Wie houdt nog meer van bakken?

10-12-2023 20:35 71 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Leek me leuk om een kletstopic te openen over baksels. :-D Ben een paar pagina's teruggescrollt maar kon zo gauw niks vinden!


Wie houdt er nog meer van bakken? Wat heb je voor het laatst gemaakt? Wat wil je binnenkort nog maken? Waar haal je je recepten vandaan?

Ik heb een zak appels die op moet dus heb ik net even een appelkaneelcake in de oven gezet. Ik bak de laatste tijd weer redelijk veel, maar wel simpele en snelle recepten. Deze kerst wil ik weer wat maken wat wat meer moeite kost. :hyper:

Zit nu ook weer over de site van Laura's Bakery te scrollen en heb helemaal zin om van alles te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik! Ik ben gek op koken en bakken!

Deze week een biscuit rol gevuld met vanille room en frambozen gemaakt.

Recepten haal ik overal en nergens vandaan. Instagram/tiktok/kookboeken.. eigen initiatieven.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben gek op bakken. Ik heb er zelfs mijn werk van gemaakt :) Via huis, bak ik in mijn heerlijke keuken iedere week zo'n 6-8 taarten, varierend van slagroomgebak tot bruidstaarten en alles daar tussenin.

Mijn lievelings is hazelnootschuimgebak :heart:
Dochter van 12 heb ik ondertussen ook besmet met het bakvirus en zij staat ook wekelijks in de keuken. Zij bakt vooral via Laura's bakery.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bak graag. Momenteel niet de energie om het te doen.
Laura’s bakery is mijn favoriete site voor recepten.
Ik hou ook van bakken. Ik ben van plan binnenkort zelf een kerststol te gaan bakken. Heeft iemand tips of een goed recept?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jep, bakfanaat! Ik gebruik graag de recepten van Rutger Bakt, die mislukken nooit en zijn altijd lekker :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Bakken vind ik leuk! Maar doe het te weinig. Vooral ook, omdat ik alleen in het weekend wil snoepen.