Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Net weer bij de Makro een mega pakket:
Danone kwark
Choco toetje
Tikki Masala saus
Frans kaasje
2 zakjes Milner geraspte kaas
smoothie
0.5 kg filet americain
zakje ham
pak kip
pak half om half gehakt
BBQ worstjes
slavinken
gehaktballetjes
eieren
tomaten tapenade
Alle reacties Link kopieren Quote
De tijd reken ik niet maar ik haal niks met de auto alleen maar als we kunnen fietsen.

Vrijdag willen we graag meerdere bonnen scoren eindelijk weer, veel te lang niet gedaan en ik mis het haha.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de Makro hier is het me nog nooit gelukt een bon te bemachtigen
Alle reacties Link kopieren Quote
Wintertime16 schreef:
28-08-2019 16:22
Die waarde haal je dan toch niet? Of zijn het dure broden?
Ik denk dat ik de waarde inderdaad niet haal. Denk dat ik eerder rond de 10/12 euro uitkom.
Ze pakte ook echt wat over is, de man na mij kreeg hetzelfde als ik (alleen andere smaken heel brood) maar de vrouw voor mij kreeg echt veel meer en die kende ze ook volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit sinds kort ook op deze app te kijken, maar kan er nog geen lijn in vinden. Is er een bepaald tijdstip dat nieuwe bonnen in de app vrijgegeven worden?
Alle reacties Link kopieren Quote
switchfoot schreef:
28-08-2019 20:45
Ik zit sinds kort ook op deze app te kijken, maar kan er nog geen lijn in vinden. Is er een bepaald tijdstip dat nieuwe bonnen in de app vrijgegeven worden?
Vaak een kwartier na beëindiging van de vorige afhaaltijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Due-scimmie schreef:
28-08-2019 20:53
Vaak een kwartier na beëindiging van de vorige afhaaltijd.
en vaak ook pas de volgende dag, gewoon in de gaten houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Net een bon gescoord van een Belgische slager. Ben benieuwd wat ik vanavond eet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
zo bij de slager /traiteur kwam ook nog een bakker, was even haasten om ze allebei te redden, want korte ophaaltijd.
slager/traiteur(moet daar echt nog eens gaan kijken als ik meer tijd heb)
lasagne
aardappeltjes
eiersalade
chocolademousse

bakker
2 stokbroden en 5 marsepeingebakjes die er heerlijk uitzien

zo die lasagne was zalig, lekkerste die ik ooit gegeten heb volgens mij en die chocolademousse van hetzelfde (chocolademousse staat normaal op de onderste plaats bij mij, maar het is maar goed dat die slager 15 km verderop woont
nlies wijzigde dit bericht op 29-08-2019 19:43
Reden: recensie
27.25% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij de bakker weer een erg leuk pakket:
1 volkorenbrood
1 wit tijgerbrood
1/2 maisbrood
3 gebakjes
4 eierkoeken
10 gemengde harde broodjes
1 kaascroissant
2 mueslibollen

Dit weekend wil ik proberen om eens een ontbijt bij een hotel af te halen. Nog niet eerder gedaan en lees wisselende ervaringen dus ben erg benieuwd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren 3 bakken gehaald bij een grote chineesachtige groothandel, alle 3 nog ruim tot september goed. Ff denken was een bak nasi, een bak vega met champignons en een bak kip met kruiden.
3 maal avondeten voor mijn man voor 5 euro prima deal.

Voor vanavond 2 bonnen weten te bemachtigen. 1 van backwerk en 1 van de hema.
Erg benieuwd naar de hema die heb ik nog niet eerder gehad.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er vorige week mee begonnen en ik ben fan! Ik ben dol op verrassingen :-D . Tot nu toe ook mooie pakketten gehad. Ik vind zuivelproducten wel lastig. Zo zat in het pakket dat ik vandaag heb opgehaald ananas-kokos-vla, houdbaar t/m vandaag. Dat gaat bij ons niet op in 1-2 dagen. Iemand enig idee wat je ermee kan? Of is het een idee om een topic te starten waarin we inspiratie op kunnen doen voor recepten/ideeën voor producten die nauwelijks meer houdbaar zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
flatverkopen schreef:
30-08-2019 17:29
Ik ben er vorige week mee begonnen en ik ben fan! Ik ben dol op verrassingen :-D . Tot nu toe ook mooie pakketten gehad. Ik vind zuivelproducten wel lastig. Zo zat in het pakket dat ik vandaag heb opgehaald ananas-kokos-vla, houdbaar t/m vandaag. Dat gaat bij ons niet op in 1-2 dagen. Iemand enig idee wat je ermee kan? Of is het een idee om een topic te starten waarin we inspiratie op kunnen doen voor recepten/ideeën voor producten die nauwelijks meer houdbaar zijn?
die vla is nog wel een paar dagen langer te eten hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed bij backwerk mooi pakketje:

- 2 vega belegde harde broodjes
- 1 bagel
- 1 pistolet
- chocoladebroodje
- chocoladekoekje (die gelijk gedeeld met mijn man, lekker!)
- flesje vruchtendrank naar keuze

Die van de hema is op zich ok maar voor mij te veel vlees gelukkig eet mijn man wel vlees dus komt toch goed terecht:
- kipsalade
- 4 braadworsten
- bakje met grilworsten
- 1 pakjes kokos-dadel koekjes
- 1 mini stukje brie

Mijn man heeft de kipsalade op als avondeten met het pistoletje en een braadworstje. De rest wordt ingevroren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was net bij de Deka in Egmond en ik heb zoveel meegekregen: shoarma kip, varkensvlees, sla, een lasagna, 6 pannekoeken, fles sap, deeg om croussiants te maken, pak kaas, 5 soorten kwak (aardbei, vanille, perzik, kinderkwark en Grieks) deels heb ik het ingevroren. Het meeste goed t/m morgen. Dus ik eet nu varkensvlees met sla, kip ingevroren, morgen maak ik croissants en pannekoeken en in de avond eet ik lasagne. Alles voor 5 euro...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vanavond weer bij de bakker geweest, voor 4,99:
* heel wit brood
* heel bruin brood
* gevulde koek
* amandelspijsbroodje
* appeltaartje
* hazelnootgebakje
* 6 zachte bruine puntjes
Bruin brood en puntjes ingevroren, met wit brood morgenochtend wentelteefjes maken, kinderen stonden al te springen dat ze vast morgenavond als toetje taart krijgen (helemaal waar!) dus het komt allemaal wel op hier. Zeer tevreden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb de app net geïntroduceerd bij mijn vader van 65, hij is helemaal enthousiast en wil binnenkort iets halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie net dat de bakker waar ik vorige week was, weer wat over heeft. Maar ik mag niet van mezelf. Dat gebak is echt goddelijk, maar wat moet ik in mijn eentje met 5 gebakjes, kan de buren niet blijven uitnodigen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bij mijn 2 vaste adresjes staat nu ‘verkoop gestopt’. Zouden ze niet meer meedoen met TGTG?
Alle reacties Link kopieren Quote
Superuser2018 schreef:
03-09-2019 17:20
Bij mijn 2 vaste adresjes staat nu ‘verkoop gestopt’. Zouden ze niet meer meedoen met TGTG?
Ik zie dat ook soms staan maar even later staat er weer: niets te redden vandaag of nog x aantal over.
Heb geleerd me er niet "druk" om te maken. Vroeg me ook af of dat is wat je ziet in de ophaal tijden maar dat is het geloof ik toch niet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Superuser2018 schreef:
03-09-2019 17:20
Bij mijn 2 vaste adresjes staat nu ‘verkoop gestopt’. Zouden ze niet meer meedoen met TGTG?
Als ze niet meer meedoen staan ze niet meer op de lijst. Hier was er ook ineens een weg, die had voor zover ik kon zien maar een keer een aanbieding, en toen had ik geen tijd helaas. Dus denk dat hij het de moeite niet vond om mee te blijven doen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Bakker:
Kaasstengel
2 gebakjes
Krentenbrood
Bruinbrood
6 harde broodjes
Pizza
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Superuser2018 schreef:
03-09-2019 17:20
Bij mijn 2 vaste adresjes staat nu ‘verkoop gestopt’. Zouden ze niet meer meedoen met TGTG?
Verkoop Is gestopt zie je verschijnen zodra ophaaltijd verstreken is. Kwartier daarna komen nieuwe bonnen voor volgende dag erop
Ah, goede tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ananee schreef:
03-09-2019 17:53
Bakker:
Kaasstengel
2 gebakjes
Krentenbrood
Bruinbrood
6 harde broodjes
Pizza
Dit klinkt als heaven. Wat een mooi pakket.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven