes en een noten-volkorenbrood. Voor 3,- dus niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Drackie schreef:
14-11-2018 16:51
Die kaart kan ik alleen niet vinden. Waar staat die?

Bij mij, Samsung, ook onderin. Maar als je naar beneden scrolt verdwijnt die balk. Zodra je weer omhoog gaat komt hij terug.
Duurde wel effe voor ik dat door had :facepalm:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Net bij de Spar geweest:

Pak koekjes houdbaar tot mei maar 1 koekje is gebroken,
3 stuks kipfilet die nu in de pan zitten, wortels,
ragoutbakjes,
lunchsalade met couscous, kaas/mosterd salade voor op brood/toast
Yoghurtsmoothie
0,5l verse sinaasappel/kiwidrank.

Prima deal voor €4,- 🍽
Alle reacties Link kopieren Quote
Paypal negeert me. Nog steeds niets. Ga ze van de week maar bellen, wat irritant zeg
Alle reacties Link kopieren Quote
Koettie schreef:
15-11-2018 19:57
Paypal negeert me. Nog steeds niets. Ga ze van de week maar bellen, wat irritant zeg

Foei. Raar ook eigenlijk.

Na heel vaak checken voor morgen 2 bonnen gescoord, van mijn 2 favorieten ieder 1. Bakker en de boerderij shop.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor 3,49 van mijn favoriete bakker:

1 fruitsmoothie (hmmm heerlijk, drink hem nu)
1 bakje zelfgemaakte tonijnsalade
1 croissant
1 chocoladebroodje
1 appelflap
1 pompoenpitbroodje
1 donker/meergranen broodje

Ik ben weer happy! Hoopte op nog een appeltaartpunt maar je kan niet alles hebben in het leven :proud:

Van de boerenwinkel voor 4,99:

2 bananen
1 peer
1 aubergine
1 gele puntpaprika
1 groene paprika
220 gram paneer (Indiase kaas)
1 venkel
5 rode pepers
125 gram gesneden achterham

Ze waren iets minder gul (voor mijn gevoel) als vorige week, maar dat was de eerste dag dus wellicht was het voor hen ook even wennen/bekijken wat je nou allemaal in zo'n tas stopt. Ik hoor dat ze wel 4/5 dagen zo'n 10 tassen in de 'verkoop' gooien, ongelooflijk wat er dus allemaal gered word daar alleen al. Ik ben weer blij met mijn tas en ga nu eens kijken wat ik kan maken met de paneer.

:hello: jullie nog iets gescoord? :hello:
lunchlover wijzigde dit bericht op 16-11-2018 17:08
Reden: Pepertje meer
0.11% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar woon jij ongeveer? Ik hou van boerenwinkeltjes!

Mijn spar tas viel tegen.

Halfje brood
Rijst?! (Gewoon een pak lassie en nog lang goed)
Drinkbouillon (ook nog lang goed)
Yoghurt met fruit
Opwarmmaaltijd
Alle reacties Link kopieren Quote
Poke-girl schreef:
16-11-2018 17:07
Waar woon jij ongeveer? Ik hou van boerenwinkeltjes!

Mijn spar tas viel tegen.

Halfje brood
Rijst?! (Gewoon een pak lassie en nog lang goed)
Drinkbouillon (ook nog lang goed)
Yoghurt met fruit
Opwarmmaaltijd

Ik PM je wel even. :)

Mijn ervaring met de Spar was ook bagger, daar kom ik niet meer.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelezen!

Nee spar doe ik ook niet meer. De yoghurt was wel lekker hoor! Brood vond ik niet zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben twee spar's in de buurt. Bij de eerste echt een slechte ervaring en toen toch maar, na wat positieve verhalen hier, een keer naar dr andere gegaan. Of het toeval is of niet maar bij die Spar heb ik nu 2x echt een leuk gevulde tas meegekregen.
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
14-11-2018 10:12
Nou idd. Of doe ze om 12 u de middag! Anders de middag bonnen 12 uur en avond om 18 uur, of weet ik wat. Maar dit is waardeloos!
Dit lijkt mij een veel beter idee! Maar als wij het allemaal zo shit vinden hoop ik dat ze er veel opmerkingen over krijgen en het binnenkort weer aanpassen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net van de zeer rijpe bananen een bananenbrood gebakken. Het ruikt heerlijk hier.

:applause:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Beetje kritisch voor €2,99... Maar het kokosdrankje bij Anne & Max was echt niet lekker. Twee kleine stukjes taart straks proberen.

Voor €3,99 bij een plaatselijk verswinkeltje: half brood, croissant, twee salades en een wokmaaltijd. Leuk!

Nu ze de starttijd hebben aangepast is het scoren van een bon wel moeilijker inderdaad. Heb de tactiek nog niet door, veel is vrij snel uitverkocht nu.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren Quote
Was dat alles van anne&max? Een drankje en twee stukjes taart?
Alle reacties Link kopieren Quote
Envelop schreef:
17-11-2018 22:18
Was dat alles van anne&max? Een drankje en twee stukjes taart?

Nou idd... wat zou het waard moeten zijn?

Mijn tactiek is nu weten wanneer het word opgehaald vandaag, en dan binnen kwartier na die tijd inloggen voor de dag erna. Wel wat omslachtiger. Maar anders lukt het me niet. Aangezien bij elke tent de ophaaltijd anders is, is het aanzienlijk meer gedoe.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Yep, dat was alles. Zag dat die stukjes taart al €2 per stuk waren. Maar vond het tegenvallen. Heb ik TGTG ook laten weten dus misschien een volgende keer beter.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
17-11-2018 22:47

Mijn tactiek is nu weten wanneer het word opgehaald vandaag, en dan binnen kwartier na die tijd inloggen voor de dag erna. Wel wat omslachtiger. Maar anders lukt het me niet. Aangezien bij elke tent de ophaaltijd anders is, is het aanzienlijk meer gedoe.
Zo doe ik het nu ook. Vond 00.00 toch een stuk handiger!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven