Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumbo hier maakt wel echt maaltijden.

Maar inderdaad mensen die klagen dat ze iets niet lusten, dat pakket te klein is (ondanks juiste waarde), te veel vlees, slechter als andere keer etc.
Ja dat soort dingen dus.

In die facebook groep waar ik zit, bestellen heel veel mensen dus bijvoorbeeld 2 a 3 pakketten per dag, soms ook bij dezelfde supermarkt. Ik snap niet wat je met zulke grote hoeveelheden eten doet dat diezelfde dag nog op moet, jullie? Tenzij je een mega gezin hebt natuurlijk maar die indruk heb ik niet altijd.

Zelfde als bij een bakker. Als je alleen maar brood krijgt kun je twee pakketten wel hebben want dat kun je in de vriezer doen, maar ik heb ook wel eens 30 croissants en kaasbroodjes gehad (bij wijze van) en als je dat dan keer twee hebt, daar heb je dan toch vrij weinig aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig ben ik in het bezit van een grote vriezer, want je krijgt idd wel eens een tas met of veel vlees, of juist veel groentepakketten. Haal de ene week soms paar dagen achter elkaar 1 tas, en daarna een week of langer niet. Ben tot nu toe altijd blij met de inhoud die oa de Jumbo je aanbiedt.
Reden waarom ik mij vandaag geregistreerd heb, benieuwd naar ieders ervaring, waar dan ook in het land. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Due-scimmie schreef:
21-08-2019 19:37
Jumbo hier maakt wel echt maaltijden.

Maar inderdaad mensen die klagen dat ze iets niet lusten, dat pakket te klein is (ondanks juiste waarde), te veel vlees, slechter als andere keer etc.
hier meestal ook, afgelopen keer niet (of ik moet een heel taartje als avondeten eten, met als toetje een aardbeigebakje.
(en ik kocht m nog wel omdat ik niet wist welke groente ik zou eten, helaas veel vlees en gebak, maar de groente moest ik zelf bedenken )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Pakket van onze bakker is 1 keer per week genoeg. Deze keer:
- 3 broden
- 2 ham kaas broodjes
- 2 appelflappen
- broodjes (veel). 1 zak doorgegeven aan iemand anders, want die broodjes zijn niet meer zo lekker als je ze invriest
Alle reacties Link kopieren Quote
raffa schreef:
21-08-2019 19:41
Ja dat soort dingen dus.

In die facebook groep waar ik zit, bestellen heel veel mensen dus bijvoorbeeld 2 a 3 pakketten per dag, soms ook bij dezelfde supermarkt. Ik snap niet wat je met zulke grote hoeveelheden eten doet dat diezelfde dag nog op moet, jullie? Tenzij je een mega gezin hebt natuurlijk maar die indruk heb ik niet altijd.
2 heb ik 1 keer gedaan met idee in vriezer te mikken. Jammer genoeg beide pakketten met mijn minder favoriete vlees maar dat is altijd risico. En vaak kan het dag of 2 dagen later ook nog wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag een ontbijtje gehaald bij novotel city, briljant! Ga ik vaker doen.
Kan er lekker van ontbijten, lunchen en het thuisfront heeft ook nog lekkers :)
Een baksteen is nooit alleen
Gisteren teruggekomen van vakantie en vandaag bij de bakker weer een pakketje opgehaald: 6 zachte witte bollen, 2 hele bruine broden, 2 tompouces en 2 frikandelbroodjes of saucijzenbroodjes ofzo. Daar kunnen we wel wat mee. Erg lekker zijn die broden vooral van deze bakker (en duur! maar nu een stuk goedkoper).
Op vakantie in Italië ook een keer een pakket gehaald: we kregen 4 kleine witte broden, 2 stukken plaatpizza en iets van 10 kleine ronde focaccia-tjes: helft met paprika, helft met courgette en een kaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ananee schreef:
22-08-2019 11:05
Vandaag een ontbijtje gehaald bij novotel city, briljant! Ga ik vaker doen.
Kan er lekker van ontbijten, lunchen en het thuisfront heeft ook nog lekkers :)
Ja is dat een aanrader? Ik heb één keer hotel gedaan, dat was wel genoeg voor een kleine lunch voor 2 pers.
Alle reacties Link kopieren Quote
SanPellegrino schreef:
22-08-2019 20:15
Ja is dat een aanrader? Ik heb één keer hotel gedaan, dat was wel genoeg voor een kleine lunch voor 2 pers.
Wij doen novotel ook regelmatig. We lunchen er met zn 4tjes van. 2 volwassenen en 2 kinderen. Ruim voldoende voor ons!
Alle reacties Link kopieren Quote
mijn ervaringen:

1. Dekamarkt, denk grote pakketten, goed gemixt en ook nog in een papieren tas
2. vomar, iets kleiner dan dekamarkt maar nog steeds heel behoorlijk en ook gemixt
3. spar: de helft van de dekamarkt, wel gemixt, maar vaak aparte artikelen, zoals rijstepap, gortepap etc.
4. albert heijn: 5 producten, vlees, groenten zuivel die nog lang houdbaar was. Waarde klopt wel.

ontbijt van american hotel: beperkte keuze en de eieren waren niet gaar. tegenvaller


Alleen Deen heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees hier al een tijdje mee en een paar weken geleden een pakket van een goede bakker gekocht. Vandaag was ik eindelijk een keer op tijd voor een Makro vleespakket. Echt niet normaal: 1 KG kippendijfilet, 1 KG varkenschnitzel, 1 KG half om half gehakt, 1 KG ossehaaspuntjes, 0.5 KG kogelbiefstukpuntjes. Alles met de datum van vandaag of morgen. Ga ik zeker vaker proberen te bemachtigen!
Alle reacties Link kopieren Quote
SanPellegrino schreef:
22-08-2019 20:15
Ja is dat een aanrader? Ik heb één keer hotel gedaan, dat was wel genoeg voor een kleine lunch voor 2 pers.
Vorige keer novotel suite was geen succes. Dit wel! Erg was veel, grote bakjes om te vullen, flesje, tasje... ik ga deze vaker doen!
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de biologische supermarkt voor €5:
- 2 paksoi
- 2 chinese kool
- 1 liter rauwmelkse yoghurt
- beker volle kwark
- 3 perziken
- 1 aubergine
- 1 appel
- een bos radijsjes

Weleens een betere box gehad hiervandaan, maar best een prima box. Vanavond bak ik pannenkoeken met die yoghurt, en dit weekend maak ik nog een roerbakgerecht met de paksoi en de kool. Aubergine mag op de BBQ dit weekend en morgenochtend ontbijt ik met de kwark.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok, dan ga ik Novotel een keer proberen en laat ik Americain hotel links liggen. Zelf bankje flesje en koffiebeker meenemen naar novotel?
Alle reacties Link kopieren Quote
SanPellegrino schreef:
23-08-2019 19:46
Ok, dan ga ik Novotel een keer proberen en laat ik Americain hotel links liggen. Zelf bankje flesje en koffiebeker meenemen naar novotel?
Ik kreeg 2 "bakjes van de chinees" een flesje en een tasje.
Let wel, ik heb ook novotel suites gedaan; service goed maar verder wordt alles door novotel city overtroffen!!
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Een tijd geen box gehaald totdat ik van de week zag dag de bakker waar ik altijd kom sinds kort mee doet.
Een super lekker pakket. En kon het einde van de dag ophalen dus alles vers van die dag.

- een heel volkorenbrood
- een half waldkorn brood
- een halve taart
- 2 gebakjes
- een pak donkere crackers met pitjes
- 2 croissants
- 3 broodjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren de laatste TGTG-bon gescoord bij onze bakker. Vandaag opgehaald. Ik kreeg - een heel volkorenbrood
- een heel stokbrood
- 6 volkorenbolletjes
- 2 luxe, kleine broodjes
- 3 petit fours gebakjes

Prima pakket :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net pakket opgehaald kwartier bij ons vandaan. Dik tevreden
3 broden
2 croissants
3 bolussen
Koffiebroodje
Abrikozenkoek
3 mueslibollen

En onze zoons kregen allebei half wit broodje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vraagje: gaan jullie echt speciaal een kwartier ervoor met de auto rijden om een pakket op te halen?

Ik heb dat dus nog niet gedaan, omdat ik dan een beetje zoiets heb van, dan verrijd ik het weer aan benzine + de tijd die het me kost.
Doen jullie dat wel?

Heb dus ook nog niet veel geprobeerd. Slechts 2x een Plus supermarkt waar ik vanaf mijn werk langs kwam. Viel tegen.
Maar er zit een bakkerij t Stoepje dus op een kwartier rijden hier vandaan. Die wil ik wel graag een keer proberen. En ik kom in dat dorp weleens ‘s ochtends een keer om wat te winkelen, maar nooit aan het einde van de dag om 16.30 uur. Want dat is spitsuur thuis, koken, eten want de kinderen moeten sporten etc.
Dus daar moet ik nog es een moment voor vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik denk dat ik voorlopig maar niet meer op dinsdag naar de Jumbo ga. Vorige week een taartje, nu 6 gebakjes. Wordt toch wel te veel van het goede (waren wel lekker) taartje kon ik gelukkig meenemen toen ik met vrienden afgesproken had.
Wat afstand betreft, ik twijfel nog steeds om hier een paar kilometer de grens over te gaan naar de slager. Vandaag wilde ik er voor gaan, net uitverkocht. dus dan maar een andere keer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor een jumbo rijd ik niet om, die hebben we 3 in het dorp. Bakker Bart vond ik tegenvallen dus wilde nu eens andere bakker proberen. Maar heb het wel met iets gecombineerd.

Maar als ik straks weer aanhebt werk Ben, zir deze bakker op route werk-huis en. Ophaaltijd van 8 tot17
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen de Bakker en Makro hier in de wijk geprobeerd. Kwartier rijden dan moet het iets speciaals zijn van een bepaald restaurant oid, ik ga niet voor een bakker of supermarkt 15 min rijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net bij de bakker geweest om de hoek. Heb 2 hele broden, 2 ronde broden en 6 zachte bolletjes voor samen 6 euro (18 euro waarden volgens tgtg). Had gehoopt op een gebakje, kaasstengel oid maar dit komt ook zeker wel op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Foodisgood schreef:
28-08-2019 13:11
Net bij de bakker geweest om de hoek. Heb 2 hele broden, 2 ronde broden en 6 zachte bolletjes voor samen 6 euro (18 euro waarden volgens tgtg). Had gehoopt op een gebakje, kaasstengel oid maar dit komt ook zeker wel op.
Die waarde haal je dan toch niet? Of zijn het dure broden?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven